Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko voittanut ikinä mitään?

Vierailija
01.06.2015 |

Onko onni koskaan potkaissut sinua ja olet voittanut jotain? Esim. arvassa, arvonnassa, veikkauksessa, blogi arvonnassa ym ym?
Mitä olet voittanut ja missä?

Itse voitin n.20 vuotta sitten ollessani n.5 vuotias auton, arvassa oli nimeni mutta vanhemmat sen auton tietysti omi ja möi myöhemmin enkä mä saanu siitä mitään :D

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran 3 luomiväripalettia Beautify.fi:ssä, ja kerran posti toi Muumi-pussilakanasetin, jossa oli mukana lappu että olen voittanut sen arvonnassa, josta en ollut ikinä kuullutkaan :D Eurojackpotissa voitin viime viikolla 15.70€. Siinäpä mun 30 vuoden saldo.

Vierailija
22/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin tänään työpaikan arpajaisista juhannusaatonaaton päivystysvuoron. . Saatana!!!!@#$/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran lotossa pienimmän voiton, veikkauksen jouluarpajaisissa muistaakseni 10 e, koulujen yms arpajaisissa uistimen (en kalasta), harry potter-pelikortit ja heijastimia. Kalju isäni voitti kerran sinistä hiusväriä ja noin koon 27 sukat.

Vierailija
24/53 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena vaikka mitä, lähinnä pikkupokaaleita omanikästen suunnistajien sarjoista pikkukisoista.

Arpajaisissa...no niissäkin aina joskus jotain pientä. Parhaiten jäänyt mieleen kun lapsena nostin jonkun arvan, jossa luki että palkinto olisi ollut semmoinen n. 5 cm:n kokoinen kalan muotoinen ripustettava savi tmv. koriste. Noh ne oli loppu, joten sainkin 10cm kokoisen vastaavan. Ja lapsena se tuntu sellaselta onnenpotkulta, että tunsin itteni suorastaan Hannu Hanheksi, kun ikein "isomman ja paremman" palkinnon sain kuin piti :D

Vierailija
25/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotiaana voitin naistenlehden arvonnassa jotain Baborin ikääntyvän ihon hoitotuotteita, käyttelin niitä kuitenkin ihan onnessani koska se oli kallis merkki ja köyhän perheen kakarana olin ilonen kun omistin jotain niin "hienoa" :D

Vierailija
26/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teininä voittanut pahvilaatikollisen jacky suklaavanukkaita :)

Vierailija
27/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran mahani kuralle teidän "voitoista" :D

Vierailija
28/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi osallistuu aina mun nimellä kaikkiin arpajaisiin niin olen sitä kautta voittanut kaikenmaailman kynttilöitä ja muuta sälää. Useasti arvassa jotain alle 50 e summia.

Vierailija
29/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan arvonnassa repun täynnä yhden firman herkkuja, sukat ja sateenvarjon. Muuten kiva, mutta varjossa oli tuotteen logo eikä sitä kehtaa pitää kuin mökillä huussiin mennessä.

Vierailija
30/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten voitin BR-lelujen joulukalenterista lahjakortin lelukauppaan. Joka päivä oli uusi osallistuminen ja arvottiin uusi voittaja, lopuksi kaikista osallistujista arvottiin päävoitto. Voitin siis yhden päivävoiton, jonka summaa ei kerrottu kilpailussa ja olinkin tosi yllättynyt, kun sain postissa 80€ lahjakortin. Lisäksi kortti on voimassa 5 vuotta, siinä taitaa vielä olla n. puolet käyttämättä. ;)

Vierailija
31/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena voitin meidän perheestä ainoana kaikissa arvonnoissa. Viime vuonna 2500e kenosta ja loppuviikosta tulee n.3300 euron voitto tilille viking lotosta. Alle 200e voittoja useita. Aika paljon laitan rahaa Veikaukselle, mutta voitolla olen kyllä. (terveisiä tutuille ;) )

Vierailija
32/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin itseni..sen parempaa "voittoa" ei taida olla? Rakkaus tietysti toinen mitä kannattaa tavoitella. Kaikki muu on turhaa.

Vierailija
33/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:13"]Voitin itseni..sen parempaa "voittoa" ei taida olla? Rakkaus tietysti toinen mitä kannattaa tavoitella. Kaikki muu on turhaa.
[/quote]
Awww...ihana. Paras voitti!

Vierailija
34/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut voittoisa useita kertoja elämässäni.

Piirustuskilpailuissa olen voittanut pääpalkintoja, ainoa jonka muistan oli musta "mankka". Uuden marketin arvonnasta voitin kylmälaukullisen jäätelöpikareita ja kesätapahtumasta puuntaimen.

Vierailija
35/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaana maakunnallisessa laulukilpailussa voitin meidän alueen karsinnat ja finaalissa olin kolmas. Score! Palkinnoksi sain jälkiruokakulhot. Lauloin hämähämähäkin.

Vierailija
36/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin Nigerian kuninkaan. Sain sähköpostia viime viikolla paikalliselta asianajajalta.

Vierailija
37/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran vuosia sitten jostain nuortenlehden kilpailusta, olisiko ollut MissMix tai jotain, kaksi lippua Kerro kerro kuvastin -elokuvan ennakkonäytökseen. Harmi vaan, ne näytökset taisi olla jossain Helsingissä, Tampereella ja Oulussa (tai jotain) niin enhän minä päässyt katsomaan. Vanhempani eivät suostuneet mukaan ja alaikäisenä en päässyt yksin. Näytökseen oli vielä suunnilleen viikko aikaa, niin ei kukaan niitä minulta ostanutkaan.

Sen kerran kun jotain voitan niin en hyödy voitosta mitään. En siis ennen tuota tai tuon jälkeen ole ikinä voittanut mitään.

Vierailija
38/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain arvasta (ässä?) voitin vuosi takaperin 7e :D Sitä ennen viimeksi ala-asteella koulun discon arvonnasta voitin jonkun kämäsen lippiksen :D Ei ole onni potkinut.

Vierailija
39/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 mk joulukalenteri arvasta, 500 mk luontoarvasta ja monia pienempiä voittoja arvoista. Tavaroita: amppelikukka, K-kaupan lahjakortti, herkkukori, IS lehtiseteleitä, t-paita, tuotekassi (kahveja ja kaakaota), kahvilan lahjakortti.

Vierailija
40/53 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena urheilukisojen arvonnasta voitin hyllyn. Isä jo tuskastui, millä saadaan se raahattua toiselle puolelle maakuntaa ja mihin se muka mahtuisi. Hylly päätyi sitten mamman luo, se oli kyllä kieltämättä aika ruma ja epäkäytännöllinen.