Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen miehen kanssa petit?

Vierailija
11.09.2012 |

Tulitko vietellyksi vai olitko aloitteellinen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaa ja ulkonäköä. Tulin vietellyksi.

Vierailija
2/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vietellyksi, en kyllä ollut vastaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta söpö kuin mikä! Ja löyty sikspäkkiä muualtaki ku jääkaapista ;)

Ei siinä varsinaisesti viettelemisestä tai vietellyksi tulemisesta ollut kyse, se vaan oli selvä peli alusta asti.

Vierailija
4/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hauskaa seuraa. Aloite on aina tullut mieheltä.

Vierailija
5/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, hauska, puhui ja pussasi. Tulin vietellyksi ja rakastuin suin päin. Ihanat 2-vuotta sain viettää hänen kanssaan, silloin tällöin kaipaan häntä edelleenkin.

Vierailija
6/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana, rakastava mies mutta hän ei vastaa tippaakaan ihannekuvaani miehestä noin ulkoisesti. Lisäksi suustaan pääsee usein sammakoita jne. ja juuri silloin olin kyllästynyt häneen.

Tapasin nuoruudenihastukseni, joka oli kasvanut todelliseksi komistukseksi, ulkomuoto juuri sellainen mistä pidin. Juttelimme ja kävi ilmi, että vanha suola janotti vähän molemmin puolin... päädyin sänkyyn hänen kanssaan. Hän ei ollut erikoinen, mutta kalunsa oli iso ja tuntui, että piti saada tuo ihastus "pois systeemistäni". Tuon yhden kerran jälkeen tiemme erosivat lopullisesti.

En kertonut miehelleni enkä pettänyt sen jälkeen (tästä nyt 8 vuotta aikaa).

Vierailija
7/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipano itseäni nuoremman, hyväkroppaisen ja komean miehen kanssa. Selvä peli täälläkin, kumpikaan ei vietellyt.

Sitten oli pidempi suhde varattuun mieheen. Minä olin alkuun enemmän aloitteellinen, mutta aika pian se oli mies, joka soitteli mulle 5 kertaa päivässä. Tämä mies oli mua vuoden vanhempi, hyvä kroppa kyllä, mutta ei mikään älyttömän komea. Oma mieheni on paljon paremman näköinen. Tässä suhteessa ei ollutkaan millään tapaa (ainakaan mun puolelta...) kyse ulkonäöstä, vaan se oli sellaista sielujen sympatiaa, syvää ihastumista, rakastumista. Pitkiä kesusteluita. Sellaista, mitä omalta mieheltä ei saanut.

Vierailija
8/9 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaa ja ulkonäköä. Tulin vietellyksi.

Vierailija
9/9 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman päälle parikymppinen (itse olen pian 30). Sellainen poikamainen ja rento. Hyvin huumorintajuinen.

Minä se taisin aloitteen tehdä.