Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö IMOVANella

Vierailija
09.09.2012 |

tappamaan itsensä? Löytyy 30 kpl:n resepti. Myös muiden lääkkeiden reseptejä löytyy.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai minkä kautta se apu tulee, että päiväkotipaikka on saatava lapselle nyt heti, jotta pääset päiväosastolle. Mies pellolle. Ja masennuslääkitys vaihtoon, jos tuntuu ettei tepsi.

Vierailija
22/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt olko hulluja ja antako ap:lle vinkkejä lääkkeistä, joilla mahdollisesti saisi itsensä tapettua!!!:(

Avarra nyt maailmankuvaasi, elämää on muuallakin kuin AV palstalla.

Kun mielestäsi tänne saa tulla laittamaan kaikkea vahingollista juttua, mitä löytyy jostain netistä... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan toimiva sellainen. Tai niin ainakin luulin, kun alkuun meni hyvin. Terapiaan olen pyrkinyt jo monta vuotta, mutta elämäntilanteeni on aina liian akuutti, etten pääse. En kuulemma ole sellaisessa elämäntilanteessa, että pystyisin sitoutumaan tiiviiseen terapiaan. Lapsen isä on kuvioissa, asuu samassa osoitteessa, mutta on kylmä kuin mikä. Paiskoo töitä minkä ehtii ja jättää minut yksin lapsen kanssa. Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa minun tilani. Haukkuu vain ja ei arvosta yhtään ihmisenä. Päiväosasto oli hyvä, mutta miten sinnekään pääsen, kun lapsen isovanhemmato ovat kaikki töissä, eikä pk-paikkaa saada, vaikka lain määrämä aika on 2 viikkoa... Aikaa siis nyt kulunut jo 2 kuukautta. Ei vain kuulemma ole tilaa.

Missä päin asut? Voin yrittää antaa vinkkejä, samassa veneessä olen ollut! Usko mua, voit selvitä tuosta, voit olla tyytyväinen elämääsi!

Vierailija
24/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne pomminteko-ohjeita, eikä aihe kiinnosta, toisin kuin lääkkeet , joten saat itse etsiä tarvitsemasi tiedot.

Älkää nyt olko hulluja ja antako ap:lle vinkkejä lääkkeistä, joilla mahdollisesti saisi itsensä tapettua!!!:(

Kun mielestäsi tänne saa tulla laittamaan kaikkea vahingollista juttua, mitä löytyy jostain netistä... :(

Vierailija
25/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystyksessä. Varsinkin, jos soitat itse ambulanssin heti perään, kun ryynit on vatsassa..

Vierailija
26/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saa vahingoittaa itseäsi. Se on väärin.

Rukoilen puolestasi. Sinä olet tärkeä, vaikka tällä hetkellä mielialasi on huono. Lupaan sinulle, että jonain päivänä aivan varmasti aurinko paistaa!

Vierailija
27/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annapa nyt sitten saman tien muutama pommiohje

Vierailija
28/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystyksessä. Varsinkin, jos soitat itse ambulanssin heti perään, kun ryynit on vatsassa..

Vierailija
29/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään halua oikeasti mitään pommiohjeita, vaan yritin selittää tuolle yhdelle mielestään fiksulle, että kaikkea ei tänne tosiaankaan voi laittaa.

Vierailija
30/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään halua oikeasti mitään pommiohjeita, vaan yritin selittää tuolle yhdelle mielestään fiksulle, että kaikkea ei tänne tosiaankaan voi laittaa.

Vierailija
31/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakamalla avuliaasti suoraan täällä materiaalia, ettei kenenkään itsetuhoisen tarvitsisi kauempaa itse etsiä. Olet varsinainen partiolainen! :(

En tunne pomminteko-ohjeita, eikä aihe kiinnosta, toisin kuin lääkkeet , joten saat itse etsiä tarvitsemasi tiedot.

Vierailija
32/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää äitin luo kasvamaan ja opettelemaan käytöstapoja.

Ap, hakeudu yksityiselle psykiatrille ja pyydä neuvomaan oikeaan osoitteeseen. Julkinen puoli kannattaa unohtaa, se on ihan näennäishoitoa.

Vierailija
33/37 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää äitin luo kasvamaan ja opettelemaan käytöstapoja.

Ap, hakeudu yksityiselle psykiatrille ja pyydä neuvomaan oikeaan osoitteeseen. Julkinen puoli kannattaa unohtaa, se on ihan näennäishoitoa.

Vierailija
34/37 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on lähiaikoina ajankohtainen. Tarkoitus olisi vaihtaa hiippakuntaa ja vetää imovanea 7,5 mg huiviin oikein urakalla, kyytipoikana viskiä. Piäisi varmaan vetää ennen kunnon pohjat ja sitten napsia niitä pillereitä vähän väliä, eikä niin, että vetäisi kerralla kaikki huiviin? Vinkkejä pyydän. Ei mitään hakeudu terapiaan tai jeesus rakastaa sinuakin, vaan käytännön ohjeita, ettei  vaan yritykseksi  jää, ja joudu jonnekkin vatsahuuhteluun ja sama paska vaan jatkuu.

Vierailija
35/37 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Kokeiltu on. Pari päivää meni Nukkumatin seurassa, mutta sieltä sitä vaan herättiin pikku tokkurassa loppujen lopuksi

Vierailija
36/37 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu. Kokeiltu on. Pari päivää meni Nukkumatin seurassa, mutta sieltä sitä vaan herättiin pikku tokkurassa loppujen lopuksi

Kuinka monta ryyniä vedit ja huuhtelitko brenkulla ryynit?

Vierailija
37/37 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt aika myöhässä tämän vastauksen kanssa mutta itsemurhan tekemisessä on tehokkaimpia ihan toisenlaiset lääkkeet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä