Miks Janne Kataja jätti popin aamut?
Kommentit (11)
Joku härhö soitti viime viikolla aamulähetykseen ja tuli kommmenttia Janneen liittyen, ettei tällä ole vaikutusta Jannen lähtöön?
lastenhoito ongelmia... sanoikin että ei sovi nyky elämän tilanteeseen
Eli sai fudut. Hankala tyyppi, paskaa palautetta. Esko tekee seuraa pian ja Jaajo palaa alkuvuonna.
Musta Eskoa ja sitä Lottaa (?) on ihan mukava kuunnella. parempi ilman Janne Katajaa.
Olen ymmärtänyt, että iltapainotteisia homia tehnyt aiemmin, enkä puhu nyt vain BB-extra juontajuudesta vaa muutenkin.
Ja useimmille "keikkatyöläisille" niitä hommia on X ajan X paikassa jne. eli ehkä se (aamu)säännöllisyys on ollut liikaa?
Ehkä myös saanut huono palautetta, Jaajoa aika vaikea voittaa...
Mua ylipäätään kiinnostaa, miks monet juontajat lopettaa Suomipopilla niin yllättäen. Annikin lopetti aivan yllättäen, mut se ei varmaan kestäny Arttua. Ja iltapäivät on nykyään tosi huonoja, Raakelia nykyään sentään kestää, mut Arttu on niin täynnä itseään.
Jaajo oli aivan ylivoimainen, mutta silti olin yllättynyt, että kestin kuunnella myös Jannea ja Eskoa. Esko on ollut jopa aika positiivinen yllätys. Myös se aamujen tuuraaja kimuli on ihan kohtuullinen.
Taavi on mun mielestä tosi hyvä. Samoin Petra oli tosi hyvä, ja myös Anni oli aika hyvä. Mutta Jaajoa on kova ikävä...
ilmeisesti joku radiokanava? kuuluuko se muualla kuin helsingissä?
kuka ihme voi kehua taavi puupökkelöä hyväksi??!!
voe jestas!!
noh,kataja on persiistä,kuka niin itseensä täynnä olevaa edes kaipaa.. yöks!!
Että se ehtis avautua enemmän lehdissä hometalostaan, Suomessa saattaa olla vielä joku, joka ei oo asiasta kuullut.