Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 46v mies joka aikoo ensvuonna erota vaimostaan. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
09.09.2012 |

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilaamasta vaimosi loppuelämää! Yleensä miehet jäävät nurkkiin homehtumaan.

Vierailija
2/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta ensi vuonna. Mikset heti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v. Miksi provoilet?

Vierailija
4/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan että tytär tulee täysi-ikäseks ja sit mikään ei estä mua lähtemästä naisesta erilleen.

Vierailija
5/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasten takia, niin voin miestäni vierestä seuranneena sanoa, että kyllä se ero satuttaa myös aikuista kotoa pois muuttanutta lasta. Ehkä jopa vielä enemmän, koska on joutunut väkisin olemaan siinä kuolleen parisuhteen perheessä kunnes on muuttanut pois.

Vai käyttekö terapiassa vaimosi halusta, mutta olet jo päättänyt ettei se auta ja eroat joka tapauksessa?

Vierailija
6/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on odottaa eron käynnistämistä? Aloittaisitte jo molemmat uuden elämän.

Vierailija
7/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
8/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menin joskus tuollaisen hullun kanssa yhteen joka on siis nyk. vaimoni.

Ihan kaduttaa.

En ole rakastanut häntä enää moneen vuoteen.

Mutta naisen omat vanhemmat ovat vielä elossa ja ovat kiristäneet naisen pyynnöstä pitämään tämän perheen yhdessä keinolla jota en voi tähän sanoa. Perkele.

Mutta lapsen kuullen ei olla tapeltu onneksi pitkään aikaan. Mutta valitettavasti hän ei tullut koskaan kokemaan sitä onnellisen perhe-elämän onnea.. Siitä syystä kun minun ja vaimoni parisuhde on ollut niin huono, niin tyttärelle ei ole poikinut edes sisaruksia, vaikka hän joskus niitä niin kovasti toivoi.

Tuntuu että tuo akka on pilannut koko meidän tyttären elämän.

Vierailija
9/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaatko että pärjäät yksinäs?

Vierailija
10/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen vanhempieni kiristyksestä.

Mutta pian ei enää kiristys onnistukkaan kun tyttäreni tulee täysi-ikäiseksi.

Ja kai sitä tässä on vuosien varrella tullu jotenkin silleen että tarpeeks kauan kun on toisen kanssa yhdessä ollu, nii ei sitä vaan osaa heti erillekkään lähdetä..

Vierailija
11/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilannut elämäänne?

Vierailija
12/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet nykyiseksi vaimoksi onnistunut valitsemaan persläven, niin osaisitko eron jälkeen valita paremmin sinulle sopivan vaimon?

Vierailija
13/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään ihmisellä ei ole minuun valtaan. Vai millainen sinä olet, että olet antanut toiselle ihmiselle niin suuren vallan, että hän on pystynyt pilaamaan sinun elämäsi?

Vierailija
14/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on murrosikäisestä lähtien jo monta kertaa sanonut että mikset mee vaan baariin ja iske sieltä itelles uutta parempaa naista, että niin ne monet minun kaverienkin eronneet vanhemmat tekee.

Siihen oon vaan vähän huvittuneena vaan naurahtanu kun oma tyttö tollasta mun haluaisi tekevän. Luulisi, että hän haluaisi minun pysyvän äitinsä kanssa yhdessä. Mutta hänkin kyllä vihaa äitiään sen verran paljon että en ihmettele mistä tuo käytös tulee että on jo pienestä lähtien toivonut mulle uutta naista ja että sen uuden naisen kanssa oisin saanu sit lapsia ja hän ois saanu myös sisarruksia, kokonaisen perhe-elämän.

Mutta salasuhteitahan tässä on mulla ollut tämän paskan liiton aikana vaikka kuinka. Ja etenkin niihin nuorempiin naisiin. En oo vaan saanu vietyä niitä sen pidemmälle.

Kun joskus tuon nykyisenkin vaimon kanssa on tullut olemaan ihan hyviä hetkiä, mutta mietin ovatko ne olleet sitten vaan pelkkää silmänlumetta.

Vierailija
15/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon vanhemmat ovat voineet kiristää sinua pysymään avioliitossa. Olisi hauska kuulla tuo tapa. Tyttären huoltajuuden menettäminen se ei ainakaan voi olla, koska a) se ei kuulu isovanhemmilla ja b) tyttöä olisi jo vuosien ajan itseään kuultu huoltajuus- ja tapaamisasioissa.

Vierailija
16/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää kommentoida.

Mutta voin näin lyhyesti sanoa: mielenterveys ongelmat.

Vierailija
17/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet täyspaska. Alistut ikäihmisten "kiristykseen"n ihmisten onnen sijaan! Olet naurettava pelle, turha! Et todellakaan ansaitse ketään. SINÄ itse olet pilannut tyttäreltäsi lapsuuden! Älä muita syytä. LUUSERI!

Vierailija
18/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuohon nykyseen tutustuin niin ei sitäkään olisi hänestä päälle päin huomannut että millainen ihminen sikisee siellä sisällä sitten.

Ja ihan senkin takia luultavasti löytyy seuraava vaimo kunnollinen, koska harvemmin kaks mielenterveys ongelmallista akkaa sattuu saman miehen kohdalle.

Mulla kävi nyt niin sanotusti ekan kerran lototessa vaan vähän paska tsäkä ja se vituttaa. Ei kai siihen muuta voi sanoa.

Vierailija
19/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva tietää mitä mietit kun tätä kirjoitit, ajattelitko provota vai etkö vaan usko että vaimo voi olla huono, vai oletko itse tullut jätetyksi.

Oli miten oli, nolo mikä nolo.

Itse olet täyspaska. Alistut ikäihmisten "kiristykseen"n ihmisten onnen sijaan! Olet naurettava pelle, turha! Et todellakaan ansaitse ketään. SINÄ itse olet pilannut tyttäreltäsi lapsuuden! Älä muita syytä. LUUSERI!

Vierailija
20/47 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tuon lapsen takia ja elää tätä elämää. Et perhe pysyis kokonaisena. Sitä ne naisenkin vanhemmat ovat toitottaneet et kokonainen perhe on paras. Mutta tiedä sitten tässä tapauksessa, ehkä ois pitäny lähtee erilleen ajat sitten, että se ois ollu se parempi ratkasu..

Välillä kun on kanssa niitä hyviäkin hetkiä tässä suhteessa ollu nii sit on toivottu et jospa se suunta lähtis tästä parempaan.

Mutta samaa paskarinkiähän se on vaan kiertänyt.

MUTTA LAPSEN TAKIA OLLAAN KOITETTU PARASTA AATELLA JA HYVIÄ VANHEMPIA OLLA.

NYT JÄLKIKÄTEEN HUOMATTU ETTÄ PARASTA OLISI OLLUT JONKIN MUU KUIN TÄMÄ PARISUHTEEN PELASTAMISEN YRITTÄMINEN, KOSKA LIIAN ERILLAISIA IHMISIÄ OLLAAN, MUTTA EI VOI MITÄÄN.. PAHA MENNÄ JÄLKIKÄTEEN SANOMAAN.

MUTTA YMMÄRTÄKÄÄ IHMISET ETTÄ YRITTÄNYT OLEN MINÄKIN PELKÄSTÄÄN HYVÄÄ TUOLLE LAPSELLE ET PERHE PYSYIS KOOSSA. VAI EIKÖ JOKU TÄTÄ TAJUA KANSSA?