Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä koiranpennun mielestäsi tulee olla kokenut/ oppinut ennen kolmen kuukauden ikää?

Vierailija
01.11.2012 |

T. av-mamma ja pentu 10 viikkoa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis PIDÄ, ei tarvitse mitään. On ihan ok että siinä iässä on vielä oltu kotipiireissä eikä tehty mitään sen kummempaa kuin käyty lähettyvillä pienillä lenkeillä.

Toisaalta saa opettaa paljonkin jos haluaa. Mä olen ihan leikin kannalta opettanut namien avulla kaikenlaisia istumisia, pysähtymisiä, luoksetuloja, namin etsimisiä jne. Muttta ei mitenkään haittaa jos näitä ei vielä opeta tuossa iässä.

Vierailija
2/4 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emo suursnautseri, isä tuntematon kulkuri.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä juuri ja juuri menemään maahan. Sukkia ja lahkeita purematta oleminen ja yksin kotiin jääminen olivat vielä vakavasti harjoituksen alla :D

Mutta ei kolmikuisen koiran mun mielestä tarvitse vielä mitään osata tai tietää. Autolla kannattaa käydä ajeluttamassa ja opetella viihtymään boksissa, mutta pikkuhiljaa nekin opitaan sen kummemmin yrittämättä, kunhan vaan normaalia elämää eletään.

Vierailija
4/4 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä kaikkia rokotuksia, mutta me kuljetimme pentua n.3kk-5kk kaikessamahdollisessa; kaupungilla, kaupoissa, rautatieasemalla, linja-autoissa, koulun pihalla, metsässä,autossa, mihin vain mentiinkin. Jos haluat koirastasi helpon ja sosiaalisen, sen kanssa kannattaa mennä ihan kaikkialle, ihan varta vasten. Pennullahan on herkkyyskausi jolloin se tottuu kaikkeen ja hyväksyy asiat elämään kuuluvana; myöhemmin totuttaminen voi olla työlästä tai ei onnistu ollenkaan. koska me ollaan aika aktiivisia, totutettiin pentua paljon ja nyt aikuisena on tosi kiva ja reipas koira, kulkee tyytyväisenä ja rauhallisena missä vaan. Sullekin kasvaa aika iso koira, että kannattaa ehdottomasti sosiaalistaa niin paljon kuin jaksat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä