Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesen hiukseni enintään kerran viikossa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.09.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä peset? itse käytän vain vettä.

Vierailija
2/6 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä suihkussa ja hieron hoitoainetta hiuspohjaan. Käytän muotoilutuotteita ja ne lähtee päästä riittävän hyvin näinkin. Harvemmin kuin kerran viikossa lisään pikkutipan shampoota, jos tuntuu, että pää sitä kaipaa.

Hiukset ei enää rasvoitu ja ne asettuu paremmin, kun eivät ole rutikuivat vaan mukana on päänahan omaa rasvaa siloittamassa hiusta. Kampaajakin sanoi että hiukset on tosi hyvässä kunnossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on saatanasta. luulis et kampaajalta kuulis muuta. tykkää varmaan pestä sun päätä itse.

Vierailija
4/6 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoitoaine on saatanasta? Miksi sitä ei saisi käyttää?

Käytän ainakin monet kotona lojuvat pullot loppuun, joita äitini minulle edelleen kantaa, vaikka olen sanonut, että hankin kosmetiikkani itse.

Vierailija
5/6 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukseni enintään kerran viikossa. Haluatko kysyä jotain?

käyttäjä ja suihkussa hiukset kastelija on ap, niin silloin et pese hiuksia kerran viikossa vaan joka päivä. Peseminen tarkoittaa minun mielestä kaikkea veteen liittyvää. Ei ole väliä, käyttääkö pelkkää vettä vai shampoota tai hoitoainetta.

Kaikki erilaiset kokeilut hiustenhoidossa on kannatettavia. Itse olen kokeillut kosteusvoiteella pesua (orionin joku voide) ja ihan hyvät hiukset silläkin tuli. Shampoo ei ole välttämättömyys mielestäni.

Vierailija
6/6 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Siis minä, joka käytän hoitoainetta. Itse miellän hiusten pesemisen shampoon käytöksi.