Eikö teitä hävetä yhtään asua vuokralla?
Nojoo, kaipa sitä sit on vara ostella penskoille kalliita haalareita ja rehvastella ulkomaan matkoilla kun sossu maksaa asumiskulut siinä vuokrakolmiossa.
Kommentit (8)
Kiva kerrostalokolmio meren rannalla.
Kämppää ei sossu maksa vaan me itse...Ihan työssäkäyviä kun ollaan...
On asua vuokralla kun itse maksaa vuokransa tekemällä pätkätöitä? Rehellisellä työllä ansaittu raha niin ei mua ainakaan hävetä. Mikähän luulee aloituksen tekijä olevansa? Jotain eliittiä vissiin?
Omistusasunto, miehen nimissä. Jatkuvaa laittoa ja remonttia ja... AHDASTA!
Eron jälkeen vuokralle, lapset saivat omat huoneet, minullekin riittää tilaa muuallakin kuin keittiössä ja vessaa pesemässä.
Ja sitä ei tiedä, missä ensi vuonna asutaan...
Kuten jo mainitsit, jää rahaa vähän muuhunkin. Ja ei, me kaikki vuokralla asuvat ei saa sossusta rahaa tai apua. Isolla osalla meistä on työpaikka.
Minäkin asun uudessa vuokrakolmiossa meren läheisyydessä hyvällä alueella, vuokraa maksan liki 1500€/kk yksin, ihan omasta palkastani. Miksi minua hävettäisi?
Ja kyllä, ostaakin voisin, mutta pääkaupunkiseudun hintatasolla joutuisin joko muuttamaan pois nykyiseltä alueelta tai tyytymään pienempiin neliöihin. Arvostan kuitenkin asumismukavuutta ja viihtyisää ympäristöä korkeammalle.
Hävettää, tosin meillä on neljähuonetta ja keittiö Lauttasaaressa. Sossu maksaa vuokrat ja lasten Reima-haalarit, syksyllä mennään Kanarialle ensi viikonloppuna yh-leirille Ahvenanmaalle. Saadaan aika kivasti avustuksia kun kaikilla lapsilla on eri isä ja lisäksi afrikasta. Ei oo mitää suomalaisia persualkkiksia. Hyvät jatkot sulle, t. kaunis suomalainen yh-äiti, joka sentään vielä kelpaa komeille ulkomaalaisille miehille! Mene vaikka lenkille ja syö vähemmän pullaa!!
varaa on tosin matkustella useita kertoja vuodessa. Oletko kateellinen?
kohti mennään! ja ei oo viä lapsia