Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perseenalusta uimahalleissa, kylpylöissä jne, käytätkö?

Vierailija
12.09.2012 |

Oon alkanut miettiin et olis ehkä jopa hygieenisempää olla uimahallin lauteilla ilman mitään perseenalusta, kun oon kattellu mammojen pyllyjen alla virttyneitä ja märkiä liian pieniä pyyhkeitä, niissähän lämpimässä mahtaa kaikki pöpöt oikein villiintyä! Muutenkaan pyyhkeestä ei ole mitään iloa, kaikki pöpöt menee sen läpi. Olisko parempi laittaa vaikka muovipussi ja pyyhe?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoja käsipyyhkeitä, joille pylly hyvin mahtuu.

Vierailija
2/7 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin nähnyt niitä rullia (ainakin kylpylöissä, myös monissa uimahalleissa) saunan oven vieressä? Siitä saa kätsysti otettua kertakäyttöisen alustan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa ja sopivan kokoista pyyhettä.

Vierailija
4/7 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi käytän.

Vierailija
5/7 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin nähnyt niitä rullia (ainakin kylpylöissä, myös monissa uimahalleissa) saunan oven vieressä? Siitä saa kätsysti otettua kertakäyttöisen alustan :)

Niitä ei ole. Just tultiin tytön kanssa Porvoon uimahallista ja siellä ei ollut. Siksi otan aina varalta oman mukaan, mutta jos jossakin on niitä niin tietenkin aina kertakäyttöisiä.

Vierailija
6/7 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperisia siinä ilmaiseksi saatavilla! Kylpylöissä joo, mutta kun uimahallissakin kattelette kanssanne saunassa ustuvien pyyhkeitä, niin tämänketjunkin hienostelevat vastaukset joutavat romukoppaa...aina kuiva pyyhe uimahallissa, my ass.

Vierailija
7/7 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä vastattaisiin, että joo, käytän liian pientä ja märkää pyyhettä, joka on bakteeripesä, niinkö? Minun perseenaluspyyhkeeni on kuiva, kun laitan sen lauteelle ja istun päälle. Sen olen kyllä huomannut, että kaikki eivät mitään alustaa käytä, mutta en ole kyylännyt tarkemmin niiden kokoa ja märkyyttä, jotka niitä käyttävät. Mikä tarve sinulla on tehdä niin? Minun puolestani kukin tyylillään. En ole yli 40-vuotisen elämäni aikana ainakaan tietääkseni uimahalleista tauteja saanut, joten tämä hygieniataso riittää kyllä minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi