Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoiset! Kerääntyykö teillä läskit naamaan?

Vierailija
08.09.2012 |

Itselä näin ja ihan kamala läskinaama alokuvissa :/. Joo laihduttaa piäis, mut se onkin toinen tarina....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päärynälihava eli läski kertyy etenkin vyötäröstä alaspäin. Peiliin kun katsoo, näkyy vielä suht normaali ihminen - kunhan se ei ole kokovartalopeili ;)

Vierailija
2/5 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. vaikka en ole ollut edes BMI;n mukaan ylipainoinen, niin kaikki kertyneet kilot näkyy naamassa. Ja sen takia välttelen kameraakin kun kamala katsoa itseään kuvista. Vaikka kroppa nyt ei missään megapahassa kunnossa olekkaan, niin naamassa kaksoisleuka rehottaa :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mietin jotain 120-kiloista, joka kantaisi ylipainoansa pelkästään naamassansa, mutta vartalo olisi normaali.

Vierailija
4/5 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisleukaa ei ole (paitsi tulisi varmaan, jos lihoisin merkittävästi), mutta kasvot ovat pulleahkot vaikka olisi hoikassa kunnossa. Eikä tämä ole mitään kaunista poskien pyöreyttä, vaan sitä pulleutta tulee tuonne alas leuan kohdalle myös. Kasvot ovat kauneimmillaan, kun painoindeksi on noin 20 bmi tuntumilla tai alle.

Vierailija
5/5 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää ylipainoinen vaan kun olin, oli naamakin läski. Kaikkien naamat pyöristyvät jos lihoo, ihminen ei ehkä itse vaan huomaa sitä. Eron huomaa jos laihtuu, valokuvat hyvä apu.