ONKO TEILLÄ TÄNÄÄN HUONO-OLO? 11.9.
Kommentit (11)
Tapaus ei koskettanut minua henkilökohtaisesti, ei mennyt sukulaisia ym.
Sellanen etova olo. Nenä tukossa, pyörryttää. Ihan p*ska päivä ja töissä vielä 3h..:(
Ei, mulla ei ole huono olo. Ihan on hyvä olo.
Ihan tavallinen päivä, ei mitään mainittavaa.
vai eikö päivä tunnu miltään?
Ei minua kosketa joku USA:ssa 11 vuotta sitten tehty terrori-isku. Enemmänkin on alkanut ärsyttää siitä vouhkaaminen, kun maailmassa tapahtuu paljon pahempaa koko ajan, ja amerikkalaisten aloittamissa sodissa kuolee paljon enemmän ihmisiä kuin tuossa iskussa koskaan...
Ärsyttää tuo lähtökohtainen arvotus, että amerikkalaisten henki oli jotenkin arvokkaampaa kuin vaikkapa lähi-idän ihmisten...
iskällähän on tänään syntymäpäivä! elämä jatkuu.
mun elämän tärkeys järjestyksessä on miljoona asiaa ennen jotain muutamaa tuhatta kuollutta amerikkalaista.Sorry=D
Mutta se johtuu siitä että olen syönyt huonosti ja olen raskaana
ei ole tuon takia huono olo, enpä itse asiassa muistanut koko asiaa ennen kuin näin tuon otsikon.
Tietysti karmea tapahtuma, mutta toisaalta tekopyhää saivartelua. Ihmisiä kuolee epäoikeudenmukaisissa olosuhteissa joka ainoa päivä - terrori-iskuissa, nälkään, sairauksiin jotka olisivat helposti hoidettavissa. 11.9. iskujen symbolinen merkitys toki on suuri, mutta paljon suuremmat ihmismäärät elää helvetissä ihan joka ainoa päivä.
mutta niin ne on usein muutenkin.
Harva se päivä kuolee ihmisiä eri puolilla maailmaa erilaisia määriä kerralla. Ja näin sen kuuluukin olla.