Onko sinulle kieltäydytty toimittamasta postimyyntifirmasta tavaraa, koska olet palauttanut paljon?
Kommentit (6)
kaksi pakettia palautettu ja kaksi pakettia jäi noutamatta, kun en ollut saanut mitään ilmoitusta niiden saapumisesta. Kieltolistalla olen, enkä voi tilata mitään ellokselta yms. saman firman nettikaupoista.
tilatun paketin noutamatta (2 tai 3 kertaa).
Hyvin olen tullut toimeen ilman niiden rättejä. En tiedä, onko banni purettu vai onko ikuinen.
kaksi pakettia palautettu ja kaksi pakettia jäi noutamatta, kun en ollut saanut mitään ilmoitusta niiden saapumisesta. Kieltolistalla olen, enkä voi tilata mitään ellokselta yms. saman firman nettikaupoista.
olisitko ostanut sieltä jotain ja harmittaako?
Ellokselta. Joskus palautin kaksi perättäistä pakettia kokonaan, ja sen jälkeen en ole saanut sieltä tilattua. Siitä on aika ainakin kolme vuotta, mutta en saanut ainakaan tuossa keväällä tilattua kun yritin. Aika outoa toimintaa, paketit kuitenkin noudin postista, mutta sattui olemaan väärän kokoisia vaatteita joten palautin...
Tilailen n. 10 eri puljusta ja lähen jokaisesta paketista löytyy ainakin jotain palautettavaa. Useimpiin paikkoihin olen varmasti palauttanut enemmän kuin pitänyt.
ostanut tarpeeksi.