Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

??? KESÄKUISET 2013 ???

Kommentit (286)

241/286 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuisista tulin vilkuilemaan minäkin ja ONNEA MUPIS!!! Kyllä ne sun oireet niin lupaavilta kuulostikin, kuten kävin tänne sulle jokunen päivä sitten kommentoimassakin! Ihanaa :)

napsunen 16/28-43, yk1

Vierailija
242/286 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään oiskein käsitä ja välillä en uskokkaan sitä :) Pitäs päästä äkkiä kotiin taas tuijottamaan sitä testiä niin saattais taas uskoa hetken :)

Nyt jo ehkä ajatus kulkee hieman selvemmin kuin aamulla, mutta välillä on vaan niin vaikea uskoa :) Viiva tuli kyllä heti tikkuun ja ei ole aivan yhtä tumma kuin testi viiva mutta tumma kuitenkin :) Huomenna aamulla teen vielä clearbluen ja katsellaan miltä näyttää :)

en oikein uskalla edes iloita vielä vaan pelkään kokoajan pahinta.. No päivä kerrallaan nyt vaan eteenpäin :)

pelottavaa tämä ainakin on :)

mupis rv 4+0 (en uskonu koskaan kirjottavani rv:tä :) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/286 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mupiksen plussasta (vielä kerran onnea!) mieleen, että näin viime yönä unta, että itsellekin ilmestyi kaksi viivaa tikkuun... Että niin sitä vaan yökaudetkin asiaa jo toivoo... :D

Rinnat ei enää kipuile, aristaa vaan vähän koskiessa. palelu jatkuu ja lämmöt 36.8-37.1, kun normaalisti 36 pintaan. Tukkoinen nenä, vatsa ja selkä kipuilee. Omituinen olo. Varmuus raskaudesta ja toisaalta menkkojen alkamisesta vaihtelee voimakkaasti. Yritän nyt vaan malttaa odotella niitä menkkoja sunnuntaihin asti ennekuin kiusaan itseäni enää uusilla negoilla.

Vierailija
244/286 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tuolla heinäkuisissa jo, mutta piti tulla urkkimaan onko täällä plussailtu kun niin lupaavalta kuulosti ;-)

Hurjasti rutkasti ja aivan kamalasti onnea! Ja tarrasukkia! Olit ajatuksissa koko viikon ja jännitin sun puolesta! Oi että, ihanaa!

Niin se on taas todettu, että kun meinaa heittää pyyhkeen kehään niin sillonhan se tärppi tulee ;-)

Mutta nyt et stressaa turhia! :-) Ota ihan rauhallisesti niin kaikki sujuu hyvin!! Haleja! :-)

Vierailija
245/286 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mupis ja tarrasukkia matkaan:)

Kumpa sais itekki sen plussan ja pysymään sen matkassa. Täällä kahtena iltana palellu normi enemmän ja lämpö on siinä 37-37.3 mut tiiä sit onko tää mikään oire. Hirvee väsymyski mut se voi olla syysväsyäki. Eipä olossa mitään muuta eriä ole. Näkeepä sit alkaako vkon loppuna menkat:/ poltteli kyl testin osto tänään mut hyllyyn jäi, hyvä niin.

Vierailija
246/286 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka-oireista huolimatta :(

Eli heinäkuisiin yrittämään.

82

Vierailija
247/286 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"gravid, raskaana 2-3" eli kaippa se nyt on uskottava että vihdoinkin meillekkin suotiin vauva :)

nyt lopuille ihan todella suuret plussat puhallan täältä!

Mupis rv 4+1

248/286 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mupikselle isot onnenhalaukset! :) Olen iloinen puolestasi. Kauanko teillä oli nyt yritystä takana?

Nyt vaan muut myös hyppäämään samaan junaan mupiksen perässä!

ON: Täällä ei odoteta oikeasti ihmeitä tämän kierron suhteen. Kp 29 menossa ja satunnaisia alavatsan repäisykipuja ja rintojen turvotusta, jotka kyllä minulla kuuluu aina asiaan. Pitkiä päiviä odotella kierron loppumista... Testailemaan en taida edes ryhtyä. Ei ainakaan vielä kuumota testailu yhtään. Ihan hyvää kyllä tekee tällainen rennompi kierto omalle mielelle.

Marjana kp 29/34-35 yk 30

Vierailija
249/286 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tsempataan sinutkin tähän tai seuraavaan junaan mukaan :) yritystä oli yk 10 toinen erä ja ekassa oli samat 10 ennenkuin päätettiin pitää 4kk taukoa koko hommasta vaikka ihan samallatavalla ois ollu mahdollisuus raskautua myös sen 4kk aikana eli kaippa sitä yhteensä on sitten yk 24. Mutta todellisuudessa ilman ehkäisyä ollaan oltu 6vuotta. Että pitkät on ollu kuukaudet :) mutta näköjään kaikki hyvä tulee aikanaan :)

vaavi vain odotti että mennään naimisiin ensin ;)

Kyllä niin tekis mieli jo hehkuttaa kaikille! Vaikka kaikkihan on vielä hyvin alussa että pitää varmaan vaan hillitä itseni ja keskittyä tähän tupakan lopettamiseen joka vaatii paljon karkkia ja mielenlujuutta :) mutta pientä en halua vahingoittaa ja olenkin aina sanonut että lopetan heti kun saan tietää olevani raskaana.

Käyn varmasti seurailemassa teitä paljonkin täällä ja toivon että en näe teitä enään tälläpuolella vaan että pakkaatte kassit ja seuraatte minua :)

mupis

250/286 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon onnea mupis!! Ja tsemppiä tupakan lopettamiseen, nyt on ainakin hyvä syy!

ON: oon nyt päättänyt etten ota mitään "oireita" raskausoireiksi. Koska aina niitä tuntuu tulevan ja ei se kuitenkaan tarkota mitään. Mutta nyt loppu mulla vuoto. Eli vaan reilu päivän kesti rusehtavaa.. Hmm. Voi kumpa se tarkottaisi hyvää.. No, viikon päästä sen sitte näkee. :) ei jaksais odottaa.

Vierailija
251/286 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ensiksi plussanneille! Hienoa! Paljon tarrasukkia pienokaisille!

Itse täällä jännitän ja joudun vielä aika pitkän aikaa odottamaankin, nyt kp siis vasta 20. Pieniä masutuntemuksia on edelleenkin alavatsalla ja rinnat tuntuvat oudon pulskilta. Mutta noista rinnoista nyt en koskaan osaa oikein sanoa mitään. Masussa ei kyllä yleensä tunnu tältä, kun yleensä ei oviksen jälkeen tunnu siis miltään. Myös pientä valkkista on tullut, vaikka yleensä sitä tulee vasta muutamaa päivää ennen tätiä. No, eipä näistäkään nyt tiedä yhtään mitään:O

Nyt mua pelottaa vaan vielä nuo entiset km:t, että josko itse voi mitään edes tehdä estääkseen km:n. Lähinnä mietin nostamisia/touhuamista kotona/töissä ym, onkohan niillä jokin merkitys, jos nyt edes olisi pikkuinen masussa. Eipä kai paljon muuta voi kun vain elää normaalia arkea, mutta tietty en kyllä uskalla nyt rehkiäkään ylenmäärin, jos se nt mitään auttaisi.

Elluh: Mikä kp sinulla on? Ja mikä vuoto sinulta loppu? Kun en ihan kärryillä pysynyt.. Vähän hidas ajatuksenjuoksu mulla, älä välitä :D

CelesteSebastian kp 20/28

Vierailija
252/286 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko minutkin listalle:

CelesteSebastian kp 20/28 toivottu LA 30.6.2013

Ei kiirettä, sitten kun päivität taas listaa :)

253/286 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elluh: Hyvä, että vuoto loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.

CelesteSebastian: Älä murehdi. Et sinä keskenmenoon voi vaikuttaa mitenkään. Tietenkään ihan mitään extreme-lajeja ei kannata harrastaa sitten, kun raskaus on alkanut, ettei tulee mitään rajua putoamista tai kaatumista. Mutta kannattaa elää ihan normaalia elämää tässä vaiheessa, ettei ainakaan stressillä estä raskautta. :)

ON: Testailin eilen huvikseni ja negahan sieltä tuli. En kyllä plussaa odottanutkaan. Saisi vaan loppua tämä kierto mahdollisimman nopeasti. Haluaisin eteenpäin näissä asioissa...

Jos alkiot vaan kestää sulatuksen, niin ensi kuussa saisi toivottavasti sitten matkalaisen kyytiin yrittämään kiinnittymistä. Ja silloin minäkin aion turvautua siihen punaviiniin!

Marjana kp 30/34-35 yk 30

Vierailija
254/286 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä iski hirvee flunssa päälle et ei ne varmaan mitään raskausoireita ollu vaan tätä flunssaa. Tätiä ei ole vielä näkyny ja toivottavasti pysyy poissa. Maanantaina kuites aikasintaan haen testin jos tätiä ei kuulu.

255/286 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

CelesteSebastian: Joo siis mulla alkaa yleensä noin viikko ennen menkkoja tuhru vuoto ja nyt alko kaks päivää oviksen jälkeen, mut se loppu! Ei oo ennen niin käyny. Kierto mulla on 24-32.

Mä en osaa laskea tota dpo:ta. Miten se lasketaan? Jos mulla ovistikku näytti plussaa kp16 niin mikä dpo mulla on nyt?

Täällä on nyt niin jänskiä päiviä käsillä kaikilla et huhhuh! :) nyt vaan toivotaan parasta!

Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

elluh kp22/24-32

256/286 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elluh: Onkohan ihmiset laskeneet tuon ovisplussan Dpo -1, seuraavan päivän dpo 0 ja siitä eteenpäin sitten. Olen itse laskenut aina oviskipujen päivän Dpo 0 ja siitä eteenpäin sitten. Kaikilla vaan kun ei ole selviä tuntemuksia...

Vierailija
257/286 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, pakko tulla omaa pahaa oloa purkamaan... Tein äskön testin ja voi perkele... Clear blue antoi tuta miltä tuntuu saada testille tyypillinen väärä positiivinen... Voitte arvata mikä riemu nousi kun miehen kanssa tuijotettiin testiä johon alkoi heti piirtyä plussan pystyviiva, kunnes väri eteni ja jäljelle jäi vain se tumma ohut reuna, joka sekin hävisi muutaman minuutin päästä... Tekis mieli huutaa ja itkeä. Ja sulkeutua itseeni ja mennä nukkuun. Valitsin kuitenkin lohtusyöpöttelyn ja mies haki lonkerot ja hampurilaiset. Huomenna sitten todennäköisesti alkaa vuoto. Noh... Nyt alkaa olla jo sinut asian kanssa ja valmiina uuteen kierrokseen, mutta tulinpa rytinällä alas, kun ensin ehdin riemuita piirtyvä plussaa... Hyvää yötä kaikille ja ostelkaapa muita testejä ;)

Vierailija
258/286 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka cupcakemama: toivotaan että ens kierrossa se plussa jää siihen testiin :)

muillekki tsemppiä!

Käyn edelleen näköjään päivittäin täällä :) ei osaa aatella muuta :) tapa näköjään jo :)

täällä mennään päivä kerrallaan eteenpäin.

Kokoajan on vähän sellaset inhottavat asiat mielessä ja pelkää pahinta, vaikka tuskin mitään syytä siihen onkaan.

vaikeaa on edelleen uskoa todeksi kun mitään konkreettista oiretta ei oikeastaan ole. Välillä tulee pahanolon aaltoja ja rinnat ovat edelleen hieman arat, mutta muuten en tietäisi edes että pieni on mukana :) ja tiety siitä ettei vuotoa ole :) aattelin huomenna hakea kyllä vielä testin ja vielä tarkisaa ettei mikään oo muutunu :)

nyt kaikille oikein paljon tsemppiä ja plussia!!! Mupis vetäytyy odottamaan, mutta seuraa teitä silmät kovana ja netti kuumana :)

Mupis rv4+2

Vierailija
259/286 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta paha olo iski tänään illalla:O En tiedä söinkö väärin vai mikä ihme nyt on, mutta edellenkin on siis paha olo ja iski n. klo 20 aikaan, vaikka söin kyllä klo 17. Eipä kyllä ole nyt iltapala yhtään maistunut vaikka tietysti pitäisi. No, ehkäpä tämä on aamuun mennessä kadonnut niin syön sitten kunnon aamupalan. Olen menossa taas töihin viikonloppuna kuten minun tapanani on. Alavatsassa tuntunut myös illalla menkkamainen olo, vaikka tälläinen yleensä kyllä vasta kun täti on saapunut. Mielenkiintoista ja jännää.. Hullua kyllä olisi jos nämä nyt jo oikeita oireita olisi.

CupCakeMama: Onko tuo testi siis se perus clear blue testi vai viikkotesti? Itse kyllä testasin viimeksi km plussan apteekin omalla, clearbluen tav. sekä viikkonäytöllisellä ja ihan hyvin näytti. En kyllä ennen ole clearblueta käyttänytkään aik. raskauksissa, vaan apteekin omaa, halpaa ja varmaa. Onko tuo siis ihan yleinen vika tuossa testissä, kauheaa vauvakuumeisille!!

Vierailija
260/286 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on myöhässä. Yleensä kierto on 30-32pv nyt on menossa 34pv. Mun hajuaisti on parantunu selvästi. Normaalisti mulla on ihan surkia hajuaisi! Nyt haistan kahvin tosi voimakkaasit (haistanu jo jonku aikaa). Tänä aamuna keittiön toisella puolen ollu avonainen popcorni pussi tuli mun nenään. Kaurapuuro tuoksu (sitä en oo ennen ees aatellu et tuoksuis jollekki). Ku söin puuroa ni piti hetkeksi hengähtää ja olla syömättä. Tuntu et tulee takas.

Ootan vielä hetken ennenku testin teen. Se on kyllä laatikossa oottamassa mut ootellaanhan vielä. Menkat ne kuitenki alkaa ku tämän oon menny kirjottamaan.

Tätä palstaa oon harvakseltaan käyny lukemassa. Zemppiä jokaiselle!! :)