Miesystävän lasten äiti on täysin säälittävä uikuttaja
Tapasin eilen miesystäväni lasten äidin ensi kertaa, kun haettiin lapsia miehen luokse viikonlopuksi. Aivan säälittävä kitisijä! Olin matkalla aivan tyrmistynyt, et mikä toi mies mun vieres on, kun on katsellut tollasta surkeaa ulisijaa 15 vuotta. (Eronneet 4 v.sitten, et tilanne ei edes uusi). Oli jotain aavistusta jo useiden heidän puhelujensa sivustakuulijana, mutta näkeminen oli vielä pahempaa. Hartiat lyntyssä nainen piipitti miehelleni kuin olisi ollut joku pieni lapsi. Ja mies vastaili jokaiseen hänen kitinäänsä pitkäpinnaisesti. (vaikka minun kanssa ei pikäpinnainen yhtään?)Aivan käsittämätöntä. Luulin mieheni myös olevan itsenäisen naisen perään ja ...mies. Tämä ex antoi koko mihestä aivan uuden kuvan, kun tollasta surkeaa "huivimummoa" on katsellut ja lapsiakin sen kanssa tehnyt! Tuntui et mieskin oli hieman häpeissään, mut eipä se mielikuvia vie pois. Ja eikös ensitapaamisella yritetä antaa kuitenkin itsestä oikein hyvä kuva.. et parempaa ei ilmeisesti ole tiedossa.
Kommentit (35)
Pohdin itsekin pitkään miksi juuri minä, miksi miksi? Rakastaako minua todella, kun olen niin erilainen. Tunnen olevani NIIN erilainen kuin mieheni ex. Olen varmaan vastakohta kaikessa. Olen kasvattanut lapsetkin ihan eri tavalla kuin he kahdestaan omansa.
Jossakin vaiheessa lakkasin vertaamasta itseäni ja entistä ja tajusin, että olemme eri ihmisiä, eri vaimoja, nyt on kyseessä ihan eri liitto. He olivat yhdessä 20 vuotta, meillä on takana seuraavat 9 vuotta.
Ei mies muistuta lainkaan minunkaan entisiäni, mutta on parasta mitä saatoin kohdata. Sopii minulle nyt, ei olisi sopinut 16-vuotiaana. Elämme nyt meidän kahden tavalla, ei kummankaan entisen elämän tavalla.
Arvostan myös sitä, että mies ei ikinä hauku entistä vaimoaan. Saattaa vain todeta, että minun kanssani on niin paljon helpompaa elää, että hän rakastaa elämäänsä nyt. Että hän arvostaa lahjakkuuksiani tai tapaani olla lasten kanssa. Olemme muovannet toisiamme molempiin suuntiin.
ja vaikka hieman arjen kuluttamana ja jos vaikka hieman kokee hankalana että uusi nainen jota ei tunne, on tulemassa lasten elämään niin kaikki on mahdollista. Haastava tilanne kaikille.
mitä miehesi ex käytännössä sanoi tai teki?
Hän oli se joka oli hokenut minua jo pitkään tulemaan käymään. Kuitenkin nyt sitten, kun tulin, hän katsoi minua nopeasti vähän vilkaisten, ja ryntäsi heti mieheni luo. Alkoi uikutus kuinka oli nukkunut taas huonosti ja huoli lapsista jne. Lapset 9, 11 ja 12v. Kokoajan hän vain valitti ja valitti. Emme keskustelleet sanaakaan. Hän ei katsonut minua. Kun kommentoin jotain keskustelua, hän ei reakoinut. Lopuksi hän oli kiinni mieheni paidanhelmassa ja punasilmäisenä piipitti, että kuinka hänelle tulee nyt ikävä "Meidän" lapsia ja kuinka hän nyt pärjää. Lyhykäisesti tälläistä. Yritin heiluttaa hänelle lopuksi auton luota, ja sanoa jotain, mutta hän ei vilkaissutkaan, vaan leikki martyyriä katsoen vain surkeasti miestäni.
APLODIT! Eka kerta kun lähdin mukaan tällaiseen! Hyvin kirjoitettu.
perheen rikkomiseen? Jos näin on niin ex-vaimolla varmasti rankka kokemus ollut tavata sinua.
ja vaikka hieman arjen kuluttamana ja jos vaikka hieman kokee hankalana että uusi nainen jota ei tunne, on tulemassa lasten elämään niin kaikki on mahdollista. Haastava tilanne kaikille.
Hän on omasta vaatimuksestaan yksinhuoltaja, eikä anna lasten nähdä isäänsä kuin 5.nä päivänä kuukaudessa
En ole. Mies on eronnut jo 4 vuotta sitten, ja hänellä on ollut kaksi muuta naissuhdetta ennen minua.
sinun kannattaa muistaa se tosiasia että nykyisen miesystäväsi ex-vaimo tulee olemaan osa miehen elämää jatkossakin. Heillä on yhteisiä lapsia ja he ovat yhä näiden lasten äiti ja isä.
En ole. Mies on eronnut jo 4 vuotta sitten, ja hänellä on ollut kaksi muuta naissuhdetta ennen minua.
Ja jatkoa vielä tähän, että toinen hänen suhteistaan oli niin lyhyt, että ex ei ollut häntä nähnyt.
sinun kannattaa muistaa se tosiasia että nykyisen miesystäväsi ex-vaimo tulee olemaan osa miehen elämää jatkossakin. Heillä on yhteisiä lapsia ja he ovat yhä näiden lasten äiti ja isä.
Niin no ei tämä ex vaimo halunnut tilannetta auttaa, vaan teki siitä kyllä itse hankalan
lämmittämässä suhdettaan ex-vaimoon, joka yllättyi kun miehen kainaloon olikin tarttunut taas uusi nainen?
Ja minä en tosiaankaan halunnut tätä tapaamista vielä. En todellakaan halunnut, että provosoituisin uutena naisena. Tämä nainen itse oli tätä tapaamista mieheltä pyydellyt, ja lapsetkin tätä kyselivät, että; "koska tulet, kun äiti haluaa nähdä".
Mitäs niin ihmeelistä tässä olis, että muka provoisin. En tiedä millasta sun elämä on, mut tainnut olla vain jätskinmyyntiä.
Mun ystävä kertoi juuri kohtaamisestaan miesystävänsä lasten äidin kanssa, ja se juttu oli niin sekopäinen, että tää kuulostaa ihan normaalilta siihen verrattuna.
Hän oli se joka oli hokenut minua jo pitkään tulemaan käymään. Kuitenkin nyt sitten, kun tulin, hän katsoi minua nopeasti vähän vilkaisten, ja ryntäsi heti mieheni luo. Alkoi uikutus kuinka oli nukkunut taas huonosti ja huoli lapsista jne. Lapset 9, 11 ja 12v. Kokoajan hän vain valitti ja valitti. Emme keskustelleet sanaakaan. Hän ei katsonut minua. Kun kommentoin jotain keskustelua, hän ei reakoinut. Lopuksi hän oli kiinni mieheni paidanhelmassa ja punasilmäisenä piipitti, että kuinka hänelle tulee nyt ikävä "Meidän" lapsia ja kuinka hän nyt pärjää. Lyhykäisesti tälläistä. Yritin heiluttaa hänelle lopuksi auton luota, ja sanoa jotain, mutta hän ei vilkaissutkaan, vaan leikki martyyriä katsoen vain surkeasti miestäni.