Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelan tuet

Vierailija
08.09.2012 |

Mitä tukia mun on mahdollista saada kun muutan miehestäni erilleen?Olemme avoliitossa.

Meillä on kaksi lasta joista toisesta olen vielä äitiyslomalla joten tienistit ei vielä päätä huimaa.

Ennen kun ketää kerkii moralisoimaan,lähden väkivaltaisuuden takia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistukea ja yksinhuoltajakorotus kummankin lapsen lapsilisään. Sossusta kannattaa kysyä oletko oikeutettu toimeentulotukeen.

Tsemppiä uuteen elämään!!!!

Vierailija
2/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta, ja tuesta :) Mies tosiaan muuttui kun tämä toinen lapsi syntyi..Ihan henkistä ja välillä myös fyysistä...-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumistukea, riippuu asunnon koosta, vuokran määrästä ja tuloista.

Minkä ikäinen isompi lapsi, saatkohan hänestä vielä jotain lastenhoidontukea?

Sitten saat lapsilisään yh-korotukset ja tietysti isä maksaa lapsistaan elatusmaksua.

Vierailija
4/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi on 2 vuotias...ja tämä pienempi vasta 5 kuukautta...olen menossa jatkamaan töitäni äitiysloman jälkeen jolloin myös rahallinen tilanne helpottuu mutta nyt tekee tiukkaa. -ap-

Vierailija
5/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin vasta kun nuorempi oli 5 vuotta, harmittaa etten lähtenyt aikaisemmin! Puoli vuotta erosta ja elämä on ihanaa!!!!

T:2

Vierailija
6/10 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt lähdettävä,muuten jään jumiin tähän tilanteeseen....haikeudella muistelen meidän onnellista elämää ja arkea,ja mikä sen muutti näin...mutta ei auta jäädä rypemään vaikka kuinka rakastaa...uusi arki pelottaa mutta odotan sitä myös innolla...saan aloittaa lasten kanssa uudelta pöydältä. .-ap-

Vierailija
7/10 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.12.2023

Vihaan tätä yhteiskuntaa. Jos menetän asuntoni kun työt loppuu. Tapan jonkun viranomaisen.

P.S: en ole ap

Vierailija
8/10 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kaikki tuet, toimeentulotuet asumistuet, lapsilisät. Eli sinä ja kaksi lasta noin 1400 euroa kk.

Pitikö kelpuuttaa joku komea mies. Noin siinä käy suhteelle että komea mies ei ole mikään kiltti ja kunnollinen.

Vierailija
10/10 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku kiltti ja kunnollinen mies sinut huolii.