Riisun ihmisiä katseellani
kuvittelen näkeväni heidän vaatteiden läpi. Kuvittelen, millaisia ovat sängyssä. Teen tätä ruokakaupassa ja töissäkin, mutta kuntosali on saanut mielikuvitukseni eniten valloilleen. Sukupuolella ei ole väliä.
Tekeekö muut näin?
Kommentit (6)
Arvasin, että joku riisuu minua katsellaan! Siksipä minulla on alusvaatteet foliosta. Lällällää!
huvitan itseäni samanlaisilla ajatuksilla. Kiva, kun löytyy muitakin yhtä hyvällä mielikuvituksella varustettuja:)
Saatan katsella ihmisiä ja miettiä heidän elämäntarinoitaan, vähän kuin tekisin roolihahmoja kirjaan.
Harrastan miehen kanssa sitä, että kun katseemme kiinnittyy sattumalta vaikka samaan vastaantulijaan, alamme keskustella hänen "vuorosanoillaan" keksityn elämäntarinan pohjalta. Tietysti niin, että ihminen on jo mennyt kuulomatkan päähän.
Arvasin, että joku riisuu minua katsellaan! Siksipä minulla on alusvaatteet foliosta. Lällällää!
Hei, hauska kuulla että muutkin käyttää tota tekniikkaa. Folio toimii tosi hyvin, sillä yleensä kaikki kääntää katseensa pois kun mä tuun vastaan. Toi vaan todistaa, että mun vaatteiden läpi ei kannata katsella.
Mitä enemmän foliota, sen enemmän ihmiset välttää!
Kävinkin Fazerin tehtaalta ostamassa itselleni teollisuus rullan foliota ja kiedoin 10 metriä ympärilleni.
Kyllä tepsii, kadulla kaikki ihmiset suorastaan juoksi karkuun, kun tönkösti etenin kadun laitaa. Naapuritkaan eivät tervehtineet.
Loistavaa tämä folio!
tätä jatkuvasti? Minulla aina mielessä.