onko 63kg sopiva 168cm 26v naiselle?
ennen painoin 58kg.. nyt olen lihonut ja mietin pitäskö laihduttaa takaisin. onko 63kg jo liikaa? olen omenan mallinen.
Kommentit (16)
...pelkästään lukujen perusteella, lähetä oma nakukuva tänne saman kysymyksen kans, nii saat varmasti paljon vastauksia ja erilaisia mielipiteitä ;-)
...no joo, sen voin sanoo, et mun mielestä oot ihan ookoo :-)
Jos et ole salilla treenattu lihaksikas tapaus niin aika tukevassa kunnossa olet. 10kg pois ehdottomasti.
ja 20 kiloo liian vähän.
Oot myös ihan liian vanha, ainakin 15 vuotta iästä pois!
Jos et ole salilla treenattu lihaksikas tapaus niin aika tukevassa kunnossa olet. 10kg pois ehdottomasti.
se olis 53g.. painoindeksin mukaan melkein alipainoinen :O
Itse olen 170cm ja nyt viimeisilläni raskaana painan tuon 63-64kg ja ihan kamala sotanorsu! :/ ennen raskautta paino 52-53kg välillä ja se oli aika sopiva =)
Itse olen 170cm ja nyt viimeisilläni raskaana painan tuon 63-64kg ja ihan kamala sotanorsu! :/ ennen raskautta paino 52-53kg välillä ja se oli aika sopiva =)
oma ihannepainoni on 52-54kg, nykyisin tosin paino on huimasti yli tuon 60kg :)
oon siis lihonnut nty kesällä.
Normipaino on sellainen 58.
Mussa näkyy jo yksikin kilo
En sanoisi, että olet liian lihava, olet vain taulukon mukaan liian lyhyt.
Saat ihan itse päättää minkä painoinen haluat olla. Mä painan sua 2 kiloa enemmän ja olen samanpituinen. Olen melkein aina painanu 60 kiloa ja siihen haluaisin, nyt mun entiset vaatteet kiristää ja maha on vähän iso. Lihominen johtuu herkuttelun lisääntymisestä ja liikunnan vähentymisestä. Siis helposti korjattavissa.
Silti kukaan ei voi täällä sanoa että paljonko sun pitäis painaa. Se on häiriintynyttä ajattelua. Tuo painosi on taatusti normaalin bmi:n rajoissa kun omanikin on. Joillakin palstalaisilla on alipainoisempi kauneusihanne, se on heidän oikeutensa, mutta terveydellisiä perusteita sille ei ole.
ehdottomasti haluan pois ainakin 3kg.
Olen malliltani tasapaksu. Nuorempana painoin 58kg
ja painan tällä hetkellä 54kg. Mikään anorektikko en ole, vaatteiden koko 36. BMI:n mukaan saisin painaa lähes 70kg ennen kuin BMI olisi 25 (normaalin ylärajalla). Jos tosiaan lihoaisin tuohon 70 kiloon, olisin kyllä melko lihava. Mutta se riippuu niin tyypistä ja vartalosta. Ei kaikki silti näytä lihavilta, riippuu niin ruumiinrakenteesta. Mutta pääasia että viihtyy omassa vartalossaan!!!
tuon pituinen ja painoinen ja on liikaa. :( Oon päärynämallinen ja perse on ainakin aika hillitön tässä painossa. Joku 55-58kg olis sopivampi, oon painanut myös 50kg ja se oli ihan liian vähän.