Tilatkaa nyt ihmeessä gapilta, kun toimituskulut on vain 4 puntaa!
Tavarat tulee parissa päivässä kotiovelle. Suosittelen lämpimästi! :)
Kommentit (17)
kiitos paljon vinkistä, onko muita suositeltavia vaate firmoja?
Kun en joka kuukausi sieltä tilaa vaan tilaan satsin vaatteita tarpeeseen, niin kuin nyt jokainen tietty.
ap
joka kuukausi, miksi maksaa mitään toimituksesta
vaatteet nyppyntyy jo ekassa pesussa ja reikiä tulee itsestään
ei talous kestä :) Samaan pakettiin kun saa myös banana republicin tuotteita.
Ei vain, on todella suositeltava paikka, paketti tulee kotiovelle 1,5 vuorokaudessa tilauksesta ja vaatteiden hintalaatusuhde on erinomainen.
Olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset tilaavat huutonetin kautta kalliilla gapin huppareita ym. jenkkimyyjiltä kun samaan aikaan voisi tilata gap.eu:lta paljon edullisemmin.
Viimeksi tilasin joitain aletuotteita: gapin perushupparit n. 12e ja t-paidat 4-5e, ei paha.
Mutta niiden laatu ei mun mielestä eroa H&M:stä mitenkään ja toimitusaika on pitkähkö. Tai no, ei niin pitkä kuin Elloksella tai henkkamaukalla, mutta ei yhtä nopea kuin Gapilla.
ap
kiitos paljon vinkistä, onko muita suositeltavia vaate firmoja?
saat säännöllisesti koodin jolla postikulut ilmaisettai sitten kaikesta 30% alennusta
Kun en joka kuukausi sieltä tilaa vaan tilaan satsin vaatteita tarpeeseen, niin kuin nyt jokainen tietty. ap
vaan olen päinvastaista mieltä: vaatteet kestävät pesusta toiseen, laatu on todella hyvää (varsinkin kun miettii hintaa).
Ei ole tullut nyppyjä lukuisista pesuista huolimatta enkä ole reikiäkään bongannut.
Tilasin perusteepparia 4 ja 5 euron hintaan, huppareita on jo liikaa joten tilasin rugby-paitoja, jotka on tosi kivoja. Eikä nekään ollut kuin 20-25 euroa/kpl. Ja kuten sanoit: Hinta-laatusuhde on tosi kohdallaan.
ap
ei talous kestä :) Samaan pakettiin kun saa myös banana republicin tuotteita.
Ei vain, on todella suositeltava paikka, paketti tulee kotiovelle 1,5 vuorokaudessa tilauksesta ja vaatteiden hintalaatusuhde on erinomainen.
Olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset tilaavat huutonetin kautta kalliilla gapin huppareita ym. jenkkimyyjiltä kun samaan aikaan voisi tilata gap.eu:lta paljon edullisemmin.
Viimeksi tilasin joitain aletuotteita: gapin perushupparit n. 12e ja t-paidat 4-5e, ei paha.
Mutta lue kokotaulukkoa. Se pitää aika hyvin paikkansa ja kyllähän noista eroon pääsee hyvinkin helpolla jos huteja tulee. :)
ap
Saati reikiä. Huppareita on pidetty paljon. Ainostaan ne pitkähihaiset t-paidat ovat vähän venähtäneet, mutta en ole niitä enää tilaillut. Tilaan näitä paksumpikankaisia puseroita.
ap
vaan olen päinvastaista mieltä: vaatteet kestävät pesusta toiseen, laatu on todella hyvää (varsinkin kun miettii hintaa).
Ei ole tullut nyppyjä lukuisista pesuista huolimatta enkä ole reikiäkään bongannut.
se tämä sivusto, jolta tilaatte?
<a href="http://www.gap.eu/browse/info.do?cid=48620" alt="http://www.gap.eu/browse/info.do?cid=48620">http://www.gap.eu/browse/info.do?cid=48620</a>
suosittelen ihan oikeasti, olen tilannut tuolta yhteensä 4-5 pakettia niiden arin vuoden aikana mitä ovat toimittaneet Suomeen ja homma toimii loistavasti. Koskaan en ole palauttanut, mutta veikkaisin että epäsopivista pääsee eroon huutonetin tms. kautta ilman, että jää miinukselle.
gap taisi olla ainoa valmistaja, joka sai puhtaat paperit siinä vaatteiden haitta-ainejäämätutkimuksessa. Mukana samassa tutkimuksessa oli lähes kaikki isot vaatevalmistajat ja gapit vaatteet taisivat olla ainoita, joista ei jäämiä löytynyt.
Vaikka meillä vaatteet aina pestäänkin ennen käyttöä niin kyllä tuo ainakin itselleni merkitsee paljon.
Onko kellään jäänyt osa tilauksesta toimittamatta? Saitteko rahat automaattisesti takaisin vai pitikö ottaa erikseen yhteyttä asiakaspalveluun tai jotain? Tilasin nimittäin kaksi paitaa, joista sain vain toisen.