Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39-vuotiaana äidiksi olenko hullu?

Vierailija
11.09.2012 |

Plussasin ja alkoi mietityttää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 38, ja tuossa vauva nukkuu päiväunia.

Vierailija
2/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 3 lasta; 12v, 11v ja 7v. Kaikki koulussa, en vois kuvitellakaan enää vauvoja tähän taloon;). Ja ikää mulla 37v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se on tehtävä jos aikoo yleensä äidiksi tulla tässä elämässä.

Onnea :)

Vierailija
4/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lapsen 39 v, ja elämäni parasta aikaa on ollut tämä äitiys:-). Toki ei elämäni aiemminkaan kurjaa ollut, ihan kivaa, mutta lapsi on rikastanut elämäämme suuresti. Tänään on lapseni syntymäpäivä, ja juhlitaan lasta ( ja samlla juhlin itse sitä hienoa asia, että saan olla äiti)

Vierailija
5/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen olen, ihanat lapset ja minä niille paras äiti. Ja palasin nyt töihin, uusiin haasteisiin. EIpä ole hulluksi kukaan maininnut.

Vierailija
6/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: Itse kolmannen lapsensa juuri ennen 40-vuotispäiväänsä synnyttänyt

Vierailija
7/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis jo muutaman vuoden päästä koittanut lapsivapaa aika, mutta menin sortumaan tällaiseen...

Vierailija
8/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikäs siinä. Kaikkeen sopeutuu, itse en vois kuvitella tekeväni aborttia. Meillä se hyväpuoli, että lapsilla on suht pienet ikäerot. En jaksaisi enää tässä vaiheessa aloittaa kaikkea alusta, kun kuopuskin on jo koulussa.

T.5

Vierailija
9/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan oli se uutinen, että 40-vuotiaiden äitien lapsista kasvaa terveempiä, paremminvoivia ja henkisesti tasapainoisempia kuin 20-vuotiaiden äitien lapsista.

Eli vähän liian nuori olet vielä äidiksi, muttet enää kauaa :)

Vierailija
10/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en välttämättä haluaisi enää. Ajattelen asian niin, että jos löytäis Sen Oikean vasta yli kolmekymppisenä...niin on ihan ymmärrettävää että haluaa lapsen. Ajattelen ihan omalta kantilta, koska itse en haluaisi enää vvauvoja tässä iässä (olen 37v, kolmen lapsen äiti).

Vierailija
11/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et ole liian vanha. Jos siis et itse koe itseäsi liian vanhaksi. Itse sain toisen lapseni juuri tuon ikäisenä ja onnellinen olen hänestä ollut!

Ihmetyttää muuten tuo tässäkin ketjussa esitetty ajatus, jonka mukaan nainen jolla on jo lapsi tai lapsia ei ole liian vanha äidiksi n. nelikymppisenä, mutta nainen jolle lapsi olisi esikoinen on. Mitä järkeä tuossa ajatuksessa nyt on?

Vierailija
12/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet vielä nuoren kirjoissa.

Siis alle 40-vuotiaana et ole vanha.

Itse sain toisen lapsen 43-vuotiaana.

Vierailija
13/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et ole liian vanha. Jos siis et itse koe itseäsi liian vanhaksi. Itse sain toisen lapseni juuri tuon ikäisenä ja onnellinen olen hänestä ollut!

Ihmetyttää muuten tuo tässäkin ketjussa esitetty ajatus, jonka mukaan nainen jolla on jo lapsi tai lapsia ei ole liian vanha äidiksi n. nelikymppisenä, mutta nainen jolle lapsi olisi esikoinen on. Mitä järkeä tuossa ajatuksessa nyt on?

Nämä on henkilökohtaisia asioita. Puhuin itsestäni. Jos ap on raskaana, niin se on hieno juttu..mikäli raskaus on toivottu?! En siis itse henk.koht haluaisi enää vauvoja lähes nelikymppisenä, koska elämä on jo helppoa kolmen koululaisen kanssa tällä hetkellä.

T.12

Vierailija
14/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä ole tuossa mikään este, jos muuten on perusterve ihminen. Itse en aikaisemmin ajatellutkaan tekeväni toista lasta enää nelikymppisenä, mutta erottuani 35-vuotiaana ja löydettyäni uuden kumppanin on ajatus alkanut kuitenkin itää...

Vierailija
15/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on henkilökohtaisia asioita. Puhuin itsestäni. Jos ap on raskaana, niin se on hieno juttu..mikäli raskaus on toivottu?! En siis itse henk.koht haluaisi enää vauvoja lähes nelikymppisenä, koska elämä on jo helppoa kolmen koululaisen kanssa tällä hetkellä.

T.12

Tottakai ovat henkilökohtaisia asioita.

Ihmettelin vain logiikkaa tuossa mielipiteessä, johon usein törmää. Eli siis siihen, että nelikymppinen on liian vanha saamaan esikoistaan muttei toista, kolmatta tms. lasta.

Vierailija
16/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen sain 41v.

Vierailija
17/18 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vasta 39-vuotiaana tapasin mieheni, eka lapsi syntyi kun olin 40 ja toinen kun olin 42. Ei ole yhtään ollut rasittavaa tai mitään.

Vierailija
18/18 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Itsekin saan vauvan (3 lapsi) parin kuukauden päästä ja ikää 39v.!!