Minkälainen "pumpattava barbara" lahjaksi miehelle?
Moi!
Haluaisin ostaa lahjaksi miehelleni pumpattavan nuken, mutta millaisen?
Mulla ei ole aiheesta mitään kokemusta ja olen vain selaillut nettikauppojen valikoimia..
Mitä eroa on 14e ja 60e nukella? Mikä olis paras asento jne:D
Auttakaa mua! Mitään 200e nukkea mulla ei oo varaa ostaa, mut minkälaisia nuo halppikset on ja tyydyttääkö ne ketään?;)
Kommentit (15)
e itse kelpaa sellaiseksi miehellesi?
Ja haluasin siksi kokonaisen nuken:)
Ja lähinnä hääpäivälahjaksi kun itse olen juuri silloin synnyttänyt ja näin ollen ei voida harrastaa perinteistä "hääpäiväsessiota";)
Mitään pitkäaikaista harjoituslelua en tästä halua vaan lähinnä muutamaan leikkiin ja palaan itse kehiin, kun jälkivuoto on lakannut:D
itselläni on vuosien kokemus tällaisesta:
http://www.realdoll.com
en voi kuin kehua. On parempi kuin moni nainen
Mitään pitkäaikaista harjoituslelua en tästä halua vaan lähinnä muutamaan leikkiin ja palaan itse kehiin, kun jälkivuoto on lakannut:D
Mikään nukke tai keinopillu ei korvaa naisen lämmintä kättä. Anna nyt hyvä nainen sille miehelle kättä sen aikaa, kun toosa alkaa taas pelittään.
Mikään nukke tai keinopillu ei korvaa naisen lämmintä kättä. Anna nyt hyvä nainen sille miehelle kättä sen aikaa, kun toosa alkaa taas pelittään.
Mutta vielä tämän lisäksi jotain ekstraa. Ja haluan jotain sellaista josta mäkin voin nauttia vaikka katselemalla, en mä halua kattoo mitään fleslight touhua..:)
Kyllä siitäkin muutamaksi kerraksi on iloa. Ehkä joku "oikeilla" kasvoilla ja hiuksilla oleva, eikä pelkkä printattu sentään. Noita saa muutamalla kympillä. Ja tietty tissimiehelle isotissinen ;)
Menin sellaisen ostamaan ja tuntuu yllättävän hyvältä, ei tietenkään yhtä hyvältä kuin aito, mutta paremmalta kuin käsi. Muista ostaa samalla kertaa liukkari. Ja unohda se pumpattava versio, eihän kukaan halua uimapatjaa nussia. Ei nainenkaan osta oikeaksi seksileluksi pumpattavaa miestä vaan dildon, samaten miehelle paras lelu on hyvä keinovagina.
Ostin juuri siksi Fleshlightin, että saa edes joskus lähes normaalin tuntuista pillua. Vaikka eihän siinä ole kuin se fyysinen stimulaatio, mutta ei vaimon kanssa ole sitäkään vähää.
Menin sellaisen ostamaan ja tuntuu yllättävän hyvältä, ei tietenkään yhtä hyvältä kuin aito, mutta paremmalta kuin käsi.
Minä kyllä varmaan saisin nauruhepulin, jos vaimo ostaisi naisnuken. Huumoria siitä repeäisi varmasti joten sikäli hyvä lahja, mutten taatusti kiihottuisi siitä :) :)
Mun mies räjähtäs nauramaan, jos ehdottasin sille seksinukkea. On ne niin koomisen näköisiä. Ihmettelen suuresti kenen seksihalut voi herätä niistä kammotuksista.
Ei siinä mitään kuminukkeja tarvita, vaan onhan naisella suu ja kädet olemassa miehen tyydyttämiseen.
Mutta tämä tais ollakin vaan vitsi koko aloitus.
Mun mies räjähtäs nauramaan, jos ehdottasin sille seksinukkea. On ne niin koomisen näköisiä. Ihmettelen suuresti kenen seksihalut voi herätä niistä kammotuksista.
Ei siinä mitään kuminukkeja tarvita, vaan onhan naisella suu ja kädet olemassa miehen tyydyttämiseen.
Mutta tämä tais ollakin vaan vitsi koko aloitus.
En usko et noita ees valmistettais jos ne kaikista olis vaan kammotuksia ja seksintappajia.
Huumorilahjaa minäkin ostan, mutta samalla tähän liittyy yksi oma fantasiani niinkuin jo aiemmin mainitsin;)
Jos menee nauruksi niin parempi sekin kuin itku!!:)
Mä en tajua, et miksi pitää tulla heti haukkumaan ja ihmettelemään, jos joku jotain kysyy. En mä teidän mielipidettä halunnut siihen, mitä mun mies kenenkin mielestä enemmän haluaa vaan kysyin, mitä eroa noilla nukeilla on? Se jääköön sit meidän asiaksi nautitaanko siitä vai nauretaanko sille!:o
Nuken ostan, vaikka omistan kädet ja suun. Kiitos:)
Älä toki loukkaannu, sehän on vaan hyvä jos pariskunnilla on se joku "oma juttu" joka piristää. Ei toisten mielipiteillä ole silloin niin väliä. Minua seksinukke naurattaisi, mutta kyllä minullakin on sellaisia mieltymyksiä joita kaikki eivät ymmärrä (ihan laillisia tietenkin!!)
En voisi nauramata katsella, jos mies naisi purkkia, jollainen Fleshlightkin on. Hyvät naurut varmaan tulisi myös pumpattavan nussimisen katselemisesta. Ajatella, mies nussii peltipurkkia tai muovinukkea, vaikka on nainen vieressä. Voi herraijestas sentää. Luulisi pillun hakkaavan moiset reiät kymmenen nolla.
En voisi nauramata katsella, jos nainen käytäisi dildoa tai hieromasauvaa. Hyvät naurut varmaan tulisi myös masturboinnin katselemisesta. Ajatella, nainen dildottaa tai masturboi, vaikka on mies vieressä. Voi herraijestas sentää. Luulisi mulkun hakkaavan moiset tekokyrvät kymmenen nolla.
ps. vielä enemmän minua naurattaa naiset, joilla ei ole miestä ollenkaan ja masturboivat päivittäin. Luulisi olevan parempaakin tekemistä, vaikka teeveen katselu tai jotain.
Mikä on lahjasi tarkoitus? Jos etsit miehellesi runkkuvälinettä niin osta Fleshlight. Siitä on paaaaaaaaaljon enemmän iloa kuin mistään vinyylinukesta. Itselläni on Fleshlight STU, jolla voi harjoitella kestävyyttä. Tuollaisesta lelusta on iloa sinullekin...
Alle usean sadan nuket ovat kaikki onnettomia muovirimpuloita ja laatua alkaa löytyä vasta tonnin paremmalla puolella. Halpiksia ostetaan vain polttarilahjoiksi ja nussitaan umpikännissä.
http://www.dollforum.com/forum/
Tuolta vinyl inflatable dolls.
Jos nuken osa kelpaa niin sitten on tietty fuck me silly lelut, nekin aika kalliita. Näillä on jo käyttöarvoakin. http://www.kaalimato.com/catalog/Fuck+Me+Silly+2+-+Mega+Masturbator_p_1…