Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutriletteilla viikko.

Vierailija
11.09.2012 |

-4,5 kg.

Massaa on mistä lähteä. Mutta voin hyvin ja motivoi.

Tästä on hyvä jatkaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuosta pari kiloa todnäk nestettä onkin. Mutta tuleehan siitäkin kevyempi olo ja ulkonäkö.

Vierailija
2/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuosta pari kiloa todnäk nestettä onkin. Mutta tuleehan siitäkin kevyempi olo ja ulkonäkö.

Mutta motivoi ja olen saanut hyvä olon.

Tästä on hyvä jatkaa.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huono olo, oksetti, pahoinvointia.... Koskaan ei ole ollut niin yökkö olo :/

Nostan hattua heille jotka pystyy noilla laihduttamaan!

Nyt ne on tuolla kaapissa (naturdiet valmisteita) jos joku haluaa ostaa pois.

Vierailija
4/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huono olo, oksetti, pahoinvointia.... Koskaan ei ole ollut niin yökkö olo :/

On tunnettua että ketoosiin siirtyminen aiheuttaa epämiellyttäviä oireita, ja varsinkin ensikertalaisille. Ne oireet on pahimmillaan 2-3. päivänä dieetin alusta ja sitten katoavat, ja tilalle tulee kevyt, hyvä olo ja ruokahalu katoaa. Tämä tapahtuu kun ketoosi on kunnolla mennyt päälle.

Vierailija
5/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunnettua että ketoosiin siirtyminen aiheuttaa epämiellyttäviä oireita, ja varsinkin ensikertalaisille. Ne oireet on pahimmillaan 2-3. päivänä dieetin alusta ja sitten katoavat, ja tilalle tulee kevyt, hyvä olo ja ruokahalu katoaa. Tämä tapahtuu kun ketoosi on kunnolla mennyt päälle.

Nyt mennään kevyellä ruokavaliolla, herkut+valkoiset jauhot pois kokonaan,eikä alkoholia yhtään.

Hitaasti mutta varmasti.

Vierailija
6/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päässyt vähällä. Nälkä kyllä, mutta maha ihmetelly et mitä nyt tapahtuu. Heikompi olo pari ekaa päivää, mutta ei mitään sellaista et olisin jättänyt kesken.

Olo on mitä parhain. Ja se vaaka ja senantmat tulosket motivoi. Tällä on ollut hyvä ottaa alku. En tiedä kauanko tällä keinolla menen.

ap

Vierailija
7/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten mä aina olen niin kateellinen tuollaisista tuloksista... Itsellä lähtöpaino 114 kg eli todellakin jär-jet-tö-mäs-ti ja neljän viikon nutrauksen tulos vaivaiset -3,5 kg. En ymmärrä, mikä luonnonoikku oikein olen, kun tosiaan lähtöpainokin on niin rapea! 1200 kcal dieettiä jos kokeilen, lähtee joku pari sataa grammaa viikossa, maksimissaan. Noh, minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta (kylläkin arvot ihan kohdillaan) ja 1-tyypin diabetes eli joudun käyttämään insuliinia, mutta ei noiden nyt pitäisi laihtumista ihan näin paljon vaikeuttaa. Auttakaa pliis joku, ennen kuin taas hermostun ja lopetan koko homman!

Vierailija
8/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten mä aina olen niin kateellinen tuollaisista tuloksista... Itsellä lähtöpaino 114 kg eli todellakin jär-jet-tö-mäs-ti ja neljän viikon nutrauksen tulos vaivaiset -3,5 kg. En ymmärrä, mikä luonnonoikku oikein olen, kun tosiaan lähtöpainokin on niin rapea! 1200 kcal dieettiä jos kokeilen, lähtee joku pari sataa grammaa viikossa, maksimissaan. Noh, minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta (kylläkin arvot ihan kohdillaan) ja 1-tyypin diabetes eli joudun käyttämään insuliinia, mutta ei noiden nyt pitäisi laihtumista ihan näin paljon vaikeuttaa. Auttakaa pliis joku, ennen kuin taas hermostun ja lopetan koko homman!

Aseta tavoitteita. Kirjaa ylös mitä syöt ja kuinka paljon.

Seuraile sitä ja, kun vaaka näyttää heikompaa tulosta niin katso mitä voisit muuttaa.

Tiedän, että harmittaa jos vaan parisen sataa g lähtee viikossa. Sitä, kun on odottanut enemmän.

Mä olen niin höhlä, etä punnitsen itseni aamuin ja illoin. Ei pitäisi, mutta tämmmönen mä oon.

ap

Vierailija
9/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis olen nyt vetänyt pelkkää Nutrilettiä neljä viikkoa, ja tulos on se -3,5 kg... En syö siis minään päivänä enempää enkä tietysti vähempääkään. Liikun kevyesti päivittäin, joskin pelkkä vaunukävely on tällä ruholla melko rasittavaa. Juon vettä mielestäni tarpeeksi ja lisäksi paheeni on Pepsi Max. En vain voi käsittää, miksi en laihdu enempää. Ilmeisesti kulutukseni on vain käsittämättömän pieni :(

-8-

Vierailija
10/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis olen nyt vetänyt pelkkää Nutrilettiä neljä viikkoa, ja tulos on se -3,5 kg... En syö siis minään päivänä enempää enkä tietysti vähempääkään. Liikun kevyesti päivittäin, joskin pelkkä vaunukävely on tällä ruholla melko rasittavaa. Juon vettä mielestäni tarpeeksi ja lisäksi paheeni on Pepsi Max. En vain voi käsittää, miksi en laihdu enempää. Ilmeisesti kulutukseni on vain käsittämättömän pieni :(

-8-

Mitä jos kokeilet viikon tai pari niin, että lisäät 1 pps per päivä. Ja ottaisin kyllä yhteyttä lääkäriin ja/tai joku ravintoterapeutti. Joku joka on perehtynyt nutraukseen.

Niin tai jos vaihdat merkkiä. En tiedä onko siitä apua, mutta ainahan sitä voi kokeilla.

ap

Vierailija
11/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-8-

sinulla ei varmaan ole kuurin aloittaessasi juuri ollut liikanesteitä joista olisi tullut alun helpot muutama kilo. Lisäksi voi olla että on ollut jopa toisinpäin eli että olet silloin ollut "kuiva" ja myöhemmin taas saanut nesteitä takaisin enemmän jolloin paino näyttää suuremmalta.

Mutta olet kuitenkin laihtunut 3,5 kg, sekin on varsin hyvä tulos! Ja uskon että laihdut kyllä jatkossakin kun vaan jatkat luovuttamatta, ja että tulee kausia jolloin laihdut nopeamminkin. On totta että osalla paino istuu tiukassa ja että edes 550 kcal VLCD:lläkään ei lähde kuin 1-1,5 kg / viikossa mutta yleensä näille ihmisille sekin on helpotus, koska muilla menetelmillä ei ole onnistunut noinkaan hyvin.

Vierailija
12/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-8-

Mitä jos kokeilet viikon tai pari niin, että lisäät 1 pps per päivä. Ja ottaisin kyllä yhteyttä lääkäriin ja/tai joku ravintoterapeutti. Joku joka on perehtynyt nutraukseen.

Niin tai jos vaihdat merkkiä. En tiedä onko siitä apua, mutta ainahan sitä voi kokeilla.

ap

jos nykyisellä kalorimäärällä ei laihdu riittävän hyvin, niin ei ole järkeä lisätä kalorimäärää. Lisäksi lisäpussit voivat aiheuttaa ketoosin katkeamisen kun niistä saa energiaa ja hiilihydraatteja paljon. Tosin voi olla että yli 100 kg ihmisellä yksi lisäpussi ei tätä vielä tee, mutta eipä siitä laihtumiselle hyötyäkään ole.

Vierailija
13/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, ensimmäisellä viikolla lähti 1,5 kg (eli mahdollisesti vähän myös nestettä), sen jälkeen vain 0,5 kg/viikko, kun kuitenkin kaloreita tulee päivässä vain 800. Harmittaa vietävästi, kun tahti on näin hidas. Enkä tiedä, miten kauan tätä jaksaa, kun missään juhlissa ei oikein voi käydä, kahvilassa ei ole erityisen mukavaa nähdä kavereita jne. Ja voi että kun voikin ottaa päähän ne läskien ilkkujat, jotka lällättää vaan mantraansa "kun syö vähemmän kuin kuluttaa niin laihtuu varmasti". Laihtuu, laihtuu, mutta kuinkahan moni laiha oikeasti jaksaisi itse syödä viikosta toiseen 800 kcal päivässä...?

Diabeteksen takia olen toki sisätautilääkärin "valvonnassa" ja ohjeet nutraukseen sain juuri ravitsemusterapeutilta, joka kylläkin kummeksui tätä ratkaisua diabetekseni takia (siis kun tällä dieetillä on liiankin helppoa mennä matalille sokereille, ja jos syö jotain sokeripitoista nostaakseen verensokeria, dieetti ei luonnollisestikaan toimi). "Omalla vastuullani" sain kuitenkin luvan tätäkin kokeilla, kun kerran pienempi kalorirajoituskaan ei ole auttanut. Vaan eipä nämäkään tulokset nyt päätä huimaa. Ehkä vain täytyy yrittää jaksaa ja ajatella juurikin, että voi tulla vielä kausia, kun paino putoaa nopeammin. Toivon sitä todella ihan jo mielenterveyteni vuoksi! :)

Kiitos vielä ihanat ihmiset, kun jaksatte paneutua vieraan marisijan ongelmiin!

-8-

Vierailija
14/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi toinen kilpirauhasvaivainen, vajaatoiminta minullakin. Diabetestä ei minulla ole, mutta muuten aika samanlaisia kokemuksia. Eli paino on laskenut todella vähän Nutrilett-kuurin aikana eikä Kiloklubikaan ole auttanut asiassa. Paino ei niillä suosituksilla laske tippaakaan, vajetta on oltava 500 kcal/pv ja siltikin painonpudotus on tyyliin 100-250g /vko ja kolmannella viikolla on tullut nekin takasin. Kilot on ja pysyy!

Kilpirauhasasvojen pitäisi olla viitearvojen sisällä, ensi kuussa menen taas kontrolliin.Pitäisi ottaa taas itseään niskasta kiinni, mutta hulluksihan tällänen ihmisen tekee! Ei oikein inspiroi nutraaminen, kun sen jo melkein arvaa, ettei tipu kuin kilo tai kaksi sillä energiamäärällä...

Vierailija
15/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Pepsi-max pois. Luultavasti sen takia et ole kunnolla ketoosissa. Pelkällä 5 pussia/pv pitäis lähteä n. 1,5 kg viikossa. Olin itse 9 vk pusseilla, en juonut mitään muuta lisäksi kuin vettä ja kahvia tilkalla maitoa. Lähti 15,5 kg. Alkupaino yli 95.

Vierailija
16/16 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Pepsi-max pois. Luultavasti sen takia et ole kunnolla ketoosissa. Pelkällä 5 pussia/pv pitäis lähteä n. 1,5 kg viikossa. Olin itse 9 vk pusseilla, en juonut mitään muuta lisäksi kuin vettä ja kahvia tilkalla maitoa. Lähti 15,5 kg. Alkupaino yli 95.

se ei todellakaan haittaa ketoosia mitenkään. Itse olen juonut sitä pari litraa päivässä Nutrilett-kuurilla ilman mitään ongelmia.

Sen sijaan jos sanoo syövänsä 800 kcal/päivä sitä voi harkita että jättäisi niitä muita syömisiä vähemmälle. Itsellän loppuu ketoosi jo siinä 700 kcal kohdalla, tosin olen paljon kevyempi kuin kysyjä. Olenkin syönyt vain ihan pelkästään niitä pussipirtelöitä + energiatonta Pepsi Maxia jolloin kalorinsaanti päivässä 550 kcal.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi