Kertokaapa lastenkiduttajien puolustajat
kuinka meidän pitäisi suhtatua näihin pidätytteihin henkilöidin?
Ovatko he ihanat vanhemmat, jotka eivät tienneet, ettei henki kulje päälaen kautta?
Vai tiesivätkö he, että lasta voi sattua kun lyödään ja revitään hiuksia päästä?
Äh, piti kysyä niin monta kysymystä teiltä, jotka ovat sitä mieltä, että tän jätkän hakkaaminen linnassa oli väärin.
Mutta en vaan keksi, miksi puolustatte lapsen kiduttajaa ja murhaajaa.
Kommentit (12)
Kertokaapa lastenkiduttajien puolustajat kuinka meidän pitäisi suhtatua näihin pidätytteihin henkilöidin?
yhteiskunnassamme lainsäädännöllä säädettyihin rangaistuksiin, ihan niinkuin kaikki muutkin. Mun käy sääliksi sua. Elämä on varmasti aika rankkaa, kun ei ymmärrä mitään esim. yhteiskunnan toiminnasta ja niin edelleen.
Väkivalta on AINA väärin, oli kohteena kuka tahansa. Tietyt seikat voivat lieventää tuomittavuutta tai tehdä teosta ymmärrettävämmän. Kyllä munkin käy enemmän sääliks sitä lasta kuin sen isää, mutta kenelläkään ei ole oikeutta satuttaa toista. Kukaan ei ole vapaata riistaa.
täällä joku niin tyhmä, joka luulee väkivallan vastustamista tän Eerikan isän puolustamiseksi.
Hohhoijja. On nyt vain olemassa ihmisryhmä, joka ei toivo mitään apinayhteiskuntaa ja tuomitsee kaiken, siis KAIKEN väkivallan. Väkivallan hyväksyntä ja jopa ihannointi synnyttää vain lisää väkivaltaa. Yhteiskunnissa, jossa hallinto tukee väkivaltaa on enemmän väkivaltaa - myös lapsia kohtaan.
Ja tätä kaikkea edellä mennyttä kutsutaan sivistykseksi.
ettei väkivaltaa hyväksytä missään olosuhteissa.
Jos sinä ap ajat autollasi jonkun kuoliaaksi, onko muilla ihmisillä oikeus tappaa sinut ilman seuraamuksia? Pitäisikö sinut tappaneelle pitää juhlat ja ylistää hänen korkeaa moraaliaan?
En puolusta lasten kiduttamista, sillä minä vastustan väkivaltaa kaikessa muodossa. Miten ihmeessä te murhanhimoiset ihmiset yhdistätte nuo kaksi virkettä toisiinsa?
Terv 6
Jos sinä ap ajat autollasi jonkun kuoliaaksi, onko muilla ihmisillä oikeus tappaa sinut ilman seuraamuksia? Pitäisikö sinut tappaneelle pitää juhlat ja ylistää hänen korkeaa moraaliaan?
Tässä on kyseessä sairaat, kylmäveriset kiduttajat... Minustakaan suomen vankilaolot eivät ole tarpeeksi rangaistusta näille paholaisille. Tuomitkaan siis minut, en välitä.
Tässä on kyseessä sairaat, kylmäveriset kiduttajat... Minustakaan suomen vankilaolot eivät ole tarpeeksi rangaistusta näille paholaisille. Tuomitkaan siis minut, en välitä.
a) paholaisia ei ole olemassa, on vain enemmän tai vähemmän epäonnistuneita ihmisiä. b) hyvin pahasti epäonnistuneetkaan ihmiset eivät muutu kiduttamisen avulla lainkaan paremmiksi, josta seuraa se, että heidän kiduttamisensa on ainoastaan merkki kiduttajan epäonnistumisesta ihmisenä.
Minä en ole nähnyt tällä palstalla yhtään viestiä jossa olisi puolustettu Eerikan isää tai äitipuolta.
vaikka se onkin sinun vaikea ymmärtää
silloin juuri kannatat väkivaltaa.
Olet myös silloin itse paha ihminen.
Itse en kannata väkivaltaa, kiduttamista ketään kohtaan.
Täysin barbaarinen ihminen ajattelee niin kuin sinä eli väkivaltaan vastataan väkivallalla.
Olet varsin tyhmäkin, kun ajattelet, että kyseessä on puolustaminen.
Ei todellakaan ole siitä kyse.
Jos kidutatte heitä, syyllistytte samaan kuin he, joten te olette samanlaisia kuin he! Onko kivaa olla samanlainen? Miten tässä tapauksessa puolustaisitte kiduttajia, eli itseänne?
yhteiskunnassamme lainsäädännöllä säädettyihin rangaistuksiin, ihan niinkuin kaikki muutkin. Mun käy sääliksi sua. Elämä on varmasti aika rankkaa, kun ei ymmärrä mitään esim. yhteiskunnan toiminnasta ja niin edelleen.