Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(Nuorten) miesten housumuoti

Vierailija
12.09.2012 |

Siis mikä ihmeen housuvillitys nykyään on varsinkin nuorilla miehillä kun järjestään kaikki näyttää persjalkaisilta vai onko suomalaiset vaan ihan oikeasti sitä mallia enimmäkseen kuten oma miehenikin epämuodikkaissa housuissaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun suomalaiset aikuiset miehet ei uskalla pitää mitään tuollaisia. Ottaisivat mallia vaikka ameriiikan ihmeellisestä maailmasta! Yli 3-kymppisilläkin saattaa housut edelleen roikkua ja on trendikkäitä.

Suomalaiset miehet, kun täyttää 30v, niin heti kuroo farkkunsa vyöllä kainaloihin asti ja tungetaan kauluspaita sinne housun sisään.

Vierailija
2/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, eilen just kävelin muutaman nuoren miehen perässä kaupungilla ja oli pakko miettiä millä ihmeellä ne pöksyt pysyi jalassa kun vyötärö roikkui perseen alapuolella. Uhmaa fysiikan lakeja, vai onko jotain perusteellisesti muuttunut sitten minun kouluaikojeni... Onkohan ne jollain liimanauhalla kiinni reidessä vai paha sisuko niitä vaan pitää ylhäällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat nuoret mieheni nostavat pöksynsä vyötärölle asti, koska eivät halua olla "meinstriimiä".

Ja onneksi, onneksi he ovat perineet isänsä pitkät sääret.

(Sama persjalkamuoti näkyy olevan tytöilläkin: pitkä tunika ja matalavyötäröiset leggingsit eivät pue keskivertitylleröitä.)

Vierailija
4/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaisivat housunsa. Omakin persjalkainen poikani näyttää kohta siltä, kuin perse alkaisi vasta polvista.

Vierailija
5/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

housujen lököttäminen jossain polvissa oli "muotia" silloin 10 vuotta sitten.

Oma (nuori) mieheni nostaa housut ihan takapuolen yli niin kuin kuuluukin.

Vierailija
6/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama persjalkamuoti näkyy olevan tytöilläkin: pitkä tunika ja matalavyötäröiset leggingsit eivät pue keskivertitylleröitä.

leggingsien matala vyötärö näkyy pitkähelmaisen tunikan alta?

Mä en kyllä kauheasti ole enää nähnyt teineillä matalavyötäröisiä housuja.

Vierailija
7/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ne lököttäviä housuja pitävät nuoret miehet. Eilen mäkin just katselin että yhdelläkin haarus roikkui polvien kohdalla. Ihme homma.

Eikä ne ole sellaisia hopparityylisiä jätti-isoja roikkuvia housuja, vaan kapealahkeisia mutta niissä vain haarus on alhaalla. Aika rumia mun mielestä.

Vierailija
8/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötäröhousuineen!

Vierailija
9/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne ole sellaisia hopparityylisiä jätti-isoja roikkuvia housuja, vaan kapealahkeisia mutta niissä vain haarus on alhaalla. Aika rumia mun mielestä.

on usein lahkeensuut kääritty ja sekin lisää lyhytjalkaista vaikutelmaa. Se muinainen hopparimuotikin näytti omaan silmääni paremmalta kuin nykyinen tyyli.

Ja joo, voin olla havaintojeni kanssa myöhässä kun vasta nyt olen alkanut liikkua pahimpaan aamuruuhka-aikaan kaupungilla ja sitä myötä kiinnittänyt asiaan huomiota.

ap

Vierailija
10/10 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vanhemmalla pojallani pillien, ylipitkien farkkujen pitää roikkua takapuolesta. Nuoremmalla pojalla housut eivät vielä roiku pahasti, mutta pillit pitää tosiaan olla lahkeista.