Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on se Muru, josta täällä puhutaan?

Vierailija
09.09.2012 |

Olisi helpompi seurata ketjuja, jos tietäisi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n parasta ovat syvät, aidot keskustelut mistä tahansa aiheesta hyvässä hengessä. Aitouden takia minä ainakin tulen tänne. En todellakaan lukemaan kenenkään keksimiä ja stereotypioin väritettyjä juttuja, joilla kirjoittaja pyrkii provosoimaan juurikin minun kaltaisia. Hän onnistuu kyllä siinä, mutta onko se taidokasta, minusta ei.

Taitoa sen sijaan vaatii etsiä ihmisistä esiin hyvä sen iänikuisen negatiivisen energian sijaan.

Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta murun ketjut kuuluvat av:n parhaimmistoon. Ne ovat olleet klassikkoja jo syntyessään.

Vierailija
2/19 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan tämänkin tuon linkin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/19 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, mun suosikkipalstalainen. Tulin tänne tauon jälkeen ja jessus kun on ollut tylsiä juttuja. Murulla ei varmasti olisi.

Vierailija
5/19 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään muuta voi tuo aihe näin paljon kiinnostaa.

Vierailija
6/19 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, mun suosikkipalstalainen. Tulin tänne tauon jälkeen ja jessus kun on ollut tylsiä juttuja. Murulla ei varmasti olisi.

Vierailija
7/19 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompi seurata ketjuja, jos tietäisi.

joka tuli AVlle rahvaan pariin terapoimaan itseään.

Vierailija
8/19 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asti tiedät? Tiesitkö että muru on kihloissa?

Menikö hän kihloihin vanhan kunnon poikaystävän kanssa? Mikä johti päätökseen? Onko kyseessä "järkikihlautuminen" turvallisuussyistä, katumisesta tms?

Kärryiltäpudonneelle saa myös antaa linkkivinkin ketjuun :)

Vierailija
9/19 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muru on rakastunut ja onnellinen omien sanojensa mukaan.

Sitä ennen muru kärähti vaimolle ja käsittääkseni poikkis oli vetänyt mickeä turpaan.

Sitten ne lähti matkalle ja meni siellä kihloihin.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
10/19 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua kiinnostaa tuon toisen virkkkeen tapahtumat. Hyvä poikkis! Linkkiä?

Vierailija
11/19 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä uskoi tietävänsä poikkiksen (tatuointi paljasti ym tiedot) ja vihjasi että muru on harrastanut poikkiksen kanssa vähän tuhmuuksia (bileh...), mistä muru oli itsekin vihjassut jossain poistetussa ketjussa vastaajana.

Vierailija
12/19 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää yläluokkainen kermaperseprinsessa vai ympäriinsä naiskenteleva s l u t kun molempia väitetään? Vai molempia? Eikö samoja sääntöjä ole kun on tarpeeksi rahaa?

Vierailija
13/19 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää yläluokkainen kermaperseprinsessa vai ympäriinsä naiskenteleva s l u t kun molempia väitetään? Vai molempia? Eikö samoja sääntöjä ole kun on tarpeeksi rahaa?

tikahdu sääntöihisi ja mene vaikka johonkin toiseen ketjuun haukkumaan murua. Ennemmin kannattaisi kuitenkin katsoa peiliin ja miettiä, mikä niin harmittaa.

Vierailija
14/19 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikahdu sääntöihisi ja mene vaikka johonkin toiseen ketjuun haukkumaan murua. Ennemmin kannattaisi kuitenkin katsoa peiliin ja miettiä, mikä niin harmittaa.

vaan oon ihan täältä lukenut. Sano sä sitten millanen se on?

Vierailija
15/19 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oon ihan täältä lukenut. Sano sä sitten millanen se on?

jolla on koukuttava ulosanti, kun on saanut näin paljon ihmisiä kiinnostumaan tarinoistansa. Kertoo enemmän kuin muut. On myös onnistunut tahtomattaan olemaan provosoivakin, tämä särö vain lisää kiinnostusta.

Vierailija
16/19 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/19 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muru-ketjua ja pääsemässä paremmin kärryille. Ihan parhautta!

Ainoa asia mitä en halua tietää, on se, kuka muru oikeasti on ja keitä hänen läheisensä ovat.

Vierailija
18/19 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen lukenut. Tiedän elokuvan lopun ja sen, että jatko-osia on turha odottaa.

Dialogit kommentoijien kanssa olivat myös aivan mahtavia. Jopa tällainen vanhempikin työkseen kirjoittava on niistä oppinut.

Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta murun ketjut kuuluvat av:n parhaimmistoon. Ne ovat olleet klassikkoja jo syntyessään.

Vierailija
19/19 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisko joku poimia tästä ketjusta tämän murunne ominaisuuksia, niin voitaisiin selvittää, että kuka se oikein on.

Tuolla jossakin on joku, jolla ei ole lääkitys kohdalla ja kirjoittelee jotain älyvapaita kommentteja (no näin kyllä vain yhden) tänne vauvapalstalle. Sellainen pitäisi bannata täysin ja välittömästi ja todella pitkäksi aikaa. Etsikääs tämä idiootti ja laittakaa viestiä, että sillä on asiattomia kommentteja, kun tunnistatte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi