Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

sato kokemuksia

Vierailija
22.06.2015 |

Onko kukaan asunut saton vuokra-asunnoissa?
kokemuksia?
Muutto olisi edessÀ ja sorruin lukemaan netin kirjoituksia ja nyt alkoi kammottamaan!

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
11.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

100 euroa yhden lasioven puhdistuksesta!!!

Vierailija
62/95 |
11.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kerran kusin SATO:n hissiin :DD olin kĂ€nnissĂ€. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
11.08.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei Saton asuntoon! Vuokrat korkeat. Vuokraavat asuntoja kelan ja sossun asiakkaille, siis yhteiskunta maksaa heidÀn asumisensa. Joukossa mm.huumeidenkÀyttÀjiÀ.

Vierailija
64/95 |
04.09.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeillĂ€ kanssa tuli loppusiivouksesta lasku 260€ Ja asunto siivottiin kyllĂ€ tosi huolellisesti

Vierailija
65/95 |
05.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos haluaa pitÀÀ terveytensĂ€ jÀÀkylmÀÀn betonitaloon ei kannata muuttaa- Patterit olleet jo kylmillÀÀn koko viime  talven ja peli jatkuu. Hyvin kylmĂ€satoa kertyy kun jaksaa poimia.

Vierailija
66/95 |
15.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aivan sysipaska yritys. MitÀÀn positiivista sanottavaa ei ole, negatiivista sanottavaa olisi vaikka tunnin mittaiselle luennolle vaikka alle vuoden olen tÀmÀn paskayrityksen tiloissa asunut. VielÀ puoli vuotta pitÀisi kÀrvistellÀ #eienÀÀkoskaanSATOon

Vierailija
67/95 |
23.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀyttÀvÀt rahastavan loppusiivouksella jÀrjestemÀllisesti, vaikka on huolellisesti siivottu. Onko kuinka monella muulla kokemusta tÀstÀ?

Vierailija
68/95 |
17.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

onko Sato  vuoden vaihteessa korottanut paljon vuokraa????

69/95 |
19.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sato okea kusetus firma nettisivuilla ihan eri kuvat. Sitten kun menet asuntoon niin todella huonossa kunnossa eikÀ vastaa ollenkaan kuvia mitkÀ sivuilla on. Sitten kun haluat heidÀn tulevan tekemÀÀn remontin ka maalaamaan on todella vaikeaa. Minulle kÀvi nÀin tein rikosilmoituksen ja kustansin remontit heidÀn varoillaan. Koska se on rikollista laittaa harhaanjohtavia myynti kuvia. EttÀ nÀin Sato on paska !!!!

Vierailija
70/95 |
08.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Satolta saa kovalla rahalla hyviĂ€ asuntoja, vanhat kĂ€mpĂ€t lÀÀviĂ€. 

Vierailija
71/95 |
08.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuvittelin ettÀ perunat on "herneen" kokoisia, mutta kÀvin tutkimassa satoa niin olivat jo hirveitÀ möllejÀ.

Vierailija
72/95 |
17.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse sain asunnosta muuton jĂ€lkeen 400 euron siivouslaskun ilman mitÀÀn erittelyjĂ€ mihin laskutus perustuu. Laskun reklamoinnista huolimatta siirsivĂ€t laskun perintÀÀn ja perintĂ€yhtiölle ilmoittivat, ettĂ€ perintĂ€ on aiheellinen ja minulle, ettĂ€ virheellisesti siirtynyt perintÀÀn. Muutaman kuukauden hiljaiselon jĂ€lkeen, kun kyselin asiasta selvisi ettĂ€, perintĂ€toimeksianto oli siirretty lakimiesten selvitettĂ€vĂ€ksi, voidaanko siirtÀÀ oikeudelliseen perintÀÀn. Nyt odottelen kuluttajariitalautakunnan kommenttia asiaan. 

Vierailija
73/95 |
20.08.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ olin ihan tyytyvĂ€inen Satoon kunnes posti toi loppulaskua.. 

Kannattaa loppusiivouksessa kiillottaa ihan kaikki viemÀriputket ym. Saton hinnastossa koko huoneen siivous / korjaustyöt ovat ihan maltillisia hintoja. Mutta loppulaskussa osiin jaettuna olikin sitten jo satasia enemmÀn...

Sato vastuullisena vuokranantajana ei ota kantaa,  nĂ€in se vaan menee ja urakoitsijalla on vapaus laskuttaa ihan mitĂ€ vaan.

Toinen seikka on se, ettĂ€ Saton laskutusta hoitaa Ropo capital, laskun erĂ€pĂ€ivÀÀ saa siirrettyĂ€ pari viikkoa. Maksusuunnitelmia eivĂ€t tee eikĂ€ pidempÀÀ maksuaikaa myönnĂ€. 

Olen ennenkin tehnyt loppusiivousta joten tĂ€mmöinen lasku todellakin yllĂ€tti.  Kuluttajaneuvonta auttakoon minua.

Vierailija
74/95 |
11.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sato ihan paska yrittÀvÀt kusetta kaikessa minkÀ voivat. Varsinkin muutto siivouksessa tuli lasku perÀÀn vaikka oli tÀydellisesti siivottu. Muutenkin kusettavat kaikessa missÀ haluavat. Jos satolle muutatte joudutte tavalla tai toisella kusetetuksi.

Vierailija
75/95 |
16.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuttu asui kaksiossa. Vuokra yli 1100€/kk. Rapussa suurin osa ulkolaisia joille Kela maksaa vuokran.

Tuttu tuli muistisairaaksi. Pyysi apua useammalta suunnalta, ei selvinnyt enÀÀ vuokrasta. Ei saanut avustusta. TyössĂ€ ollessaan painoi pÀÀ punaisena useaa työpaikkaa samaan aikaan. Nyt elĂ€ke oli sossun mukaan niin hyvĂ€ ettei tarvitse tukea. Kun vuokranmaksupĂ€ivĂ€nĂ€ ei ollut koko rahaa maksaa vuokraa, tuli 5€ muitutus, heti perÀÀn 50€ maksu ja vielĂ€ 5€ eli nĂ€itĂ€ 75€ laskuja oli tullut yli 90v vanhukselle jolla ei sĂ€hköpostia, ei nettiĂ€.

Vierailija
76/95 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄlkÀÀ koskaan missÀÀn nimessĂ€ muuttako satoon. En saanut itse normaaleja tuloja ja vuokra jĂ€i maksamatta. En saanut mitÀÀn kehoituksia vuokranmaksusta vaan suoraan uhattiin oikeuskĂ€sittelyllĂ€ ja kaliilla oikeuskuluilla. Olen  maksanut sÀÀnnöllisesti kaikki vuokrat ja nyt ilman omaa syytĂ€ni jĂ€i maksamatta ja heti uhattiin oikeuskĂ€sittelyllĂ€ yms. Rikos on niin mittava ettĂ€ joudun oikeuteen ja maksamaan vuokrarĂ€stit sekĂ€ oikeuskulut. TĂ€mĂ€ on nyt se ihana hyvĂ€suomi pravoo!

Vierailija
77/95 |
18.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Me ollaan asuttu kahdesti Sadon asunnoissa ja asutaan siis nytkin. Me valittiin Sadon asunto, mikĂ€ sopi meidĂ€n kukkarolle. Ollaan asuttu hyvissĂ€ taloyhtiöissĂ€, joissa on myös omistusasuntoja. Rauhallista on ja siistiĂ€, ei hĂ€iriöitĂ€! Jos jotain huoltoa vaativaa asunnossa, ollaan saatu asia korjattua ihan seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€. Muuttaessa ei ole negatiivista palautetta loppusiivouksesta, joka toki tehty asianmukaisesti. ErĂ€s ystĂ€vĂ€ni muutti Sadon asuntoon, jossa oli jotain sotkua ollut, mutta ottivat heti yhteyttĂ€ ja saivat siivouksen ja kaikki oli kunnossa muuttohetkellĂ€. 

Vierailija
78/95 |
18.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Samaa!

Hain opiskelijaasunnon, koska nĂ€kövamman takia Vantaalta on vaikeaa pÀÀstĂ€ - eksyn helposti. HeidĂ€n sivulla vain talojen kuvat, ihmettelin, miksi. Ok, sain tarjouksen Pohjois-Haagassa ja kĂ€vin katsomassa Minulle oli kirjoitettu, ettĂ€ 17 neliötĂ€, mutta oli tyhjĂ€ huone,jossa mahtuisi vain sĂ€nky ja pöytĂ€... okei, mitĂ€ vielĂ€ opiskelijalle tarvitsee? Halusin jo muuttaa, koska suora tie junalle ja 3 pysĂ€kiĂ€ Rautatieasemalle. Mutta se vuokraemĂ€ntĂ€ sanoi outoja juttuja. Niin, junan ja paikan vĂ€lillĂ€ on puisto. Koska olen EU kansalainen, pitÀÀ aloittaa etsiĂ€ työtĂ€, mutta en etsi, koska kuka haluaisi eksyvÀÀ työntekijÀÀ, joka on myöhĂ€ssĂ€ ensimmĂ€isen viikon tai kaksi? Okei, kysyin, onko sitten turvallista mennĂ€ ton puiston lĂ€pi. (kun vielĂ€ alueella niin paljon epĂ€ileviĂ€ ihmisiĂ€). HĂ€nen hasvosta hymy heti hĂ€visi ja sanoi, ettĂ€ ei tiedĂ€. Mutta kaikki ovat opiskelijoita, 200 ihmisiĂ€ kuukaudessa muuttaa pois ja 200 tulee, eiku miksi :o Niin, googlasin vain, onko turvallinen paikka, ja törmĂ€sin tĂ€mĂ€n blogiin. 

Hometta huoneessa en nÀhnyt, mutta se haisi oudolta. Toinen ongelma, ettÀ minulla ei ole autoa kuljettaa kalusteet, ja KierrÀtyskeskuksessa Rautatietorin ja yliopiston vÀlillÀ ei myydÀ kalusteita. PitÀÀ varmaan mennÀ työneuvontaa, pikkuhiljaa alkaa etsimÀÀn ja toivoa,ettÀ opin reittia hyvin (juna, bussi, sitten kÀvelymatka). Odotan sitten, mitÀ HOAS tarjoo.

Vierailija
79/95 |
06.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mekin saatiin loppusiivouslasku yli 300€ ja siivottiin huolella.Maksattavat moniongelmaisten sotkut nĂ€köjÀÀn.En suosittele

Vierailija
80/95 |
12.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sato on osakeyhtiö jolle ihminen ei ole ihminen vaan kaupantekovÀline

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kuusi neljÀ