Tiedätkö missä myydään vuodetuoleja? Siis kuin vuodesohvia mutta kapeampia.
Kommentit (13)
aika tyylikas vuode-rahi, nelionmuotoinen. Ikealla on ainakin joskus ollut vuodetuoleja.
Ja hyvä onkin, yksinkertainen käyttää (meillä on tuollaisia kaksi)
Ja hyvä onkin, yksinkertainen käyttää (meillä on tuollaisia kaksi)
Hinta riippuu siitä, minkä patjan valitsee. Meillä on ne halvimmat patjat, jotka nekin ovat olleet yllättävän hyvät.
Hinta riippuu siitä, minkä patjan valitsee. Meillä on ne halvimmat patjat, jotka nekin ovat olleet yllättävän hyvät.
7-vuotiaskin pistää itse kasaan ja illalla taas auki.
me löysimme kaupasta Ikean Lycksele-mallistosta yhden istuttavan, jossa paljon kauniimpi jalkarakenne ja ihan helppo käyttää.
Kiinnostaako käytetty Ikean Lycksele vuodetuoli? Järvenpäässä olisi punaisella päällisellä + valkoinen vaihtopäällinen. Se on nyt Facebookin Neppis-kirpparilla myynnissä. Lisäksi mulla on mökillä Heinävedellä toinen samanlainen sinisellä päällisellä (+valkoinen vaihtopäällinen). Tulee aikanaan myös myyntiin.
jotka kelpaavat hotelleihinkin varasängyiksi.
Mä tarvitsin yhden istuttavan 30€hintaan jos joku myy
[quote author="Vierailija" time="02.10.2012 klo 21:31"]
Kiinnostaako käytetty Ikean Lycksele vuodetuoli? Järvenpäässä olisi punaisella päällisellä + valkoinen vaihtopäällinen. Se on nyt Facebookin Neppis-kirpparilla myynnissä. Lisäksi mulla on mökillä Heinävedellä toinen samanlainen sinisellä päällisellä (+valkoinen vaihtopäällinen). Tulee aikanaan myös myyntiin.
[/quote] jos on viellä myynnissä niin olen kiinnostunut hinta on?
futonkaupoissa on