Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori tyttäreni seurustelee 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen hyvin huolissani.

Vierailija
08.09.2012 |

24 vuotiaan tyttäreni uusi miesystävä on 36 vuotias. Miten saan tyttäreni tajuamaan, että tuon ikäinen kypsä mies on kiinnostunut noin nuoresta naisesta vain seksin takia? En halua, että tytärtäni käytetään hyväksi. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt vähän. Ja mielumin muuta kuin navanalusjuttuja.

Vierailija
2/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin itse 24 vuotiaana 39 vuotiaan kanssa.. Alku ihastuksen ja "rakastumisen" jälkeen kun arki tuli kuvioon niin tajuttiin kyllä molemmat että ajatusmaailma on ihan erilaiset.. Erottiin sitten puolen vuoden sisällä..

Yritän siis sanoa että älä sekaannu. Anna tehdä omat virheet. Ole mielummin tukena sitten kun ero tulee..

Ja se melko varmasti tulee kun tajuavat kuinka eri elämänvaiheissa ovat..

Toisaalta voi ne tietty naimisiinkin mennä ja saada lapsia.. Kuka tietää..

Ja joo on tuon ikäinen vaan seksin perässä, mutta ihan varmasti tyttäresi nauttii siittä myös kun on kokenut mies... XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22 ja mies 34, kun aloimme seurustella. Nyt olemme olleet yhdessä 15 v ja naimisissa 13 v. Rakastamme toisiamme syvästi edelleen ja olemme tasa-arvoisia suhteessamme:)Lapsia 2, 7 v ja 10 v.

Vierailija
4/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun pitäisi tajuta itse, että tyttäresi tietää, mitä tekee ja myös, että tuon ikäisellä on jo oikeus tehdä omat virheensä. Saatan kuulostaa tylyltä, mutta tarkoitan tätä ystävällisesti. Tyttäresikin arvostanee enemmän äitiä, joka luottaa ja tarvittaessa tukee kuin äitiä, joka ei anna aikuisen päättää itse.

Vierailija
5/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on oltu 25 vuotta naimissa tänä vuonna

Ps onnea tytöllesi!

Vierailija
6/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG

Vierailija
7/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tytölle että teet lastensuojeluilmon tästä suhteesta, onhan hän lapsesi.

Vierailija
8/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotiaana olisin tosiaan itsekin pitänyt 36-vuotiasta miestä itselleni liian vanhana. Nyt olen viisikymppinen ja minusta 36-vuotiaat ovat ihan poikamaisia vielä.

Mutta jos vastatakseni kysymykseesi, 24-vuotias on minusta riittävän vanha päättämään itse, kenen kanssa seurustelee. Onhan hän ollut jo kuusi vuotta aikuisten kirjoissa.

Vierailija
9/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen mies tietää mitä tekee ;)

Vierailija
10/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä jos on valmis ottamaan riskin! ei ne kaikki vanhemmat ole pervoja. itse kyllä mieluusti touhuilisin nuoren naisen kanssa, en kiellä mutta tolkku se on meillä vanhemmilla miehilläkin