Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko käydä vessassa ennen miestäsi (haju)

Vierailija
09.09.2012 |

kun on selvä että molemmat piakkoin siellä käytte, esim. ennen lenkille lähtöä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käyn ensin, koska mies jumittuu pöntölle!

Onneksi on toinenkin vessa niin ei tartte odottaa.

Oma kakka tulee nopeasti. Eikä kiinnosta kumpaakaan mille haisee.

Äitini tapaa viedä veskiin tulitikkuja ja niillä hajustella. Itse en tuohon ole lähtenyt, jonkun hajutikun voisin hankkia jota löyhyttää kaapista hetki tuksua peittämään. :)

Vierailija
22/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ujostelemisen vastakohtaa vai ilkeämistä? Minua ei vessassa käyminen ennen tahi jälkeen siipan mitenkään ahdista, mutta jos mies käy ensin ja päästelee pökäleitä, muistan aina pyytää, että käyttää ilmanraikastajaa. Sitten vasta voin mennä hänen jälkeensä. Useimmiten hän kyllä käy omassa vessassaan pököllä, mikä on ihana asia, sillä hänen ulosteesaan on tavallisesti huikea aromi. Itsekin suihkautan ilmanraikastajaa kakan jälkeen, jos mielestäni haisee ja varsinkin jos tiedän jonkun olevan jonossa pytylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelen, että kaikki tyhmimmät jutut on jo tulleet täällä vastaan, mutta tämäkin vielä...

Eiköhän tämäkin keskustelu vielä pääse iltapäivälehtien otsikoihin.

Vierailija
24/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain kavereilla käyttänyt semmosia. ei peitä paskanhajua ja haisee itsessään pahalle kemikaalille. paska on vaan paskaa. hirviökakan jälkeen joskus saatan polttaa tuikkua vessassa. siis sellaisen paskan, että se haju tunkee sieltä vessasta koko kämppään. Ihan siis omankin nenän takia. :) ikkunaa kun ei siellä ole ja ovi on pakko pitää auki kissojen vuoksi. :D

Vierailija
25/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kynttiläfirman, Partyliten hajutikkuja meinasin. Jotain suitsuketta ne on, niitä ei polteta.

15 taisin olla

Vierailija
26/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko hiukan tutkituttaa itseään jos paska haisee niin että haju tunkeutuu koko kämppään?

Vierailija
27/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kasvaneet tynnyrissä?

Tietysti käyn vessassa sillon kun vessattaa. Ja joskus jos jää oikein tukevat hajut niin mies oikein kovaan äneen kauhistelee käryä.

Nauran kippurassa aina jos näin käy, herra herkkänenä.

Itse haisee takulla pahemmalle.

Vierailija
28/28 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehtaan mennä omassa kodissani vessaan ihan just silloin kuin siihen tarve on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi