Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaikuttaako mieheen suvun kaksosuudet kaksosraskauden mahdollisuuteen?

Vierailija
19.11.2012 |

olen ymmärtänyt että tulee naisen puolelta? mieheni suvussa on kaksosia ja jopa kolmosia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykytietämyksen mukaan identtiset monikkoraskauset on sattumankauppaa.

Vierailija
2/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole sentään valtaa tuohon :D Identtisissä hedelmöittynyt munasolu jakautuu kahtia, ei kai siinäkään ole mitään miehen siittiöillä merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen vaikuttaa naisen perimä, ikä jne muttei mikään mieheen liittyvä.

Vierailija
4/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska epä identtisissä raskauksissahan on kyseessä 2-> munasolua jotka hedelmöittyvät. Identtisissä se yksi hedelmöittynyt munasolu jakaantuu. Eiköhän tuo siis ole ihan vain naisesta kiinni .

Vierailija
5/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta se on kiinni.

Ihmettelin sitä koska meidän suvussa ei ole kaksosia, mutta silti minä odotin kaksosia (meni kesken) ja sisareni odotti kaksosia, ikävä kyllä hänelläkin meni kesken.

Luulin tosissani, että se on periytyvää ja kuvittelin tosissani, ettei minulla ole mahdollisuuksia saada kaksosia. Niin vain nekin yritti tulla.

Vierailija
6/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mun isällä kaksossiskot, ja mulla tuli nyt sitten kaksoset. Isän suvussa on muitakin kaksosia isän serkkuja ym. kaukaisempia.

Mun lapset ei sit todennäköisesti saa kaksosia kun heidän isänsä suvussa ei ole kaksosia.

Kerran tuli dokumentti jossa kerrottiin mitkä ominaisuudet naisella lisää mahdollisuutta saada kaksoset, siinä oli ainakin että vanhemmat naiset saa helpommin, samoin lihavat ja afrikkalaisperäiset. Eli vanha, lihava ja musta saa helpommin kaksoset kuin nuori, laiha ja valkoinen:)

Vierailija
7/7 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mun isällä kaksossiskot, ja mulla tuli nyt sitten kaksoset. Isän suvussa on muitakin kaksosia isän serkkuja ym. kaukaisempia.

Mun lapset ei sit todennäköisesti saa kaksosia kun heidän isänsä suvussa ei ole kaksosia.

Kerran tuli dokumentti jossa kerrottiin mitkä ominaisuudet naisella lisää mahdollisuutta saada kaksoset, siinä oli ainakin että vanhemmat naiset saa helpommin, samoin lihavat ja afrikkalaisperäiset. Eli vanha, lihava ja musta saa helpommin kaksoset kuin nuori, laiha ja valkoinen:)

Ainakin siihen aikaan oltiin sitä mieltä, että periytyy naiselle isän kautta eli äitini isä oli itse kaksonen. Ymmärtääkseni siis poikani tyttäret voisivat saada kaksosia, koska heidän suvussaan on ollut kaksosia nimenomaan isän puolelta.