Katsokaa, minkä ihanuuden löysin :))))) Kyselin jokin aika sitten hääpuvuista
ja sainkin vinkkejä, mm. Tukholmasta. Olen vasta mennyt kihloihin ja häät on ensi kesänä, mutta en voi olla jo suunnittelematta. Nopeastihan aika meneekin. Tällaisen helman mä haluan pukuuni:
http://pinterest.com/pin/33354853460625738/
Toivottavasti linkki toimii. Eikö ole ihana?
Kommentit (40)
Laitoin linkin puvusta, kun olin kuvan ystävieni kanssa löytänyt ja käynyt sitä itse katsomassa vähän väliä. Ja onhan se ollut monen muunkin mielestä kaunis :)
Silkkiä puku tulee joka tapauksessa olemaan ja hunnunkin haluan, ehkä sellaisen puolipitkän, tai sitten pitkän ja kapean, ainakin kirkkoon, jos kirkkoon päädymme.
Tuo yläosa on kuvassa minusta liian alhaalla. Ei hääpuku saa olla eroottinen, minusta. Mutta helma on juuri sitä, mitä haluan. Kannattaakohan alkaa etsiä pukua valmiina vai suunnitteluttaa ja teettää se?
ap
vaan suhde oli tauolla.
Se itekin myöntänyt että meni suhteet vähän ristiin? Eikä varmaan loukannut miestä kun tylsyyden takia jätti ja lähti jännittävämmän miehen matkaan...
Eihän se ristiinmeneminen välttämättä tarkoita seksiä? muru sanoi että ei ole pettänyt.Ja sanoihan hän että elämä oli tylsää, ei se poikaystävä. Mutta jos nyt suunnittelee tuollaisia pukuja niin on varmasti tosissaan.
Joo, okei, onhan se tosiaan reilumpaa kuin pettäminen.
Että on uusi kiikarissa, mutta omatunto on puhdas kun jättää vanhan ennenku hyppääs änkyyn uuden kanssa.
Käy se niinkin.
Henkisellä tasolla oli jo pettänyt vanhaa kun kyllästyi yhteiseen elämään j ahaaveili paremmasta.
Kun uusi ja jännittävä elämä ei ollutkaan paremoaa, tyytyy taas vanhaan...
Go muru!
Kaiken pitää olla valkoista ja puhdasta, neitseellistä ja koskematonta.
vaan suhde oli tauolla.
Se itekin myöntänyt että meni suhteet vähän ristiin? Eikä varmaan loukannut miestä kun tylsyyden takia jätti ja lähti jännittävämmän miehen matkaan...
Eihän se ristiinmeneminen välttämättä tarkoita seksiä? muru sanoi että ei ole pettänyt.Ja sanoihan hän että elämä oli tylsää, ei se poikaystävä. Mutta jos nyt suunnittelee tuollaisia pukuja niin on varmasti tosissaan.
Joo, okei, onhan se tosiaan reilumpaa kuin pettäminen. Että on uusi kiikarissa, mutta omatunto on puhdas kun jättää vanhan ennenku hyppääs änkyyn uuden kanssa. Käy se niinkin. Henkisellä tasolla oli jo pettänyt vanhaa kun kyllästyi yhteiseen elämään j ahaaveili paremmasta. Kun uusi ja jännittävä elämä ei ollutkaan paremoaa, tyytyy taas vanhaan... Go muru!
Olisiko muru halunnut takaisin jos M ei olisi ollut täysi mulkku?
Vaan olisi ollut sinkku ja kakkea sitä mitä muru kuvitteli alkuun että olisi?
Olisiko muru halunnut takaisin jos M ei olisi ollut täysi mulkku? Vaan olisi ollut sinkku ja kakkea sitä mitä muru kuvitteli alkuun että olisi?
jos ei ihan vielä, niin aivan pian.
Olisiko muru halunnut takaisin jos M ei olisi ollut täysi mulkku? Vaan olisi ollut sinkku ja kakkea sitä mitä muru kuvitteli alkuun että olisi?
Voisko joku nostaa. Sitä en olekaan lukenut.
M = Micke, tyyppi joka kolautti Murun hetkellisesti maanpinnalle. Ei kuitenkaan lopullisesti, näemmä.
Voisko joku nostaa. Sitä en olekaan lukenut. M = Micke, tyyppi joka kolautti Murun hetkellisesti maanpinnalle. Ei kuitenkaan lopullisesti, näemmä.
ei varmaan saa kutsua häihin...
Aiheena oli niinkin viaton ja kaunis asia kuin hääpuku. Höh. Mutta kiitos pukukommenteista :)
ap
todeta, että tuuli tuossa taitaa tehdä tepposet. Ei se oikeasti noin iso tuulenviemää-tyylinen ole. Eihän se mahdu edes ovesta.
Mutta joo, kaunis on.
Jos sulla ei oo vieläkään tarpeeks fyffee siihen houte couture pukuun :D
Paljoks maksaa?
Oikeesti ihana!
eikä tarvitsekaan, mutta kankaan määrä ja helman leveys ovat ihanat.
ap
jos se tekee mut onnelliseksi, mutta en usko, että aion viuhahtaa Diorille :) Haluaisin hankkia itse pukuni ja olla kerrankin iso tyttö. Jos en löydä haluamaani, teetän sen sitten.
ap
Jos sulla ei oo vieläkään tarpeeks fyffee siihen houte couture pukuun :D Paljoks maksaa? Oikeesti ihana!
Kyllä mä saan sen puitteisiin sovitettua, jos sitä pelkäät.
ap
mun makuun liioittelua
Jos siis tavoitteena isoa ja näyttävää. Minkä venuen olette varanneet?
muru?
Tai no, minullakin on vahva epäilys siitä.
No, kai ne häät päätyy sit telkkariin niin nähdään miten meni, minun on vaikeaa uskoa että niin huomionhakuinen ihminen ku muru malttaisi olla ilmoittautumatta johonkin satuhäät/neljät häät-ohjelmaan =D