Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän kohta 12v.poika on aivan älyttömän tarkka vaatteistaan! Ostin hänelle

Vierailija
09.09.2012 |

Chinot, kun on pyydellyt niitä, niissä lahkeet kuulemma aavistuksen liian leveät, eikä laita kouluun, huoh! Nyt en osta yhtään vaatetta ellei hän ole itse mukana.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaattesiaan, toiset välittää - mulle käy, varsinkin kun lapsen maku on "hyvä". Pissiskamat tai goottivehkeet sais mullakin vanhemmuuden uudelle tasolle.

Tätä mieltä minäkin! t. ap

Vierailija
22/30 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut USA:ssa ja käynyt siellä myös pienillä paikkakunnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voiko olla jotenkin "periytyvää". Ei kai nyt ihan geeneissä, mutta aistiiko lapset jotenkin vanhempien asenteita vaikkei niitä tarkoituksella pyrikään siirtämään. Siis minä verkkaripojan äiti en omista verkkareita itse saati sitten käytä julkisilla paikoilla (jumpassa jumppahousuja tietenkin), mutta en myöskään pukeudu merkkivaatteisiin tai jakkupukuun tms. Olen korostanut lapsille tilannepukeutumista ja aluksi yritin jopa vastustaa verkkareiden käyttöä koulussa. Muistan että lapsena ja nuorena jotenkin inhosin merkkejä ja leikkasin joskus ne jopa pois vaatteista, jos äiti merkkivaatteen toi. Silloin 80-luvulla kun merkkien piti näkyä. En ole siitä mitään lapsille puhunut ja silti nyt sama ilmiö näkyy pojassa. Samoin lempilelut ovat legot ja Aku Ankat, ihan kuin itsellänikin. Niin että siksi kyselin että onko kiinnostus vaatteisiinkin periytyvää vai ihan sattumaako tämä on?

Vierailija
24/30 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mitkä rääsyt tahansa. Kunhan nyt jotain kangasta on yllä.

Vierailija
25/30 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden vaatteet olin tyyliin american apparellia. Asuin suurkaupungissa, joten kaupoista ei ollut pulaa.

että Suomessa on yhtä suuret valikoimat kaupoissa kuin USA:ssa. Oletko usein shoppaillut USA:ssa? ohis.

Lue ketjua, jos kerran ei kaupasta Suomessa kelpaa, kertoo se siitä, ettei ole valikoimaa vaativille nuorille. Enhän minä tätä ketjua keksinyt tai kirjoittanut, luin vain toisten ajatuksia. Ei minua kannata syyttää....

Onneksi asutaan USA:ssa, ei tarvii tilailla vaatteita, vaan menee vaan kauppaan ;)

Luuletko, että Suomessa ei ole kauppoja? Tai luuletko kenties, että USA:ssa ei ole syrjäseutuja?

ajatuksia, vaan tulkitsit toisten viestejä niin kuin halusit. Vai toden tottako luulet, että kun yksi teinipoika haluaa hupparin brittiläisestä nettikaupasta, se tarkoittaa sitä, että Suomesta ei saa kivoja vaatteita ollenkaan?

Vierailija
26/30 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden vaatteet olin tyyliin american apparellia. Asuin suurkaupungissa, joten kaupoista ei ollut pulaa.

että Suomessa on yhtä suuret valikoimat kaupoissa kuin USA:ssa. Oletko usein shoppaillut USA:ssa? ohis.

Lue ketjua, jos kerran ei kaupasta Suomessa kelpaa, kertoo se siitä, ettei ole valikoimaa vaativille nuorille. Enhän minä tätä ketjua keksinyt tai kirjoittanut, luin vain toisten ajatuksia. Ei minua kannata syyttää....

Onneksi asutaan USA:ssa, ei tarvii tilailla vaatteita, vaan menee vaan kauppaan ;)

Luuletko, että Suomessa ei ole kauppoja? Tai luuletko kenties, että USA:ssa ei ole syrjäseutuja?

ajatuksia, vaan tulkitsit toisten viestejä niin kuin halusit. Vai toden tottako luulet, että kun yksi teinipoika haluaa hupparin brittiläisestä nettikaupasta, se tarkoittaa sitä, että Suomesta ei saa kivoja vaatteita ollenkaan?

Vierailija
27/30 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkeistä ja vaatteiden hinnasta ei olla keskusteltu. Alennuksesta olen ne merkkivaatteet saanut.

Lapsille myös alennuksesta lähes kaikki. Muutenkin haen aina laadukkaan, mutta silti halvimman vaihtoehdon, jos vaan mahdollista.

Kaikki lapset ovat omaksuneet saman linjan, mutta aina sitten kun tulee n. 12v täyteen, alkaa kavereiden puolelta vaatteiden arvostelu painaa enemmän. Silloin sanovat mielipiteensä mulle, minkälaisia ei heille voi ostaa. Ei pyydetä merkkejä, mutta muodissa on oltava mukana.

Vanhin lapsi, poika ja nyt jo aikuinen, kertoi vasta minulle, ettei raaskinut mulle koskaan sanoa hänelle ostamista vaatteista, ettei halua laittaa päälle, mutta sai sitten koulussa kuulla kovaa kiusaamista.

En itse tiennyt nuorisomuodista ja ostin oman maun mukaan "upeita" vaatteita, ei vaan ollut nuorisomuotia ja poika sitten kuuli siitä.

Voi kun olisi kertonut, olisin ostanut tietenkin sopivammat vaatteet....

Vierailija
28/30 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mun mielestä liian nuorena liian tarkka, katsoo aina tosi tarkasti kaikki yksityiskohdat, että on oikeanlaiset. Nyt jatkossa poika mukana ostoksilla. ap

Vierailija
29/30 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vaatteita et sitten löytänyt? Mitä etsit?

USAssa asuessani sai etsimällä etsiä kivoja vaatteita niiden vaatteet olin tyyliin american apparellia. Asuin suurkaupungissa, joten kaupoista ei ollut pulaa.

Vierailija
30/30 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moisen vekaran mennä töihin tienaamaan rahat haluamiinsa lumppuihin.

Joku tolkku se olla täytyy kun mamin rahapussilla egoa rakennellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi