??? KESÄKUISET 2013 ???
Kommentit (286)
Moikka kaikille.
Olen monen vuoden jälkeen täällä lueskelemassa ja nyt myös kirjoittamassa. Myönnän, että olen ihan pihalla tästä odotus- ja raskaus yms sanastosta ja lyhenteistä, eli en ymmärrä lukemaani juurikaan :D
Mutta mulla on huomenna menkat viikon myöhässä, ja tarkoitus olisi sitten testi tehdä. Saas nähdä kuinka käy, olisi nimittäin onnistuminen vihreiden valojen jälkeen heti, ilman varsinaista yritystä. Mutta toisaalta noin myös kaksi ensimmäistä lastakin on meillä saanut alkunsa. Huomenna olen siis viisaampi.
Olen 32-vuotias, kuten miehinikin ja isot lapsemme ovat jo 10 ja 7.
Onnea kaikille jo plussanneille ja tsemppiä muille vielä yritystään jatkaville :)
Täällä ihan semmonen olo et täti tekee tuloaan:( vuoto ei viel ole alkanu, jos kaapis ois testi niin varmaan tekisin mut ei. Hirvee flunssa kiusaa ja töihinki pitäs lähtee, blaah. Tää piina aika on ärsyttävää. Noh eipä se auta ku odotella mitä tapahtuu.
Minut voi poistaa listalta.
Menkat tekee tuloaan... Eilen jo pari vuototippaa ja uskoisin, että tänään ryöpsähtää kunnolla päälle.
Marjana
Sunnuntai lähti haamuviivan kanssa liikkeelle ja nyt jatketaan valtavien kramppien ja tulvavuodon saattelemina. Poistakee listalta, se on kp1. :(
Tällä hetkellä tuntuu siltä, että en tada siirtyä heinäkuisiin, saa nähdä sitten myöhemmin muuttuuko mieli. Tunteiden vuoristorata ollut niin hurjaa, että yllätti itsenikin.
Pitäkeehän nuppinne kasassa, on tää hullun hommaa! :D
Tää tippu kesäkuisista, eli kp1 tänään:(
Oon tarkkaillut tilannetta tuolta heinäkuisista edelleen, ja päivitellyt listaa. Katsotteko että kieropäivät on oikein, ja jos joku on plussannut tai tippunut minun huomaamatta, niin ilmoittaisitteko siitä :-) Yritin kyllä selailla kaikki viestit läpi sinne asti kun itse poistuin joukosta. Mutta jotain varmaan jäi huomaamatta :-)
tuulikello, mikä tilanne? ;)
annintähti, kerrotko sinun kiertopäiväsi ja monesko yrityskierto? Kiertopäivät lasketaan edellisistä kuukautisista. Eli kp1 on silloin kun on kuukautisten ensimmäinen päivä. Vai joko plussasit? ;)
netta ja miisku?? Vieläkö te siellä piinailette, kun kiertopäivät on jo noin paljon yli? Vai onko tapahtunut muutoksia? :-)
hilma ja blowfish, mikä tilanne? Saadaanko plussajunaan jatkoa? ;-)
Voi kun monilla tuli täti kylään :( Jaksamisia Marjana, Cupcakemama ja heidiih!
Annintähti: tervetuloa ja voi hertsileijaa tee jo testi!! Haha, miten pystyt olee testaamatta!
ON: täällä ei uutta. Oli viikko sitten niin kivulias ovulaatio etten tiennyt edes että se voi niin paljon sattua. Ja on alkanut vihlomaan se sama kohta jos vaikka venyttelee kovin. Tiedä sitten onko hyvä vai huono merkki tai mitä ikinä lieneekään. Viikko pitäisi jaksaa vielä odottaa. Torstaihin saakka syön primoluteja ja sitten perjantaina tai lauantaina pitäis täti tulla kyläilemään. Saas nähä miten käy. Odotukset ei oo kovin korkeella.
Mulla muuten kiertopäivät väärin tuolla.
elluh kp24/24-32 yk4
Eli tänään plussasin. Tänään viikot tasan 5 ja laskettu aika 17.6.
Ja siis onnistui taas ekasta kierrosta niinkuin kaksi edellistäkin silloin taannoin.
Aika ihmeissään täällä ollaan :) Toivottavasti nyt vaan kaikki menee hyvin.
elluh, sori. Korjasin! Kiitos kun huomautit!
Annintähti, Onnea!
Paljon paljon onnea Annintähti!! :)
Kiitokset Bella korjauksesta!
Tervehdys kaikille taas viikonlopun jälkeen ja paljon onnea ja tarrasukkia uusille plussaajille :)
Voimahalit seuraavaan kuuhun pudonneille ja paljon +++ sinne:)
Täällä mennään jo kp 23 ja tosiaan pe kp 20 oli aivan järkyttävän paha olo ja la aamuna vielä myös. Todellisen kahvikissan ei edes kahvia tehnyt mieli la aamuna, vaan jouduin nopeasti miettimään mitä ihmettä pystyn syömään ja päädyin appesiinimehuun, mikään muu ei mennyt alas:O Uskomatonta! Pe iltana mulla oli myös menkkamaista tunnetta alavatsalla, vaikka ei yleensä kyllä todellakaan vielä noin aikaisin mikään PMS-oirekaan ala. Masua olen niin vähän nyt viikonoppuna ehtinyt töiden lomassa kuulostelemaan, mutta nyt tänään kun taas olen ehtinyt, niin menkkamaista tunnetta on taas. Ja jonkinlainen huono olo on myös nyt, mutta ei ollenkaan niin paha kuin silloin pe. Tosin eipä oo syöminenkään kyllä tänään vielä oikein maistunut.. Pitää kyllä kohta alkaa jo taas pohtimaan mitä vois syödä. Rinnat on ehkä hiukan paisuneet, mutta niin kuin jo aikaisemmin kirjoitinkin jo, että niistä mun on yleensäkin vaikea sanoa oikein yhtään mitään. Jännityksellä nyt siis täällä vaan odottelen kuinka käy.
Kertokaahan muut kuinka aikaisin teillä on oireet alkaneet oikein plussakierrosta? Entä PMS-oireet?
Jostain netistä luin, että kyllä tämäkin olisi ihan mahdollista, sillä 3-4 päivää oviksesta pikkuinen voi jo kiinnittyä ja 6-7 päivää oviksesta periaatteesa voisi jo oireita tulla hormooneista.
Mukavaa päivää kaikille!
CelesteSebastian kp 23/28
Ei siis kesävauvaa tänne, hieman pettynyt ja vihainenkin fiilis.
onnea plussanneet ja vielä viimeisille piinaileville plussatuulia!!
hilma kp2 ja yk 3 kohti...
Siirrytään eteenpäin, menkat alkoivat yöllä. Onneksi kuitenkin tuntuisi, että ovulaatio oli oikeasti tässä kuussa ja mitään pidempää kiertoa ei tällä kertaa tullut.
Aliina kp 1/30-33, yk 11
Heissulivei, mitäs tänne kuuluu? Aikas monella on kierto jo aika pitkällä? Onko testailtu vai jännäilläänkö?
Ite testasin tänään. Vaikka tiesin että liian aikasta on ja ajatuksena oli että lauantaina testaan jos ei oo menkat alkanut. No negaahan se näytti. Primolutit on vielä käytössä, huomenna otan viimesen. Eli perjantai iltana vois jo menkat alkaa.. Eipä oo minkäänlaisia oireita ja en usko, että raskaana oon. Kyllä vähän sellasta on, että ravaan vessassa kattomassa alkoko menkat primoista huolimatta kun vatsassa tuntuu siltä mutta mä luulen että se johtuu siitä, että varmaan ois alkanut jos en söis niitä. En tiedä :D
Hyvää loppu viikkoa kaikille!
elluh kp27/24-32 yk4
Onko moni jo testaillut? Olen pureskelut kynsiäni tuolla kesäkuisten odottajien pinossa ootellen, että ketkä kaikki sinne tiensä löytää...!!!
Elluhille kuitenkin iso peukku, toivottavasti menkat eivät ala!!!
Entä muut, niin moni on jo loppukierrossa...
Tsemppiä testaajille, piinailijoille ja jännääjille. Mä jatkan kyttäilyä... =)
Roxymama
Eikö täällä ole enää muita kuumeilijoita mun kanssa? :(
Ei oo vielä täti tullut kylään. Yleensä on alkanut heti sinä päivänä kun en oo ottanu pilsua mutta nyt ei oo. Ei oo ees tiputellut. Odottelen kuitenkin että huomenna alkaa. Nyt on kuitenkin tullut otettua tupla annostus joten voi senkin takia antaa odottaa.
Huomenna aamulla testaan. Huomenna siis kaiketi dpo13.
Hui kun jännittää.
Maha on ollut jotenkin vähän kipeä, sellanen ihmeellinen ja menkka olo on kyllä koko ajan. Tissit aristaa tosi kovin jota ei kyllä koskaan oo.. Voisin luetella tähän vaikka mitä oireita mutta annan niitten nyt olla kun luulen että keksin ne! Heh.
elluh ja jännät päivät 29/24-32 yk4
Negahan sieltä tuli. Nyt vaan odottelemaan menkkoja..
elluh kp 30/24-32 yk4
Mukavaa viikonloppua!!
Onko täällä vielä elluh:n lisäksi muita linjoilla?
Harmittelut elluhille. Ens kerralla sitten!!
Noi kp31-> kiertopäivät näyttää niin hurjilta:
"netta kp45/23-27, yk 6
Miisku80 kp45/30, yk 3
cenlia kp41/28-40, yk2
tuulikello 41/30-32, yk?
Blowfish kp37/27-30, yk 3"
että ootteko te tippunut vai onko kierto oikeesti venynyt noin pitkäks vai ootteko plussanneet vai mitenkä? :-D En ainakaan kirjotuksista löytänyt mitään uutisisa :-)
Ilmoitelkee niin saan listan ajantasalle :-)
Tsau!!
Edellinen kierto vähä veny 39pv. No 18pv alko vuoto ja tästä lähetään taas. Katotaan mitä tuleman pitää.
Zemppiä kaikille tasapuolisesti!!
Ei tässä tiiä et kumpaa odottais, tätiä vaiko sitten sitä parempaa, vauvaa...oireita ei oo just tällä hetkellä suuntaan eikä toiseen. Tällä hetkellä kyllä ihan sama kumpi ois tuloillaan.
Cupcakemama: harmitus et testi teki tollasen tempun :( sitä kun pientä toivoo kovin niin on se masentavaa et testi luo edes pientä toivoa plussalle vaikka niin ei olisi.
tuulikello: kyllä on rautainen hermo, ite en kyllä malttais odotella noinkaan kauaa...nyt vaan testi kaapista käyttöön ja tänne kertomaan tulos!
Ite tein 2 tai 3 päivää sitten uudestaan testi. Elättelen nyt toivoa et oisin kuitenkin raskaana kun kaikki positiiviset testit mitkä olen tehnyt nii ovat olleet kovin haaleita haamuja. Nyt siis kp 30 eli pitäis aamupissasta jo näkyä jos testin tekisin, mutta kun ei vaan enää testejä kaapista löydy.
Kaiken kukkuraks mies sanoi kun viikolla testin tein et liian aikaisin testasin ja käyrä nous taivaisiin tänä aamuna kun kysyin et ostaisko testin apteekista kaupassa käydessään niin kehtas sanoa et kyllähän tuo ois jo sillon viikolla näkyny, ota siinä sit selvää! tänään on kuitenkin yhdet juhlat missä pitäisi sitten nautiskella sitä alkomahooliakin..
Tällänen lauantai purkaus tänään...jään nyt sit odottelemaan niitä menkkoja, suurella todennäköisyydellä ne pääsee "yllättämään"
hilma kp30/25-32 yk4+km+yk2