Mitäpä rouvat teette tänään ruoaksi perheellenne?
Kommentit (43)
Kesäkurpitsa-pekoni-meetwurstitagliatellea, avokadosalaattia. Illalla itse tehtyjä ruishamppareita. Kahvin kanssa Lidlin croissantteja.
Mies tekee ruuat viikonloppuisin. Mä vaan syön :DD
Lasten lempiruokaa, saivat kerrankin itse valita.
Mä välttelen lisättyä sokeria, niin meillä on jälkkäriä tosi harvoin (jos hedelmiä ei lasketa).
Mielenkiintoista. Ehkä mun mies olis kateellinen (vaikka aina väittää tykkäävänsä mun hoikkuudesta ;).
p.s. ei se sokerin välttely ole tae hoikkuudesta. Meidän perheemme on ainakin ihan normaalipainoinen, vaikka sillointällöin jälkiruokia syömmekin.
Me syödään tomaattikeittoa, (kaupan) sämpylöitä ja (itsetehtyä) omenapiirakkaa.
Mä välttelen lisättyä sokeria, niin meillä on jälkkäriä tosi harvoin (jos hedelmiä ei lasketa). Mielenkiintoista. Ehkä mun mies olis kateellinen (vaikka aina väittää tykkäävänsä mun hoikkuudesta ;).
p.s. ei se sokerin välttely ole tae hoikkuudesta. Meidän perheemme on ainakin ihan normaalipainoinen, vaikka sillointällöin jälkiruokia syömmekin.
- keitettyä parsa- ja kukkakaalia
- höyrytettyjä ruusukaaleja
- retiisi-jääsalaatti-sipuli-kurkku-tomaatti -salaattia
- uunilohta smetanakastikkeessa
- kantarellimuhennosta
et jos noilla nälkä lähtis ja juu kyllä vain, minä karppaan meidän perheessä. Pottuja tms hiilarihöttöä ei ole siksi koska muukaan perhe ei niin välitä perunoista vaan syövät mieluummin kasviksia :)
ja sinappilohta. Löysin tuon lohen reseptin netistä ja ajattelin kokeilla. Saas nähdä mitä tulee. Tuoksu ainakin on ihana...
En vaan itse halua niitä syödä ja olin yllättynyt, että näin moni tarjoaa jälkiruokaa vaikkei ole edes sunnuntai tai muu erikoispäivä.
Mä välttelen lisättyä sokeria, niin meillä on jälkkäriä tosi harvoin (jos hedelmiä ei lasketa). Mielenkiintoista. Ehkä mun mies olis kateellinen (vaikka aina väittää tykkäävänsä mun hoikkuudesta ;).
kaalilaatikkoa. Meillä kaikki lapset eivät tästä pahemmin perusta, mutta aikuiset senkin edestä!:)
Alkuruuaksi antipastoja, jälkkäriksi charlotte russe appelsiinitäytteellä.
vastaan silti.
En tee ruoaksi mitään. Vika lomaviikko kohta ohi, tultiin eilen illalla lomamatkalta kotiin, joten tänään mennään pizzalla. Huomenna sitten takas kokkaamaan. :)
En tiedä vielä miten laitan, lisukkeeksi tulee jotain kasvishöystöä.
Mies tekee. Tosin en tiedä mitä. Jää nähtäväksi.
tämän kesän viimeiset grilliherkut niillä viimeisillä grillihiilillä:)
Tein valtavan laatikon jo eilen, mutta lapset eivät oikein tykänneet, vaikka rakastavat katkarapuja. Saas nähdä, uppoaako kohta yhtään paremmin. Kurjaa olisi heittää roskiin noin valtava annos, mutta itse en voi syödä, kun olen pussikuurilla ja mies ei syö kalaa...
Tein valtavan laatikon jo eilen, mutta lapset eivät oikein tykänneet, vaikka rakastavat katkarapuja. Saas nähdä, uppoaako kohta yhtään paremmin. Kurjaa olisi heittää roskiin noin valtava annos, mutta itse en voi syödä, kun olen pussikuurilla ja mies ei syö kalaa...