Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jokaisella perheenjäsenellä on oma pyyhe?

Vierailija
12.09.2012 |

Puhtainahan niihin kai pyyhitään?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toki ainakin pitäisi olla puhdas kun pesun jälkeen siihen pyyhkii. Varsinkin sauna/suihkupyyhkeestä en välitä pyyhkiä itseäni jollain pyyhkeellä jolla perheen äijät on pyyhkineet pallejaan ja takamuksiaan.

Vierailija
2/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi riittää kaikille; koko perheelle; ainahan sitä on jotain pesty vedellä, ennen kuin on tarvetta kuivaamiselle!

Ja vettä säästyy, jos sen yhden perhepyyhkeen pesaisee vain kerran kuussa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole omia pyyhkeitä. Iso kasa pyyhkeitä kylppärissä ja kuivaillaan ihan ristiin kuka mihinkin.

Vierailija
4/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ehehehaha

Vierailija
5/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivalla pyyhkeellä. Valmiiksi märkä pyyhe on inhottava suihkun jälkeen.

Vierailija
6/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin mikset? Puhtainahan niihinkin pyyhitään?

Mä voin kertoa miksi minä en.

pyyhkeisiin pyyhitään takapuolikin ja mitäs jos joku on saanut vaikka kihomatoja tai on hiuksissa täi tai kaksi? Syyhypynkkeja?

Omien perheenjäsenten kanssa tämä ei olisi ihan niin vakavaa, omia perheenjäseniä kuitenkin halaillaan ja ollaan muutenkin fyysisessä kontaktissa. Mutta pyyhkeet ovat kosteita, niissä kaikki pöpöt elävät ja muhivat eri lailla kuin normaalisti.

Siksi.

Vierailija
7/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niihin pyyhitään myös peräaukot, etu-keski-ja takapyllyt. he ovat ällöttäviä.

Vierailija
8/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyyhe kostea ja märkä se antaa mahtavan kasvualustan huoneenlämmössä mikrobeille. Puhumattakaan kuivatuksesta esim. saunassa.

Vierailija
9/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas pyyhe saa olla kenen tahansa, mutta käytettyyn ei mielellään pyyhitä. Ei se silti ole katastrrofi, vaikka huomaisi pyyhkineensä jonkun toisen käyttämään pyyhkeeseen.

Nukutko mielelläsi jonkun toisen käytetyissä lakanoissa?

Vierailija
10/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdas, mutta joka kerta kun pyyhit ihoa pyyhkeeseen niin siihen jää ihoa + niitä kuona-aineita, mitkä eivät ole pesussa lähteneet. Lisäksi kukaan ei saa pestyä värkkiään tai persvakoaan niin puhtaaksi, ettei sieltä irtoaisi yhtään mitään pyyhkeeseen sitä haaroväliä kuoputtaessasi.

Vierailija
11/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkeisiin pyyhitään takapuolikin ja mitäs jos joku on saanut vaikka kihomatoja tai on hiuksissa täi tai kaksi? Syyhypynkkeja?

Omien perheenjäsenten kanssa tämä ei olisi ihan niin vakavaa, omia perheenjäseniä kuitenkin halaillaan ja ollaan muutenkin fyysisessä kontaktissa. Mutta pyyhkeet ovat kosteita, niissä kaikki pöpöt elävät ja muhivat eri lailla kuin normaalisti.

Siksi.

Et siis käytä hotelleissa tai vaikkapa laivalla niiden pyyhkeitä? Entä ne vessoissa olevat rullakäsipyyhkeet?

Vierailija
12/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis käytä hotelleissa tai vaikkapa laivalla niiden pyyhkeitä? Entä ne vessoissa olevat rullakäsipyyhkeet?

hotellin pyyhkeet on pesty välillä ,samoin siitä automaatista tulee puhdasta pyyhettä.

Vierailija
13/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi.

Onko sun jokaisella perheenjäsenelläsi muka oma käsipyyhe? Ehkä ap tarkoittikin muunlaista pyyhettä, mitäs luulet?

Vierailija
14/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jollain voi olla ontelosyyliä, hiivatulehdus, sieni-infektio varpaissa... öh. Jokaisella on myös omat vaatteensa ja lakanansa.

Vierailija
15/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jokaisella esim. eri väriset pyyhkeet tai muuten tunnistettavissa olevat. Eiköhän ap siitä puhunut, ei mistään "tää on nyt mun kun otin tän hyllystä, muut älkää koskeko"-omistuksesta.

Vierailija
16/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa pyyhkiä samoihin ja sitten ne pestään. En ole bakteerikammoinen. Peput pyyhitään paperiin.

Vierailija
17/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuivata kosteaan pyyhkeeseen, en edes käsiäni.

Vierailija
18/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

logiikalla pyyhettä ei myöskään tarvitse ikinä pestä, koska puhtaita pyllyjähän siihen vain pyyhitään, eikö?

Vierailija
19/20 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesun jälkeen mä olen ainaskin ihan desinfioitu, kun tolulla pesen, eikä pildestäkään voi mitään mehuja tulla, kun osaan pidättää. Ja kun harjaamme itseämme juuriharjalla tunnin, niin ei irtoa mitään ihosolujakaan. Pyyhettä voi kaikki perheenjäsenet käyttää pari vuotta ainakin.

Vierailija
20/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näppäriä, eikä hinta paha, kymmenen kpl kotiin toimitettuna 2 ja puol ekee.

http://www.dealextreme.com/p/compressed-towels-for-travellers-10-pack-6…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi