Kolmas pyörä-bloggaaja raskaana!
Kommentit (18)
piilottaa blogin herättääkseen spekulaatoita ja saadakseen lisää lukijoita kun siitä kohistaan esim täällä.
Niiiiiiiiiiiiiiiiin läpinäkyvää........
Taisi nyt tajuta itekin että mokas ja pilas tämän lopullisesti, ei kukaan enää tohon usko.
pakkohan se on jotain keksiä että porukka taas kiinnostuis blogista ku viime postaukset on ollu niin tylsiä.
Just vastahan se kerto että on ollut sen yhden uskottunsa kanssa kerran lähiaikoina, ja nyt se on jo kuukauden kärsinyt jostain epämääräisen taudin oireista - voisi siis olla jo raskaus pidemmälläkin kuin ihan alussa.
On jo kuultu että blogi on mielestänne trolli, selväksi tuli, ei tarvi jankuttaa asiaa enempää. Saadaanko me kiinnostuneet (halpaan menneet, mielestänne) nyt jatkaa asian spekulointia?
Just vastahan se kerto että on ollut sen yhden uskottunsa kanssa kerran lähiaikoina, ja nyt se on jo kuukauden kärsinyt jostain epämääräisen taudin oireista - voisi siis olla jo raskaus pidemmälläkin kuin ihan alussa.
eikä oo miehiä, on vain blogin pitäjän mielikuvitusta.
Et voi olla niin yksinkertainen että pidät tarinaa totena?
On jo kuultu että blogi on mielestänne trolli, selväksi tuli, ei tarvi jankuttaa asiaa enempää. Saadaanko me kiinnostuneet (halpaan menneet, mielestänne) nyt jatkaa asian spekulointia?
OMa ketju ketju äläkä tuu jankkaamaan ketjuun jossa ap on jo varma että blogi on feikki!
Huomaa miten yksinkertainen olet, mutta yksinkertaisuuttahan vaaditaankin että tohon shaisseen uskoisi.
Pää lyö ihan tyhjää. On epätodellinen olo. Oksettaa, tärisyttää, itkettää. Voiko tää olla totta? Voisinko herätä aamulla ja tajuta et tää on vaan vitun paha painajainen, eikä todellisuutta? Miks tän on pitäny tapahtua?
Ja miten tää voi olla edes mahdollista - ei kaiken järjen mukaan pitäis olla?! Mitä mun pitää tehdä?!!! Mitä Mikko tulee sanomaan? En halua tätä, EI EIEI EI EI EEEIIIII!!!!!!!!! MÄ HAJOAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oon raskaana. Hyi, mä kuolen.
Mä en todellakaan halua tätä. Oksettaa ajatuskin siitä, et mun sisällä on ihmisenalku. :( Tää on kamalaaaa!
Oon ihan sekasin vieläkin, en jaksa/pysty kirjottamaan enempää. Pää lyö tyhjää ja samalla käy silti ihan ylikierroksilla. Onks tää totta, tapahtuks mulle oikeesti näin?
Goole mapsilla hakee "kolmas pyörä", tulee seuraava info:
Kolmas Pyörä, lähellä kohdetta Kirjurintie, Hämeenlinna, Suomi
Kolmas Pyörä
Kirjurintie 6, 13210 Hämeenlinna, Suomi
+358 46 6851650 ? · salatturakkaus.blogspot.com
sähköpostiosoitteena anttila.miikka@gmail.com
Mahtaako tuo tapahtumapalvelu nimeltä kolmas pyörä olla tän blogin takana ja tuon sähköpostiosoitteen Miikka olla "Mikko"??
Olis nimittäin ihan hyvää mainosta firmalle tulla tunnetuksi tällaisesta nettitarinasta.
Tietysti sekin että jos tuo Miikka on oikeasti "Mikko" ja tietämätön blogista, joka kantaa samaa nimeä kuin hänen yrityksensä... Candy olisi keksinyt blogille nimen "Mikon" bisneksen nimestä.
voi luoja,saahan sitä tietysti lisää lukijoita ja huomioo tollasellakin tyylillä. pakko keksii tollastakin jutun juurta,huoh:O
ja hyvin on saanut ihmisiä innostumaan, jos ei ole edes totta (minä en tiedä onko vai ei, ei sillä minulle ole niin väliä, kivempi kuitenkin ajatella, että olisi totta).
Ainakin mä haluun päästä lukemaan blogia taas! Miten innistuu??