Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni on kadoksissa

Vierailija
09.09.2012 |

Tai tuo on ehkä liioittelua sanoa, mutta hänen piti tulla tänään meille eikä tullutkaan. Se ei vaan ole hänen tapaistaan että jättää tulematta eikä ilmoita mitään. Ja ei vastaa puhelimeen! :/ Eilen vielä puhelimessa juteltiin. Ihan normaalisti. Eikä hänen mieskään vastaa. Äiti oli jutellut tänä aamuna siskon kanssa ja sisko oli puhunut että meinaa penkoa miehensä jonkin varaston ja etsiä luurangot. Äidin mielestä se oli ollut vain leikkiä eikä hän ole vielä huolissaan, hän uskoo että sisko lähtikin miehen kanssa juhlimaan. Äh mua vaan huolestuttaa. :/ Mikä varastojuttu tuo voi olla...

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on kohta 26 eli nuori, ainakin minuun verrattuna(31)... :)

rauhoittunut ap

Vierailija
42/81 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä... Mua vituttaa mutta pakko kertoa kun te jotkut kiltit olette huolissanne. Ei ole mitään hätää! Sisko on kunnossa. Mä menin sinne varastolle ja faija oli siellä helvetin ihmeissään. Varasto ovea ei ollut tarvinnut rikkoa kun se ei ollut enää lukossa. Varaston lattialla oli kissan raapimapuu ja hiekka-astia ja muuta eläintarviketta. Mä tein niinkuin joku neuvoi ja laitoin viestin siskolle että NYT VASTAAT TAI FAIJA SOITTAA POLIISILLE! Ja kohta tuli viesti siskon miehen kännykästä "tulkaa sisään". Me mentiin asuntoon, ja siellä sisko ja mies oli!!!! Sisko kertoi että se sai selville että miehensä oli pitänyt KISSAA SALAA siellä varastossa, lemmikkinä! Se oli jopa välillä valjaissa öisin ulkoiluttanut kissaa kun sisko nukkui! Ja ostellut sille kaikkea herkkua ja siel oli jopa sohva kissalle... Mun sisko inhoaa kissoja! Silloin kun ne palasi yhteen niin tosiaan mies oli ottanut kissan, josta sisko vaati luopumaan. Ja nyt sisko sai tietää ettei se ollutkaan luopunut siitä vaan pitänyt sitä edelleen... Ja sisko kertoi tuskallisista muistoista parin vuoden ajalta, miten se oli joskus yöllä ollut kuulevinaan kissan mouruntaa ja mies oli lähtenut muka tupakalle mut ilmeisesti kissaa lellimään, ja kerran joku naapurin mummeli oli kysynyt siskolta siunko mies niin hellästi kissaa taluttaa ulkona silloin tällöin, ja sisko oli ollut ihmeissään ja sanonut ei meil kissaa ole eikä tule. Ja tosiaan sisko oli raivoissaan, ja ne oli riidelleet. Ja se kissa "miehen lapsi" oli karannut asuntoon varastosta ja sisko oli jahdannut sitä haravalla ja oli tullut sotkua. Ne oli sitä ennen käyneet jossain kreikkalaisessa ravintolassa keskustelemassa, ja mies oli ne viestit laittanut etten mä huolestuisi kun sisko ei ollut halunnut jutella, se oli niin vihainen. Sisko oli ollut töissä ja muutenkin elänyt normaalisti, mutta MULLE se ei vastannut koska "oli niin vihainen MIEHELLE". Just! Tosi typerää. Noilta molemmilta! Mut onneks siskolla ei ollut hätää. Nyt ne saa selvitellä välinsä kuntoon, mä en enää puutu tohon yhtään. Tämä oli jo tarpeeksi stressaavaa! Sisko ei myöntänyt kun kysyin kirjoittiko se kaksplussalle, mutta aika epäilyttävästi se sanoi "mitä vittuu se sulle kuuluu"... En sit tiedä oliko se aloitus siskolta. Tässä kaikki mitä mä tiedän tästä. ap

Täähän oli ihan puppua koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluilmoitusta lähden raapustamaan

Vierailija
44/81 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tälle provolle tullut jo tosi raflaava loppu, nyt meni ilo/kauhu koko jutusta kun toi loppu oli noin nolo tarina :-(

Vierailija
45/81 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran tätä varmaan vielä huomennakin. Tällaiset on jjust hyviä kirjoja, jossa kaikki päättyy onnellisesti. Toivottavasti parisuhdekin löytää onnellisen tasapainon. Hellyttävä mies. Voin kuvitella, kun joku ajaa kissaa haravalla. Pikkusen naurattaa!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
46/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä nyt ei kuitenkaan ole CSI Kirkkonummi eikä FBI Criminal Minds Kerava. Suomessa harvemmin ihmiset katoaa tai löytyvät varastoista sarjamuhaajan uhreina tms.

Voivat toki kadota, mutta jos kuolleina löytyvät, ovat kuolleet oman käden kautta. Eli palataan maan pinnalle ja jatketaan töitä, jookos ?

Vierailija
47/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa harvemmin ihmiset katoaa tai löytyvät varastoista sarjamuhaajan uhreina tms.

Voivat toki kadota, mutta jos kuolleina löytyvät, ovat kuolleet oman käden kautta. Eli palataan maan pinnalle ja jatketaan töitä, jookos ?

Se, että sitä tapahtuu Suomessa "harvemmin" tai ei ole vielä koskaan ennen tapahtunut, ei tee asiasta mahdotonta. Kyllähän Suomessa harvemmin ihmisiä tapetaan ja silvotaan, mutta onhan noita paloittelusurmaajia ollut ja hyvin moni kadonnut on löydyttyään todettu henkirikoksen uhriksikin. Harvemmin Suomessa myöskään kidutetaan 8-vuotiasta pikkutyttöä hengiltä tai ammuskellaan kauppakeskuksessa tai koulussa mutta onhan noitakin tapahtunut...

Vierailija
48/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siskon talolla mutta kukaan ei avannut ja verhot oli edessä. Menin sisälle vara-avaimella ja siellä oli SOTKUISTA se ei ole siskon tapaista! Yritin soittaa monta kertaa sille ja laitoin viestejä viestejä VASTAA olen helvetin huolissani ja lopulta tuli viesti hänen kännykästä: "Moi! Kulta vei mut yllätysmatkalle Kreikkaan! Ollaan täälä lemmenlomalla. Älä huolehdi! Soitan kun palataan!"

Luin tuon kaksplussa ketjun ja mietin voiko olla totta että se olis sisko???? Kerroin äidille ja sekin jo huolestui ja isä varsinkin. Isä lähtee kohta sinne varastolle tutkimaan, se aikoo avata oven. Isä mme ei ole ikäni luottanut siskon mieheen. Mä lähden sen perään kun faija ei huolinut mua mukaan. Pakko saada tietää että sisko on kunnossa!!!!!

ap

Vierailija
49/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan mitä sieltä varastosta löytyi...

Vierailija
50/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei herätys nyt ! Jos tämä "siskon huoli" -case pitäisi paikkansa, miten hänellä olisi resursseja kirjoitella tälle palstalle päivityksiä tämän kaiken huolen keskellä ?

Jos tässä on pientäkään viittausta todellisuuteen ja sisko katoamiseen liittyy jotain rikollista, tulee se Suomen maassa nykypäivänä julkisuuteen. Jäämme siis odottelemaan otsikoita:

"Nainen katosi - aviomiestä epäillään"

"Siskon huoli - erikoinen tekstiviesti"

jne.

Ennen tätä, tämä juttu on vain jännää iltasatua.

Vierailija
51/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sillä siskon miehellä on pehmolelu-fetissi, jota häpeää.. Siellä on Halinalleja ja Barbapapoja, joita hyväilee ja hoitaa kun muiden silmä välttää. Vei siskosi "lemmenlomalle", jotta voi asian siellä paljastaa.

Vierailija
52/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ilmeisesti näiden varastossa oli joku pienoislentokone kun Kreikkaankin tosta noin lähtivät eikä voinut ennen lähtöä ilmoittaa. :D

Noei. Ootellaanhan jatkoa.

Vierailija
53/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

vaahtokarkkihirviö :´(

Vierailija
54/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sä soitat poliisille huomenna!

Vierailija
55/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerro vaan ihmeessä miten jatkuu..

Vierailija
56/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni just yöunet :(

Vierailija
57/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painota siskollesi, että olet nyt ihan aidosti huolissasi hänestä ja soitat poliisille, ellei hän soita sulle tai vastaa puheluusi.

Vierailija
58/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt av-mammat etsintäpartio pystyyn!

Vierailija
59/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyikö mitä vai eikö löytynyt? Jos koko jutussa on mitään perää...

Vierailija
60/81 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisit ap edes keksinyt jotain jännää, pilasit tänkin jännityksen thänks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä