Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni on kadoksissa

Vierailija
09.09.2012 |

Tai tuo on ehkä liioittelua sanoa, mutta hänen piti tulla tänään meille eikä tullutkaan. Se ei vaan ole hänen tapaistaan että jättää tulematta eikä ilmoita mitään. Ja ei vastaa puhelimeen! :/ Eilen vielä puhelimessa juteltiin. Ihan normaalisti. Eikä hänen mieskään vastaa. Äiti oli jutellut tänä aamuna siskon kanssa ja sisko oli puhunut että meinaa penkoa miehensä jonkin varaston ja etsiä luurangot. Äidin mielestä se oli ollut vain leikkiä eikä hän ole vielä huolissaan, hän uskoo että sisko lähtikin miehen kanssa juhlimaan. Äh mua vaan huolestuttaa. :/ Mikä varastojuttu tuo voi olla...

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin sun sisko asuu? Puhuiko se siitä varastosta mitään enempää? Onko se siskosi mies susta ollut ihan normaali vai ootko epäillyt sen käytöksessä jotain outoa? Kauan siskosi on ollut sen miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedetään liittyykö yhteen tämä ja tuo Kaksplussan keskustelu. Jännää:)

Vierailija
64/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedetään liittyykö yhteen tämä ja tuo Kaksplussan keskustelu. Jännää:)

Musta ei enää jännää vaan menee jo pelottavat puolelle. Toivotaan että tää ilmenee provoksi...

Vierailija
65/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan se provo vai todellinen???????????

Vierailija
66/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolta tuli tekstari: "Anteeksi etten voi vastata olen kultani kanssa juhlimassa." Nyt mä todella huolestuin ei mun sisko kirjoita noin! Ja juhlimassa vaikka sillä on työpäivä??? Viesti oli tullut noin tunti sitten. Se sitä paitsi takuulla soittaisi mun soittojen jälkeen! Mä yritin soittaa heti viestin huomattuani mutta ei vastausta... Heti kun pääsen töistä menen käymään siskon luona. :/

Niin siskon miehestä kysyjälle, ne on olleet yhdessä lähemmäs 10 vuotta ja mies on tosi kiltti mutta hiljainen. Ainakin siskon mukaan kiltti ja huomaavainen. Mun on vaikea sanoa kun tosiaan on aika sulkeutunut.

Hep töitä viel reilu tunti...

ap

Vierailija
67/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee ensin provon kaksplussalle, sitten tänne, ja sitten vastaa omaan ketjuunsa linkittämällä kaksplussan ketjun..ja av-mammat sekoo :)

Vierailija
68/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan...

Vierailija
69/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee ensin provon kaksplussalle, sitten tänne, ja sitten vastaa omaan ketjuunsa linkittämällä kaksplussan ketjun..ja av-mammat sekoo :)

Eikö se ole yksi ja sama onko provo vai ei? :D

Hyviäkin tarinoita tänne on kirjoiteltu, mitä on ollut mukava seurata :)

Vierailija
70/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan että ne oli yhdessä alunperin muistaakseni kuusi-seitsemän vuotta, ihan nuoresta, ja sitten erosivat enkä tiedä miksi, ja alkoivat uudelleen ja nyt on asuneet yhdessä noin kaksi vuotta... Nyt tuokin alkoi mua vaivata. Mitä mä oikeastaan tiedän siitä miehestä?! Noin pitkään yhdessä enkä mä tunne sitä vaikka se on mun siskoni mies. Enkä tiedä miksi ne silloin erosi ja äh mitään niiden suhteesta... :/

Alkaa pelottaa... :/

ap

Vierailija
71/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että 2+ kirjoittaja on siskosi?

Vierailija
72/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen kestäneen vain tuon 2v... Piti äkkiä tulla paikkaamaan ;)

Vierailija
73/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä linkitin sen kaksplussan ketjun tänne, ei ap itse. Joku oli linkannut tämän ketjun kaksplussalle ja sitä kautta eksyin itse tänne lukemaan.

Nimimerkki Sanna80 kaksplussalta

Vierailija
74/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole yksi ja sama onko provo vai ei? :D

Musta ei ole yksi ja sama onko provo, sillä jos tämä EI ole provo ja nämä kaksi ketjua todella linkittyy toisiinsa, niin mulla ainakin nousee niskavillat pystyyn jo pelkästä ajatuksesta.

Mutta jos on provo, niin harvinaisen hyvin suunniteltu ja toteutettu kyllä, monta päivää jo mennyt aloituksesta ja nyt tämä toisen palstan ketju tuo ihan uuden käänteen juttuun jonka luulin jo olleen loppuunkaluttu. Jännäksi menee, toivottavasti todellakin vain mielikuvituksissa.

Vierailija
75/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mateli niin hitaasti, että tulin vähän kurkkaamaan tänne... ja sitten päädyin lukemaan sen kaksplussan.

Ylitöiksi meni eikä malttaisi lähteä kun on niin hyvä salaliittoteoria menossa!

Vierailija
76/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten yhtään tällaiset aloitukset. Miehen siskon on aikoinaan päästänyt päiviltään sen miesystävä.

Että jos tosi on kyseessä, niin sitten aloitus on ok, muuten ihan tosi typerää. Ei oo herkkua, kun oikeasti joku katoaa ja et tiedä missä se on ja olet huolesta sekaisin päiviä tai vuosikausia.

Vierailija
77/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva.fi:n ketjun aloittaja käyttää eri tavalla pilkkuja kuin kaksplussan ketjun aloittaja. Eli eri ihmisten aloittamia ketjuja ovat.

Veikkaan, että vauvojen ketjun aloittaja on vain keksinyt hyvän jatko-osan kaksplussan ketjuun, mutta sukulaisuussuhdetta tuskin on.

Saa nähdä, katoaako tämänkin ketjun aloittaja hiljaisuuteen. Hänhän ilmeisesti aikoo töiden jälkeen mennä siskonsa (vai "siskonsa") kodin kautta. Ehkä hänkin jää sille tielle eikä tätäkään ketjua enää päivitetä alun koukun jälkeen. Ja ehkäpä jo huomenna tai ylihuomenna demillä avaa keskustelun äiti, jonka 2 tytärtä on kadonnut...

Vierailija
78/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, katoaako tämänkin ketjun aloittaja hiljaisuuteen. Hänhän ilmeisesti aikoo töiden jälkeen mennä siskonsa (vai "siskonsa") kodin kautta. Ehkä hänkin jää sille tielle eikä tätäkään ketjua enää päivitetä alun koukun jälkeen. Ja ehkäpä jo huomenna tai ylihuomenna demillä avaa keskustelun äiti, jonka 2 tytärtä on kadonnut...

Vierailija
79/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva.fi:n ketjun aloittaja käyttää eri tavalla pilkkuja kuin kaksplussan ketjun aloittaja. Eli eri ihmisten aloittamia ketjuja ovat. Veikkaan, että vauvojen ketjun aloittaja on vain keksinyt hyvän jatko-osan kaksplussan ketjuun, mutta sukulaisuussuhdetta tuskin on. Saa nähdä, katoaako tämänkin ketjun aloittaja hiljaisuuteen. Hänhän ilmeisesti aikoo töiden jälkeen mennä siskonsa (vai "siskonsa") kodin kautta. Ehkä hänkin jää sille tielle eikä tätäkään ketjua enää päivitetä alun koukun jälkeen. Ja ehkäpä jo huomenna tai ylihuomenna demillä avaa keskustelun äiti, jonka 2 tytärtä on kadonnut...

kaksplussan kirjoittaja tämän ketjun ap:n sisko (siis jos on todellinen juttu).

Vierailija
80/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksplussan kirjoittaja tämän ketjun ap:n sisko (siis jos on todellinen juttu).

Ja vaikka olis tottakin, niin saattaahan nämä olla kaksi ihan erillistä asiaa. Sattui vaan tuo ajankohta ja varasto niin hyvin että herätti jonkun ketjut bonganneen uteliaisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän