Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käyttänyt perhetyön palveluita, millaista...

Vierailija
12.09.2012 |

kyttäämistä se on vai onko ollenkaan? Kirjaavatko merkintöjä perheestä johonkin tms?

Jotenkin tuntuu pelottavalta tuollaisten sosiaalipuolen ihmisten kutsuminen kotiin, mutta tarvittaisiin astma/allergisten pienempien kanssa lastenhoitoapua ja sieltä ilmeisesti saisi edullisesti ettei tarvitse yksityiseltä ostaa...

Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon käyttänyt sitä neuvolan omaa perhetyöntekijää. Kävi pari kertaa ulkoilemassa vanhempien lasten kanssa että mä sain nukuttua vastasyntyneen vauvan yökukkumisen aiheuttamia univelkoja pois. Toisella kerralla kävi sama ihminen pari kertaa kun olin katkaissut käteni ja tarvitsin apua vauvan hoidossa.

Hyvät kokemukset. Ei oo mitään kyttäystä, vaan hyvin kunnioittava ote. Kai siitä jotain merkitää meni neuvolan omiin papereihin, mutta mitä niitä suotta pelkäämään jos ei ole aihetta.

Vierailija
2/3 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana,olin masentunut ja raskaus oli yllätys.Neuvolasta tuli fiksu,aikuinen nainen joka auttoi tosi paljon mm.tunteiden käsittelyssä,järjesti kummikätilökäynnin jne.

Kirjasi neuvolatietoihin muttei mua yhtään ahdistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmää joka ikinen kerta, kun on kyse meidän toisen lapsen allergioista tai astmasta tai jostain fyysisestä. Joku siihen tarttuu ja alkaa taas kysellä siihen liittyen. Jotkut ilman sitä vanhaa diagnoosiakin on passitettu psykiatrille, kun lapsella on esim. refluksia.

Kirjoittelevatko sinne papereihin esim. miten perheellä menee? Jos nyt sattuisi tulemaankin joku joka jostain syystä vaan tulkitsisi vaikka, että olen masentunut niin siinähän sitä taas oltaisiin selvittämässä sitä ja tätä. Olen synnytyksen jälkeen varmasti tooooodella väsynyt ja kalpea ja yleensä sairastunkin rintatulehdukseen. Entä jos vaikka itkeskelen jossain hormonimyrskyissä, onhan se kiva joku merkintä sitten papereissa.

Uskaltaakohan sitä niitä nyt pyytää.