Siskoni on kadoksissa
Tai tuo on ehkä liioittelua sanoa, mutta hänen piti tulla tänään meille eikä tullutkaan. Se ei vaan ole hänen tapaistaan että jättää tulematta eikä ilmoita mitään. Ja ei vastaa puhelimeen! :/ Eilen vielä puhelimessa juteltiin. Ihan normaalisti. Eikä hänen mieskään vastaa. Äiti oli jutellut tänä aamuna siskon kanssa ja sisko oli puhunut että meinaa penkoa miehensä jonkin varaston ja etsiä luurangot. Äidin mielestä se oli ollut vain leikkiä eikä hän ole vielä huolissaan, hän uskoo että sisko lähtikin miehen kanssa juhlimaan. Äh mua vaan huolestuttaa. :/ Mikä varastojuttu tuo voi olla...
Kommentit (81)
ja ennen kuin kukaan älähtää, olen yksi hullu jännittäjä odottamassa innolla jatkoa
oli rivarissa. Onkohan niissä pihavarastoja? Oliko se rivarin asukki, eli ap:n siskon mies, vai ap:n isä? Mitä siellä varastossa oli?
mäki katoin että keuruulla ammuttu 40v mies. voihan se olla siskon omakin mies? Ja ainakin kuvan perusteella siinä on pihavarasto... Argh.
Keuruulainen oli asunut noin vuoden tuossa, ap:n sisko (jos on se kaksplussan tyyppi) oli muuttanut pari vuotta sitten tohon asuntoon. Ja Keuruun uhrilla oli isompi lapsi, lehden mukaan alle 20 v. Ei siis täsmää tän tarinan tietoihin.
Kumpi valehtelee? Kirjoitusten välillä on aikaa vain muutama minuutti.
missä ap on?
olikohan varastossa kannabis viljelmä?
Koivukylässä on vaan huumehörhöjä jotka asuvat kerrostaloissa ja tässähän oli kyse jostakin pihavarastosta..
jollain on siskon puhelin ja laittaa viestiä sillä. Jos passi on täällä ja viestit outoja... ei ole ulkomailla. Poliisi voisi jäljittää kännykän?
Ap täällä... Mua vituttaa mutta pakko kertoa kun te jotkut kiltit olette huolissanne.
Ei ole mitään hätää! Sisko on kunnossa.
Mä menin sinne varastolle ja faija oli siellä helvetin ihmeissään. Varasto ovea ei ollut tarvinnut rikkoa kun se ei ollut enää lukossa. Varaston lattialla oli kissan raapimapuu ja hiekka-astia ja muuta eläintarviketta. Mä tein niinkuin joku neuvoi ja laitoin viestin siskolle että NYT VASTAAT TAI FAIJA SOITTAA POLIISILLE! Ja kohta tuli viesti siskon miehen kännykästä "tulkaa sisään". Me mentiin asuntoon, ja siellä sisko ja mies oli!!!! Sisko kertoi että se sai selville että miehensä oli pitänyt KISSAA SALAA siellä varastossa, lemmikkinä! Se oli jopa välillä valjaissa öisin ulkoiluttanut kissaa kun sisko nukkui! Ja ostellut sille kaikkea herkkua ja siel oli jopa sohva kissalle... Mun sisko inhoaa kissoja! Silloin kun ne palasi yhteen niin tosiaan mies oli ottanut kissan, josta sisko vaati luopumaan. Ja nyt sisko sai tietää ettei se ollutkaan luopunut siitä vaan pitänyt sitä edelleen... Ja sisko kertoi tuskallisista muistoista parin vuoden ajalta, miten se oli joskus yöllä ollut kuulevinaan kissan mouruntaa ja mies oli lähtenut muka tupakalle mut ilmeisesti kissaa lellimään, ja kerran joku naapurin mummeli oli kysynyt siskolta siunko mies niin hellästi kissaa taluttaa ulkona silloin tällöin, ja sisko oli ollut ihmeissään ja sanonut ei meil kissaa ole eikä tule. Ja tosiaan sisko oli raivoissaan, ja ne oli riidelleet. Ja se kissa "miehen lapsi" oli karannut asuntoon varastosta ja sisko oli jahdannut sitä haravalla ja oli tullut sotkua. Ne oli sitä ennen käyneet jossain kreikkalaisessa ravintolassa keskustelemassa, ja mies oli ne viestit laittanut etten mä huolestuisi kun sisko ei ollut halunnut jutella, se oli niin vihainen. Sisko oli ollut töissä ja muutenkin elänyt normaalisti, mutta MULLE se ei vastannut koska "oli niin vihainen MIEHELLE". Just!
Tosi typerää. Noilta molemmilta! Mut onneks siskolla ei ollut hätää. Nyt ne saa selvitellä välinsä kuntoon, mä en enää puutu tohon yhtään. Tämä oli jo tarpeeksi stressaavaa!
Sisko ei myöntänyt kun kysyin kirjoittiko se kaksplussalle, mutta aika epäilyttävästi se sanoi "mitä vittuu se sulle kuuluu"... En sit tiedä oliko se aloitus siskolta. Tässä kaikki mitä mä tiedän tästä.
ap
Olisit nyt vähän enemmän panostanut päätöstarinaan ap
Käynyt kissasta huolehtimassa. Miksi siskosi vihaa kissoja. Kyllä se on niin että kissaa ei ikinä saa pois omistajansa sydämestä. Vituttaa varmaan olla kakkonen kissalle.
Ihan huippua! Kaikki kalabaliikki yhden KISSAN takia! Mutta toivotaan että se kaksplussan aloitus oli siskosi tekemä ja siellä tilanne tosiaan pikkuhiljaa selkiytyy. Kiitos kun tulit kertomaan, vaikkakin pieni pettymys siihen, että miten iso jännitysnäytelmä saatiin yhden kissan takia aikaiseksi.
Ehkä siskosi oppii, että internetin keskustelupalstojen mahtia ei kannata aliarvioida :D Naisten uteliaisuus on ihan suunnatonta. Ja samoin empatiakyky ;)
Siskolla on ennenkin ollut kaikenlaisia tempauksia, hän osaa olla ylidramaattinen eikä muista aina ottaa muiden tunteita huomioon, noh hän on pikkusisko ja tärkeintä että hän on kunnossa. Ymmärrän siis toisaalta hänen miestä hyvin kun piti kissansa piilossa, vaikken salailua hyväksykään.
Kiitos kaikille jotka välititte. :)
ap
[isisko on nuori...]Siskolla on ennenkin ollut kaikenlaisia tempauksia, hän osaa olla ylidramaattinen eikä muista aina ottaa muiden tunteita huomioon, noh hän on pikkusisko ja tärkeintä että hän on kunnossa. Ymmärrän siis toisaalta hänen miestä hyvin kun piti kissansa piilossa, vaikken salailua hyväksykään.
ap
[/quote]
Korjaan että ne oli yhdessä alunperin muistaakseni kuusi-seitsemän vuotta, ihan nuoresta, ja sitten erosivat enkä tiedä miksi, ja alkoivat uudelleen ja nyt on asuneet yhdessä noin kaksi vuotta...
sisko on nuori...Siskolla on ennenkin ollut kaikenlaisia tempauksia, hän osaa olla ylidramaattinen eikä muista aina ottaa muiden tunteita huomioon, noh hän on pikkusisko ja tärkeintä että hän on kunnossa. Ymmärrän siis toisaalta hänen miestä hyvin kun piti kissansa piilossa, vaikken salailua hyväksykään.
ap
Huhhuu!!!!