Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullinen vuokra-asunto tarjolla!

Vierailija
10.09.2012 |

Etsitkö edullista vuokra-asuntoa? Haluatko myydä käteen jääneen omistusasuntosi kovalla hinnalla?

Haluatko jäädä vuokralaiseksi asuntoon, jonka olet myynyt hyvällä voitolla? Edullinen vuokra ja hyvät kauppaehdot.

Jos kiinnostaa, niin kerromme sinulle, että Ilmarinen ostaa pitkään myynnissä olleita kalliita omistusasuntoja hyvällä hinnalla ja mikä parasta, voit itse jäädä vuokralaiseksi Ilmariselle myytyyn asuntoon!!

Ilmarinen toimii näin, koska se haluaa olla sinulle R-E-I-L-U!.

Ilmarinen ei odota sinulta kaupan jälkeen mitään vastapalveluksia. Ainoa, mitä Ilmarinen haluaa on se, että kohtelet Ilmarista täysin samalla tavalla, kuin mitä tahansa toista suomalaista yritystä.

Lisätietoja tästä mahdollisuudesta antavat Ilmarisen toimitusjohtaja Harri Sailas, varatoimitusjohtaja Timo Ritakallio sekä Finnairin hallituksen entinen puheenjohtaja Christoffer Taxell.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä pitäisi ottaa huomioon se, että vuokralaisena säsiis maksat vähän kerrallaan kauppahinnan takaisin sille, joka sun asuntosi osti. Kun asunto nostaa arvoaan, arvonlisä tulee sen ostajan hyväksi. Sun osaltasi sen tuntuu korkeintaan vuokran kohoamisena. SÄ myös maksat korjaukset jne vuokrassasi. joten mun mielestä tämä olisi sinun - tai Vehviläisen - kannalta aika huono kauppa. Itse en tekisi tuota, ellei taloudellinen tilanteeni olisi aivan katastrofaalinen...

Vierailija
2/8 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homman pointti on siinä, että tasavertaisuuden nimissä tätä samaa mahdollisuutta pitää tarjota jokaiselle, joka haluaa tehdä samanlaisen kaupan samoilla ehdoilla kuin Vehviläinen.

Onko kaikilla suomalaisilla mahdollisuus tehdä samanlainen asuntokauppa Ilmarisen kanssa, vai tarjotaanko mahdollisuus ns."hyville veljille"?

...Ilman odotuksia tai m-i-t-ä-ä-ä-ä-ä-n vaatimuksia vastapalveluista, tietysti.

Reilu meininki, niinkuin sanotaan ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mun mielestä tämä olisi sinun - tai Vehviläisen - kannalta aika huono kauppa. Itse en tekisi tuota, ellei taloudellinen tilanteeni olisi aivan katastrofaalinen...

Ei ollenkaa huono kauppa!

Vehviläinen kertoi itse poliisikuulustelussa, että Vehviläinen nettosi viidessä vuodessa asuntokaupoilla 450 000 euroa vaikka kauppahinnasta on vähennetty 200 000 euron remonttikulut.

Kauppaan liittyy myös muita omituisia/tavavanomaisesta asuntokaupasta poikkeavia ehtoja. Myyjä (=Vehviläinen) saa ostaa halutessaan juuri myydyn asunnon takaisin edullisesti jne.

Tarjoaako Ilmarinen tasavertaisesti samoja kauppaehtoja myös kaikille muille suomalaisille? Jos ei tarjoa, niin miksi tarjoaa Finnairin toimitusjohtajalle?

Tässä kannattaa huomioida se, että hölmössä kaupassa kärsii tappiota Ilmarinen, jonka pitäisi pitää hyvää huolta suomalaisten eläkerahastojen sijoituksista.

Toisten rahoilla on kiva pelata. Ei näytä olevan kauhesti väliä vaikka Ilmarinen tekee ison tappion, kunhan "hyvä veli" tekee kunnon tilin.

En halua maksaa tuloistani veroja tai eläkemaksija silloin kun minun ja tuhansien muiden palkasta suomalaisten palkasta lakisääteisesti kerätyt maksut maksetaan jonkun isokenkäisen tilille epämääräisten asuntokauppojen kautta.

Sama meininki kuin Venäjällä ja Kreikassa, kyllä suoraan sanoen V - itut - taa!!

Vierailija
4/8 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki pankit ja vakuutusyhtiöthän tarjoaa nykyään "käänteisiä asuntolainoja" keski-iän ohittaneille ja vanhuksille. Ts. että myy asuntonsa pankille, saa jäädä siihen asumaan vuokralle ja lisäksi pankki maksaa kauppahintaa niin ja niin monta tuhatta euroa joka kuukausi. "Ongelma" - jos sen sellaiseksi haluaa määritellä - on vain siinä, että suomalaiset eläkeläiset ei tartu tähän koska, kuten kakkonen jo totesi, kauppa on usein aika huono. Asunnon arvo kasvaisi, mutta kasvun hyöty menee pankille tai eläkeyhtiölle. Ja perillisille ei jää arkkurahaa...

Vierailija
5/8 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa nämä ehdot ovat ihan tavanomaiset

Tarjoaako Ilmarinen myös minulle, tai jollekin toiselle tavikselle mahdollisuutta samanlaiseen asuntokauppaan samoilla ehdoilla kuin tarjosi Finnairin Vehviläiselle?

Nyt meni vakuutusyhtiö vaihtoon. En halua maksaa Ilmariselle enää latin latia. Lisäksi teen kaikki mahdolliset pikkuhommat "harmaana" eil jätän tästä lähtien kaikki lakisääteiset maksut ja verot maksamatta ja laitan rahat suoraan omaan taskuun = "maan tapa".

Vierailija
6/8 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä pitäisi ottaa huomioon se, että vuokralaisena säsiis maksat vähän kerrallaan kauppahinnan takaisin sille, joka sun asuntosi osti. Kun asunto nostaa arvoaan, arvonlisä tulee sen ostajan hyväksi. Sun osaltasi sen tuntuu korkeintaan vuokran kohoamisena. SÄ myös maksat korjaukset jne vuokrassasi. joten mun mielestä tämä olisi sinun - tai Vehviläisen - kannalta aika huono kauppa. Itse en tekisi tuota, ellei taloudellinen tilanteeni olisi aivan katastrofaalinen...

Ihanko oikeasti luulet että Vehviläinen asuu siinä niin pitkään, se 1,8 miljoona tulee kuitatuiksi vuokralla? Sitäpaitsi mietipä mikä vuokra siinä on? Aivan naurettavan pieni (joo tiedän kyllä).Vehviläinen teetti 200 000e:n remontin ennen myyntiä joten tuskin siinä heti remonttia tarvitaan.

Kyllä mulle vaan passais luksusasunto minivuokralla ja 450 000 näppiin.

Vierailija
7/8 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti luulet että Vehviläinen asuu siinä niin pitkään, se 1,8 miljoona tulee kuitatuiksi vuokralla? Sitäpaitsi mietipä mikä vuokra siinä on? Aivan naurettavan pieni (joo tiedän kyllä).Vehviläinen teetti 200 000e:n remontin ennen myyntiä joten tuskin siinä heti remonttia tarvitaan.

Kyllä mulle vaan passais luksusasunto minivuokralla ja 450 000 näppiin.

Ajattele, sulla voisi olla se sama asunto, ensi vuonna ehkä jo miljoonan arvoisena, eikä tarvitsisi maksaa vuokraa ollenkaan.

Vierailija
8/8 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, sulla voisi olla se sama asunto, ensi vuonna ehkä jo miljoonan arvoisena, eikä tarvitsisi maksaa vuokraa ollenkaan.

Ostaisin niillä rahoilla sijoitusasunnon, josta pyytäisin itse markkinahintaista vuokraa. Näin minulla olisi edelleen omistusasunto, jota vuokralainen maksaa minulle, ja lisäksi omat asumiskuluni olisivat naurettavan pienet vaikka asuisin kalliissa asunnossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme