Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä liian vaatimaton 50v lahja isälle?

Vierailija
02.06.2015 |

Isäni täyttää ensi kuussa 50v ja mietiskelen tässä lahjaa. Hän harrastaa golfia, mutta en osaa ostaa mitään golfjuttuja kun ne on kuitenkin sitten vääränlaisia tai väärän merkkisiä. Mietin vain, että arvostaisitko SINÄ (about saman ikäinen nainen tai mies) jos saisit lapseltasi lahjaksi kuvakirjan/valokuva-albumin missä on lapsista ja sinusta yhteiskuvia? Onko ihan typerä idea?

- Parikymppinen tyttönen

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hauskalta idealta. Musta tuollainen on parempi kuin sitten joku himokallis lahja millä ei ole mitään merkitystä/käyttöä.

Vierailija
2/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on semmonen eskarilaisen lahja... Skarppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, ja kun vielä halit isääsi hymyssä suin ja kerrot kuinka paljon hän sinulle merkitsee, niin päivä ja tulevat on pulkassa!

Vierailija
4/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman syvyyttä tuohon sinänsä kivaan lahjaan voisi tuoda se, että siinä olisi kuvia myös pitemmältä ajalta, isän nuoruudesta, sinusta lapsena isän kanssa jne.

Vierailija
5/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:57"]

No on semmonen eskarilaisen lahja... Skarppaa.

[/quote]

Aijaa. :o Opiskelija kun olen, niin tiedän ettei isä multa edes oleta mitään monen sadan euron lahjaa. Mutta kiitos mielipiteestä kumminkin! -ap

Vierailija
6/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:00"]

Hieman syvyyttä tuohon sinänsä kivaan lahjaan voisi tuoda se, että siinä olisi kuvia myös pitemmältä ajalta, isän nuoruudesta, sinusta lapsena isän kanssa jne.

[/quote]

Ihan hyvä idea! Me mietittiin tätä lahjaa kuitenkin yhdessä isoveljeni kanssa. Lisäksi meillä on vielä ala-asteikäinen pikkuveli, joten olisi kiva saada kuvia kaikista lapsista siihen. Aluksi mietin sitä, että oltais valittu lapsuudesta joitakin kuvia ja ikään kuin kuvattu samanlaiset kuvat uudestaan näin 20v myöhemmin. (Tää on ollut viimeaikoina aika suosittu lahjaidea). Mutta ei sekään onnistu, kun toi pienin tosiaan on niin nuori vielä.

Vierailija
7/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi oikein hyvä lahja, kiva idea!

En odota opiskelevilta lapsiltani todellakaan mitään suurta "materiaa", mutta tuollainen muistaminen olisi kiva.

T. 54-vuotias äiti

Vierailija
8/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, mukaan ehkä joku itse tehty "lahjakortti": lupaus yhteisestä (edullisesta) reissusta vaikka johonkin lapsuuden kivaan paikkaan?

Vierailija
9/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:54"]Isäni täyttää ensi kuussa 50v ja mietiskelen tässä lahjaa. Hän harrastaa golfia, mutta en osaa ostaa mitään golfjuttuja kun ne on kuitenkin sitten vääränlaisia tai väärän merkkisiä. Mietin vain, että arvostaisitko SINÄ (about saman ikäinen nainen tai mies) jos saisit lapseltasi lahjaksi kuvakirjan/valokuva-albumin missä on lapsista ja sinusta yhteiskuvia? Onko ihan typerä idea?

- Parikymppinen tyttönen

[/quote]
Tai joku taulu yhteisestä kuvasta ! Mutta kuva kirja kanssa kiva yhteisistä hetkistä!

Vierailija
10/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kyllä vähän voi yrittää. Neuloa villapaidan tai jotain. Ei 20-vuotias ole enää lapsi.

Vierailija
11/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se materia, vaan aitous omana itsenään ja lämmin, välittävä sydän! Sen näkee ja vaistoaa, se lämmittää.

Vierailija
12/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:02"]

Tuo olisi oikein hyvä lahja, kiva idea!

En odota opiskelevilta lapsiltani todellakaan mitään suurta "materiaa", mutta tuollainen muistaminen olisi kiva.

T. 54-vuotias äiti

[/quote]

Kiva kuulla! Näin mä luulen, että oma isäkin miettii. -ap

Vierailija
13/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:03"]

Joo, mutta kyllä vähän voi yrittää. Neuloa villapaidan tai jotain. Ei 20-vuotias ole enää lapsi.

[/quote]

Neuloa villapaita keskellä kesää?

Vierailija
14/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 12:54"]Isäni täyttää ensi kuussa 50v ja mietiskelen tässä lahjaa. Hän harrastaa golfia, mutta en osaa ostaa mitään golfjuttuja kun ne on kuitenkin sitten vääränlaisia tai väärän merkkisiä. Mietin vain, että arvostaisitko SINÄ (about saman ikäinen nainen tai mies) jos saisit lapseltasi lahjaksi kuvakirjan/valokuva-albumin missä on lapsista ja sinusta yhteiskuvia? Onko ihan typerä idea? - Parikymppinen tyttönen   [/quote] Tai joku taulu yhteisestä kuvasta ! Mutta kuva kirja kanssa kiva yhteisistä hetkistä!

[/quote]

Mietin tätä tauluakin, että olisin varannut studiosta ajan ja oltais otettu isälle joku yhteiskuva lapsista. Tiedän, että sitä hän arvostaisi tosi paljon, MUTTA en saa isoveljeä tähän suostumaan. -ap

Vierailija
15/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aattele, kesälläkin voi neuloa. Ja sen lahjankin voi jopa neuloa etukäteen! Ideana se että lahjaan on panostettu. Aikaa ja paneutumista ja vaivaa. Eikä vain peilailtu ja hutaistu jotain omanapaista. Kato isä tässä olen minäminäminä.

Vierailija
16/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:09"]

Joo, aattele, kesälläkin voi neuloa. Ja sen lahjankin voi jopa neuloa etukäteen! Ideana se että lahjaan on panostettu. Aikaa ja paneutumista ja vaivaa. Eikä vain peilailtu ja hutaistu jotain omanapaista. Kato isä tässä olen minäminäminä.

[/quote]

En koe, että tämä valokuvaidea olisi mitenkään "minäminäminä"-lahja. Tarkoitus on koota yhteen yhteisiä muistoja isästä ja meistä lapsista. Tiedän, että me lapset ollaan isälle kaikki kaikessa, joten tarkoitus ei todellakaan ole antaa mitään "itsekästä" lahjaa ja harmi jos se sinusta kuulostaa siltä.. -ap

Vierailija
17/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jossain kaupassa löylykauhan, joka oli golfmailan näköinen. Onko isäsi saunoja?
Tuo kuvakirja on kyllä myös hyvä idea. Itse teetin äidilleni palapelin omista kuvista ja hän tykkäsi siitä tosi paljon.

Vierailija
18/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän tänä kesänä 50, mulla on 19-vuotias tyttö ja ilahtuisin kovasti jos saisin häneltä tuollaisen lahjan. Noiden kasaamisen menee paljon aikaa, saattaa mennä yhtä pitkään kuin villapaidan neulomiseenkin.

Vierailija
19/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuvakollaasi lapsista sopii isänpäivään. Synttärilahjana mauton ja heppoinen. Ja todella lapsellinen aikuiselta ihmiseltä. Antakaa lahjakortti tai matka tai jotain kunnollista yhdessä.

Vierailija
20/40 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:11"]

Näin jossain kaupassa löylykauhan, joka oli golfmailan näköinen. Onko isäsi saunoja? Tuo kuvakirja on kyllä myös hyvä idea. Itse teetin äidilleni palapelin omista kuvista ja hän tykkäsi siitä tosi paljon.

[/quote]

Kuulostaa hauskalta! Onko mitään ideaa, missä kaupassa tuota myytiin? Voisi olla hauska "extra" tähän valokuvalahjan lisäksi. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan