Ylipainoiset! Kerääntyykö teillä läskit naamaan?
Itselä näin ja ihan kamala läskinaama alokuvissa :/. Joo laihduttaa piäis, mut se onkin toinen tarina....
Kommentit (5)
.. vaikka en ole ollut edes BMI;n mukaan ylipainoinen, niin kaikki kertyneet kilot näkyy naamassa. Ja sen takia välttelen kameraakin kun kamala katsoa itseään kuvista. Vaikka kroppa nyt ei missään megapahassa kunnossa olekkaan, niin naamassa kaksoisleuka rehottaa :(.
kun mietin jotain 120-kiloista, joka kantaisi ylipainoansa pelkästään naamassansa, mutta vartalo olisi normaali.
Kaksoisleukaa ei ole (paitsi tulisi varmaan, jos lihoisin merkittävästi), mutta kasvot ovat pulleahkot vaikka olisi hoikassa kunnossa. Eikä tämä ole mitään kaunista poskien pyöreyttä, vaan sitä pulleutta tulee tuonne alas leuan kohdalle myös. Kasvot ovat kauneimmillaan, kun painoindeksi on noin 20 bmi tuntumilla tai alle.
En ole enää ylipainoinen vaan kun olin, oli naamakin läski. Kaikkien naamat pyöristyvät jos lihoo, ihminen ei ehkä itse vaan huomaa sitä. Eron huomaa jos laihtuu, valokuvat hyvä apu.
Olen päärynälihava eli läski kertyy etenkin vyötäröstä alaspäin. Peiliin kun katsoo, näkyy vielä suht normaali ihminen - kunhan se ei ole kokovartalopeili ;)