Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI hyvä tavaton, multa irtosi hammas!!

Vierailija
07.09.2012 |

Kolmas hammas keskeltä päin , ylhäältä. Nyt ei kyllä hymyilytä. Siinä oli väliaikainen paikka mut nyt lähti irti ientä myöten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole maailman loppu, tämäkään.

Vierailija
2/9 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ruuvasivat kätevästi hampaan ihan päivystyksessä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäiselle hampaalle on käyny?

Vierailija
4/9 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla laittoivat väliaikaisen paikan ja alle jotain lääkeainetta, sen olis pitöny olla muutaman kuukauden jonka jälkeen olis paikattu se. Implantit maksaa helkutisti, kerkesin jo tutkailla googlella.ap.

Vierailija
5/9 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiinkö sulle juurihoito siihen? Mulla on molemmat etuhampaat katkenneet joskus teininä ja niissä on yli puolet muovia ja niitä on juurihoidettu monet kerran. Ja kun kaikki tämä on tehty kunnallisella puolella niin estetiikka on ollut sivuseikka, mun etuhampaat on aivan kamalat.

Pelkään että ne joku kaunis päivä tipahtaa kans pois ja ei todellakaan ole varaa mihinkään 1000e/kpl maksavin implatteihin!

Vierailija
6/9 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiinkö sulle juurihoito siihen? Mulla on molemmat etuhampaat katkenneet joskus teininä ja niissä on yli puolet muovia ja niitä on juurihoidettu monet kerran. Ja kun kaikki tämä on tehty kunnallisella puolella niin estetiikka on ollut sivuseikka, mun etuhampaat on aivan kamalat. Pelkään että ne joku kaunis päivä tipahtaa kans pois ja ei todellakaan ole varaa mihinkään 1000e/kpl maksavin implatteihin!

tarviis juurihoitaa eli ei ole juurihoidettu.

Vierailija
7/9 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ruuvasivat kätevästi hampaan ihan päivystyksessä. :)

Ei varmaan sellanen implantti?ap.

Vierailija
8/9 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus. Implantti on eri asia.

Vierailija
9/9 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiinkö sulle juurihoito siihen? Mulla on molemmat etuhampaat katkenneet joskus teininä ja niissä on yli puolet muovia ja niitä on juurihoidettu monet kerran. Ja kun kaikki tämä on tehty kunnallisella puolella niin estetiikka on ollut sivuseikka, mun etuhampaat on aivan kamalat. Pelkään että ne joku kaunis päivä tipahtaa kans pois ja ei todellakaan ole varaa mihinkään 1000e/kpl maksavin implatteihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi