Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23 vuotias kahden lapsen äiti ja minulla on kolme tutkintoa, pitäisikö levätä?

Vierailija
08.09.2012 |

Olen kokoajan opiskellut vaikka hoidan lapsia samalla, ja nyt joku terapeutti sanoi että olen taydellisyyden tavoittelija ja minun pitäisi höllätä? Tykkään tehdä paljon!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet ne tänne työntänyt.

Vierailija
2/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keskittyisitkö vaikka lapsiisi hetken aikaa.

Lapset on pieniä vaan hetken, opiskella voi koko loppuelämän vaikka eläkkeellä.

Lastenkin kanssa voi tehdä paljon ja se on tutkintoja arvokkaampaa tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tutkintoja sulla on? Yliopistosta maisteritutkintoja?

Vierailija
4/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lapsiini, ne eivät ole edes hoidossa.. Jos oon koulussa niin iskä hoitaa ja mä hoidan aina kun iskä töissä ja muutenki..

Vierailija
5/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekä vaan vaihtaisi lennosta vahtivuoroa.

Vierailija
6/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun me tehdään sitäkin enemmän kun normi perheet.. kaikki viikonloput ollaan pe-su yhdessä ja arkipäivisin käydään hoplopissa ja puistoissa ja uimassa yhdessä..

Vierailija
7/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun me tehdään sitäkin enemmän kun normi perheet.. kaikki viikonloput ollaan pe-su yhdessä ja arkipäivisin käydään hoplopissa ja puistoissa ja uimassa yhdessä..

Vierailija
8/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tutkintoja sulla on? Yliopistosta maisteritutkintoja?

Et on ylioppilastutkinto, hierojakoulu ja joku meikkikoulu. Sori vinoilu... maisterintutkinnot on hiukan tiukempia puristuksia, vaikka humanisteilla oli leppoisaa verrattuna luonnontieteisiin esim matikka ja fysiikka. Tuskin on oikeistieteellisen ja laaketieteellisen tutkintoja ja dipl.ins. tutkintoa...

Vierailija
9/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tutkintoja sulla on?

Mä oon 33 ja teen neljää tutkintoa tällä hetkellä yhtäaikaa. Heräsin tähän opiskeluun vähän myöhemmällä iällä.

Vierailija
10/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks ammattitutkintoa ja sit opettajatutkinto kohta valmis

Vierailija
11/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tutkintoja sulla on?

Mä oon 33 ja teen neljää tutkintoa tällä hetkellä yhtäaikaa. Heräsin tähän opiskeluun vähän myöhemmällä iällä.

Jatka ap samaan malliin, jos se ei uuvuta sinua vaan koet, että saat itsellesi jotain.

Mulla yksi opistoasteen tutkinto ja kolme yliopistotutkintoa valmistelun alla parasta aikaa :)

EIpä mulla paljon ystäviä sen puoleen ole... Ei ole niille aikaa.

Vierailija
12/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi 3 vuoden tutkintoa ja nyt tämä on 4,5 vuotinen.. Oon tehny näitä päällekkäin

Vierailija
13/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun joku ymmärtää. Tykkään opiskella! Ja perheen kanssa saan opiskellessa enemmän aikaa kuin töissä käydessäni. Haluan mennä töihin sitten kun molemmat lapset on täyttäneet 3v.

Vierailija
14/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viime keväänä valmistuin insinööriksi :) vanhin lapsi on kohta neljä vuotias ja nuorin on yksi vuotias.

Onnellisessa asemassa täälläkin kun isä ja isovanhemmat hoitaneet lasta minun lisäkseni. Nyt tosin vanhin käy muutamana päivänä viikossa hoidossa leikkimässä ja opettelemassa sosiaalisia taitoja muiden lasten kanssa.

Kieltämättä välillä ollut rankkaa ja tehnyt mieli jättää opinnot sikseen. Onneksi mies kannusti jatkamaan. Nyt saakin olla itseensä tyytyväinen.

Jatketaan myö ylisuorittajat samaan malliin :D

jos tässä muutaman vuoden töitä tekis ja sitten jatkais kouluja DI:ksi.

Vierailija
15/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehujako kalastelet?

Vierailija
16/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä. Jotkut tykkää tehdä paljon, jotkut vähemmän. Olemme erilaisia. Teette niin kuin teidän perheestä tuntuu hyvälle.

Vierailija
17/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä ammattitutkintoja ja millainen opettajatutkinto? Siis ihan vaan ettei meidän tavallisten äitien tarvi hurjasti ihmetellä, että miten jollain aika ja energia riittää?

Vierailija
18/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi 3 vuoden tutkintoa ja nyt tämä on 4,5 vuotinen.. Oon tehny näitä päällekkäin

vähän sama kuin ostaisi tutkintotodistuksen USA:sta eli sisällöt on vähän mitä sattuu, osaaminen samoin.

Vierailija
19/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nää- sun kolme tuntkintoa lukio ja kaksi amistutkintoo?

ne on ainoot jotka tos ajas ehtii suorittaa jos normisti edetää. Eli 3v lukio, jonka ansiosta amiksiin menee 2v kerrallaan eli yht. opiskelua 7v.

Mut nii. Miksi olet opiskellu niin paljon, mikset ole halunnut aidosti keskittyä lapsiisi?

Vai oletko vain luopunut parisuhteen vaalimisesta ja leikitte kotia vaik ette käytännössä ole yhtäaikaa kotona koskaan?

Elättääkö miehesi sut, sä varmaan saat vain opintotukea? tosin jos miehes on töissä ja vahtii lapsii ku opiskelet, varmaan käyt iltaopinnoissa, josi ei pahemmin tukia saa.

Vierailija
20/26 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen äiti, jolla myös 3 tutkintoa ja silti ollut vakituisessa kokopäivätyössä 6v samassa paikassa. Olen vaan tehokas. Mutta ilmeisesti sun pitäs höllätä, jos terapiassakin joudut käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi