Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten menoista kysymys!

Vierailija
21.08.2012 |

Kuinka paljon miehesi menee esim. kuukaudessa omia menojaan ja minkälaisia menoja ne ovat, urheilua, saunailtoja, dokailuja..tms.

Kiinnostaa vaan tietää. Mun miehellä on ollu 2 kk:n sisään ulkomaan reissu, saunaila, festarit ja risteily.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kerran kuussa työmatkalla yötä. Kolme kertaa viikossa salilla. Ei dokaa eikä käy saunailloissa.

Vierailija
2/5 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nelikymppinen eikä käy melkein koskaan missään. Työn puolesta on illanistujaisia, ulkomaanmatkoja, seminaareja ym. Kerran pari vuodessa on ystävien kanssa peli- ja saunailta. Kerran parissa vuodessa joku pikku reissu kavereineen. Tosin omat urheilutreenit ovat kahtena iltana viikossa.

Minä käyn useammin, sillä minulla ei työmenoja. Kerran kuussa käyn jollakin kaveripoppoolla syömässä ja iltaa istumassa/tanssimassa. Kerran vuodessa parin kolmen yön ulkomaanreissu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jotkut kaverin polttarit. Hän haluaa viettää vapaa-aikansa vaimonsa ja lastensa kanssa. :)

Vierailija
4/5 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyt välillä, että enemmänkin voisi nähdä kavereita. Viihtyy perheensä kanssa, ihan hyvä niin:)

Vierailija
5/5 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa, joitain kertoja kuukaudessa joku urheilunseuraamisilta miesporukalla.

Joskus käy kaverin luona muutaman päivän reissulla, ja joskus esim. risteilyllä.

Kiva, että on:) Ja onneksi tekee myös vuorotyötä, niin ei ole aina kotona:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi