Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaihtoehdot olisivat nämä, kenet näistä miehistä valitsisit?

Vierailija
10.09.2012 |

a) Urheilullinen, kaikinpuolin ulkomuodoltaan komea. Huolehtii pyynnöstä kodista ja lapsista, mutta ei spontaanisti tee juuri mitään perheen eteen. Alkuhuuman jälkeen keskittyy mieluummin harrastuksiinsa kuin sinuun. On hiukan yksinkertainen, eikä aina ymmärrä, jos sinulla on huolia. Mutta kertoo silti usein rakastavansa sinua. Ei halua käsitellä vaikeita asioita. (Riidat perustuu lähinnä kotitöihin tai hänen vapaa-aikaansa)

b) Sopusuhtainen, mutta ei mikään komistus. Syvällinen ja älykäs, mutta joskus vähän vakavamielinen. Ei halua miellyttää ketään, mutta tulee silti hyvin toimeen ihmisten kanssa. Perheestä ja kodista hän huolehtii tunnollisesti ja suhtautuu kaikkeen syvällisen paneutuen. On porukassa ihan puhelias ja osaa älykkäästi keskustella aiheesta kuin aiheesta. Hänen puheissaan olet tärkein ja rakkain päällä maan, teoin hän ei sitä oikein osaa näyttää. Lapsia kohtaan on välittävä ja osallistuva

c) Iloinen, huumorintajuinen ja aika komea. Tekee lasten kanssa spontaanisti kaikkea kivaa. Kotona kotitöiden jakaminen sujuu, mutta viikonloppuisin juo mielestäsi liikaa alkoholia ja sunnuntai menee ärsyttävästi urheilua tv:stä seuraten. Sinua kohtaan välillä kovinkin huomaavainen, välillä täysääliö. Toimii spontaanisti ja saattaa varata teille kahden keskisen loman lepyttääkseen sinua vaikkapa hänen juomisensa aiheuttamasta mielipahasta. (riidat liittyvät miehen alkoholin käyttöön)

Kaikki kolme miestä uskollisia, eivät petä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks voi elää ilman miestäkin. Ei kuulosta siltä, että rakastuisin helposti keneenkään noista. Jos b ei ois ihan toivoton tapaus oppimaan osoittamaan tunteitaan niin ehkä se.

Vierailija
2/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme miestä uskollisia, eivät petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herra B, kiitos :)

Vierailija
4/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta on myös tyypistä C, mutta B sopii minulle paremmin

A-tyyppien kanssa en ole koskaan edes alkanut suhteeseen. Eivät vaan ole ollenkaan tyyppiäni.

Vierailija
5/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies on melkein kuvaamasi B, mutta ottaa viikonloppuisin jonkun verran alkoholia ja osoittaa rakkautensa nimenomaan teoin ei sanoin.

Vierailija
6/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään tapauksessa en ottais A:ta enkä C:tä

Vierailija
7/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tyhmyyttä enkä juopon miehen jälkeen vielä kestä myöskään katsella mitään viikonlopun kohtuukäyttöä.

Herra C.

Pitääks näiden kansssa mennä naimisiin vai saako vaan seurustella? Nimittäin pienempinä annoksina sietäisin myös Ata ja Ctä.

Vierailija
8/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tyhmyyttä enkä juopon miehen jälkeen vielä kestä myöskään katsella mitään viikonlopun kohtuukäyttöä.

Herra C.

Pitääks näiden kansssa mennä naimisiin vai saako vaan seurustella? Nimittäin pienempinä annoksina sietäisin myös Ata ja Ctä.

Eiku siis nimenomaan B, mikä mun näppistä vaivaa

Vierailija
9/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi juoppoa enkä yksinkertaista miestä.

Vierailija
10/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli B:n valitsisin noista, muut ei kiinnostaisi pätkääkään. Ulkonäkökin kun on niin muuttuva ominaisuus;-)

Vierailija
11/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään nuista. Ei alkoholistille, ei (yksinkertaisille)kiiltokuvapojille, ei tunnevammaisille :).

Onneksi oma mies ei ole mitään nuista kolmesta :D.

Vierailija
12/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten toisenkin vastaajan mies, niin minun mieheni osoittaa teoillaan rakkauttaa, vähemmän sanallisesti.

Vierailija
13/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilman alkoholin käyttöä omani on kuin c ja just täydellinen mulle.

Vierailija
14/14 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tullut siihen tulokseen, että spontaani hauskanpito on parasta elämässä. Jos mies ei siihen pysty, lopulta arki nujertaa kaiken elämänilon koko perheeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän