sato kokemuksia
Onko kukaan asunut saton vuokra-asunnoissa?
kokemuksia?
Muutto olisi edessÀ ja sorruin lukemaan netin kirjoituksia ja nyt alkoi kammottamaan!
Kommentit (95)
Kerran kusin SATO:n hissiin :DD olin kÀnnissÀ.
Ei Saton asuntoon! Vuokrat korkeat. Vuokraavat asuntoja kelan ja sossun asiakkaille, siis yhteiskunta maksaa heidÀn asumisensa. Joukossa mm.huumeidenkÀyttÀjiÀ.
MeillÀ kanssa tuli loppusiivouksesta lasku 260⏠Ja asunto siivottiin kyllÀ tosi huolellisesti
Jos haluaa pitÀÀ terveytensÀ jÀÀkylmÀÀn betonitaloon ei kannata muuttaa- Patterit olleet jo kylmillÀÀn koko viime talven ja peli jatkuu. Hyvin kylmÀsatoa kertyy kun jaksaa poimia.
Aivan sysipaska yritys. MitÀÀn positiivista sanottavaa ei ole, negatiivista sanottavaa olisi vaikka tunnin mittaiselle luennolle vaikka alle vuoden olen tÀmÀn paskayrityksen tiloissa asunut. VielÀ puoli vuotta pitÀisi kÀrvistellÀ #eienÀÀkoskaanSATOon
NÀyttÀvÀt rahastavan loppusiivouksella jÀrjestemÀllisesti, vaikka on huolellisesti siivottu. Onko kuinka monella muulla kokemusta tÀstÀ?
onko Sato vuoden vaihteessa korottanut paljon vuokraa????
Sato okea kusetus firma nettisivuilla ihan eri kuvat. Sitten kun menet asuntoon niin todella huonossa kunnossa eikÀ vastaa ollenkaan kuvia mitkÀ sivuilla on. Sitten kun haluat heidÀn tulevan tekemÀÀn remontin ka maalaamaan on todella vaikeaa. Minulle kÀvi nÀin tein rikosilmoituksen ja kustansin remontit heidÀn varoillaan. Koska se on rikollista laittaa harhaanjohtavia myynti kuvia. EttÀ nÀin Sato on paska !!!!
Satolta saa kovalla rahalla hyviÀ asuntoja, vanhat kÀmpÀt lÀÀviÀ.
Kuvittelin ettÀ perunat on "herneen" kokoisia, mutta kÀvin tutkimassa satoa niin olivat jo hirveitÀ möllejÀ.
Itse sain asunnosta muuton jÀlkeen 400 euron siivouslaskun ilman mitÀÀn erittelyjÀ mihin laskutus perustuu. Laskun reklamoinnista huolimatta siirsivÀt laskun perintÀÀn ja perintÀyhtiölle ilmoittivat, ettÀ perintÀ on aiheellinen ja minulle, ettÀ virheellisesti siirtynyt perintÀÀn. Muutaman kuukauden hiljaiselon jÀlkeen, kun kyselin asiasta selvisi ettÀ, perintÀtoimeksianto oli siirretty lakimiesten selvitettÀvÀksi, voidaanko siirtÀÀ oikeudelliseen perintÀÀn. Nyt odottelen kuluttajariitalautakunnan kommenttia asiaan.
MÀ olin ihan tyytyvÀinen Satoon kunnes posti toi loppulaskua..
Kannattaa loppusiivouksessa kiillottaa ihan kaikki viemÀriputket ym. Saton hinnastossa koko huoneen siivous / korjaustyöt ovat ihan maltillisia hintoja. Mutta loppulaskussa osiin jaettuna olikin sitten jo satasia enemmÀn...
Sato vastuullisena vuokranantajana ei ota kantaa, nÀin se vaan menee ja urakoitsijalla on vapaus laskuttaa ihan mitÀ vaan.
Toinen seikka on se, ettÀ Saton laskutusta hoitaa Ropo capital, laskun erÀpÀivÀÀ saa siirrettyÀ pari viikkoa. Maksusuunnitelmia eivÀt tee eikÀ pidempÀÀ maksuaikaa myönnÀ.
Olen ennenkin tehnyt loppusiivousta joten tÀmmöinen lasku todellakin yllÀtti. Kuluttajaneuvonta auttakoon minua.
Sato ihan paska yrittÀvÀt kusetta kaikessa minkÀ voivat. Varsinkin muutto siivouksessa tuli lasku perÀÀn vaikka oli tÀydellisesti siivottu. Muutenkin kusettavat kaikessa missÀ haluavat. Jos satolle muutatte joudutte tavalla tai toisella kusetetuksi.
Tuttu asui kaksiossa. Vuokra yli 1100âŹ/kk. Rapussa suurin osa ulkolaisia joille Kela maksaa vuokran.
Tuttu tuli muistisairaaksi. Pyysi apua useammalta suunnalta, ei selvinnyt enÀÀ vuokrasta. Ei saanut avustusta. TyössÀ ollessaan painoi pÀÀ punaisena useaa työpaikkaa samaan aikaan. Nyt elÀke oli sossun mukaan niin hyvÀ ettei tarvitse tukea. Kun vuokranmaksupÀivÀnÀ ei ollut koko rahaa maksaa vuokraa, tuli 5⏠muitutus, heti perÀÀn 50⏠maksu ja vielÀ 5⏠eli nÀitÀ 75⏠laskuja oli tullut yli 90v vanhukselle jolla ei sÀhköpostia, ei nettiÀ.
ĂlkÀÀ koskaan missÀÀn nimessĂ€ muuttako satoon. En saanut itse normaaleja tuloja ja vuokra jĂ€i maksamatta. En saanut mitÀÀn kehoituksia vuokranmaksusta vaan suoraan uhattiin oikeuskĂ€sittelyllĂ€ ja kaliilla oikeuskuluilla. Olen maksanut sÀÀnnöllisesti kaikki vuokrat ja nyt ilman omaa syytĂ€ni jĂ€i maksamatta ja heti uhattiin oikeuskĂ€sittelyllĂ€ yms. Rikos on niin mittava ettĂ€ joudun oikeuteen ja maksamaan vuokrarĂ€stit sekĂ€ oikeuskulut. TĂ€mĂ€ on nyt se ihana hyvĂ€suomi pravoo!
Me ollaan asuttu kahdesti Sadon asunnoissa ja asutaan siis nytkin. Me valittiin Sadon asunto, mikÀ sopi meidÀn kukkarolle. Ollaan asuttu hyvissÀ taloyhtiöissÀ, joissa on myös omistusasuntoja. Rauhallista on ja siistiÀ, ei hÀiriöitÀ! Jos jotain huoltoa vaativaa asunnossa, ollaan saatu asia korjattua ihan seuraavana pÀivÀnÀ. Muuttaessa ei ole negatiivista palautetta loppusiivouksesta, joka toki tehty asianmukaisesti. ErÀs ystÀvÀni muutti Sadon asuntoon, jossa oli jotain sotkua ollut, mutta ottivat heti yhteyttÀ ja saivat siivouksen ja kaikki oli kunnossa muuttohetkellÀ.
Samaa!
Hain opiskelijaasunnon, koska nÀkövamman takia Vantaalta on vaikeaa pÀÀstÀ - eksyn helposti. HeidÀn sivulla vain talojen kuvat, ihmettelin, miksi. Ok, sain tarjouksen Pohjois-Haagassa ja kÀvin katsomassa Minulle oli kirjoitettu, ettÀ 17 neliötÀ, mutta oli tyhjÀ huone,jossa mahtuisi vain sÀnky ja pöytÀ... okei, mitÀ vielÀ opiskelijalle tarvitsee? Halusin jo muuttaa, koska suora tie junalle ja 3 pysÀkiÀ Rautatieasemalle. Mutta se vuokraemÀntÀ sanoi outoja juttuja. Niin, junan ja paikan vÀlillÀ on puisto. Koska olen EU kansalainen, pitÀÀ aloittaa etsiÀ työtÀ, mutta en etsi, koska kuka haluaisi eksyvÀÀ työntekijÀÀ, joka on myöhÀssÀ ensimmÀisen viikon tai kaksi? Okei, kysyin, onko sitten turvallista mennÀ ton puiston lÀpi. (kun vielÀ alueella niin paljon epÀileviÀ ihmisiÀ). HÀnen hasvosta hymy heti hÀvisi ja sanoi, ettÀ ei tiedÀ. Mutta kaikki ovat opiskelijoita, 200 ihmisiÀ kuukaudessa muuttaa pois ja 200 tulee, eiku miksi :o Niin, googlasin vain, onko turvallinen paikka, ja törmÀsin tÀmÀn blogiin.
Hometta huoneessa en nÀhnyt, mutta se haisi oudolta. Toinen ongelma, ettÀ minulla ei ole autoa kuljettaa kalusteet, ja KierrÀtyskeskuksessa Rautatietorin ja yliopiston vÀlillÀ ei myydÀ kalusteita. PitÀÀ varmaan mennÀ työneuvontaa, pikkuhiljaa alkaa etsimÀÀn ja toivoa,ettÀ opin reittia hyvin (juna, bussi, sitten kÀvelymatka). Odotan sitten, mitÀ HOAS tarjoo.
Mekin saatiin loppusiivouslasku yli 300⏠ja siivottiin huolella.Maksattavat moniongelmaisten sotkut nÀköjÀÀn.En suosittele
Sato on osakeyhtiö jolle ihminen ei ole ihminen vaan kaupantekovÀline
100 euroa yhden lasioven puhdistuksesta!!!