Voisitteko pyytää kodinkonehuoltajamiehinänne avuksi! Olisiko Tero paikalla?
Tai osaisiko joku kätevä av-mamma auttaa?
Kuivuri teki tenät. Korjaajan pelkästään paikalle tulo maksaa 150€. Jos kyse olisikin jostain pikkuniksistä niin ottaisin ilomielin vinkkejä vastaan.
Ongelma: kuivurin vesisäiliö oli täyttynyt vedestä ja ilmoitti siitä punaisella valolla. Tyhjensin vesisäiliön mutta punainen valo palaa edelleen, eikä kone käynnisty.
Otin töpselit irti, että virtapiiri (?) tyhjentyisi.
Mistä muusta voisi olla apua?
Kommentit (5)
Ota säiliö irti vielä kerran ja laita rauhallisesti ja tarpeeksi syvälle takaisin.
Olin jo ottanut töpselin seinästä. Laitoin taas töpselin seinään takaisin. Ei toiminut :-(
Otin vesisäiliön uudestaan ulos ja työnsin takaisin (ja ihan oikein työnsin) ja YES, kone toimii!
Iso kiitos! Tarjoaisin sinulle ruusukimpun ja/ viinipullon avusta jos vain tietäisin minne toimittaa!
Rakkain terveisin ap :-))
Virrat päälle ja pois.
Ota säiliö irti vielä kerran ja laita rauhallisesti ja tarpeeksi syvälle takaisin.
Miten voin vielä kiittää?
Olen ihan ikikiitollinen neuvostasi!
t. ap
Sä olet ihan höpö! Ota nyt vaan itse hörppy punkkua ja kuuntele kuivurin hurinaa. Mä voin ottaa omasta hörpyn ja olla hengessä mukana.
Naiset auttaa toisiaan, näin mennään edelleenkin.
Pusi pusi!
Siemensissä pitää painaa virtapainikkeesta, kun säiliö on tyhjennetty kesken ohjelman.
Auttaisiko toisen ohjelman valinta?