Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma laihduttaminen noloa - miten tästä ajatuksesta eroon?

Vierailija
07.09.2012 |

Olen työpaikalla, jossa syödään yhdessä keskipäivällä kahvihuoneessa - joko eväitä tai noudetaan ruokaa lähipaikoista.

Nyt HALUAN laihduttaa, tehokuuri Nutrilett-pusseilla. Mutta miksi se on mun mielestä noloa? Miksi en halua että toiset näkee - ja ilkkuu? Eikö tän pitäisi olla hyvä eikä hävettävä juttu?

Sanokaa kiltit, että kehtaan toisten nähden sekoittaa sitä pirtelöä ja olla syömättä muuta! Olenko mä ainoa näin outo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet oikeasti valmis laihduttamaan, niin silloin ei tarvii miettiä tollasia. Jos sä oot valmis, niin sillon sä teet sen, välittämättä muista ja tosiaan häpeilemättä. Näin mä sen nään.

Mulla on takana monia epäonnistuneita laihareita, jolloin oon aatellu että mitähän noikin aattelee mun eväistä jne ja kaikenlaista epävarmuutta. Mutta, nyt onnistuin ja sillä asenteella, että mä paskat nakkaan mitä muut ajattelee mun tekemisistä. Toimii.

Vierailija
2/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, vaikka olen itse lihava ja laihdutan parhaillaan, en kyllä mitään Nutreja kehtais työpaikalla syödä. Se _on_ noloa. Opettele syömään oikeaa ruokaa oikeat määrät, niin voit syödä työkavereiden kanssa. Eiköhän niistä lähipaikoista saa salaattejakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitse siellä kasviksia, sitä ei niin ihmetellä.

Vierailija
4/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damn. Ajattelin saada vähän tukea mutta sitä ei tullutkaan.

Täytyy sit vaan itse kovettaa itsensä ja tietää mikä on itselle hyväksi. Ja mun ylipainolla on todellakin hyväksi laihduttaa! Ja sen aion tehdä, ajattelitte te mitä tahansa.

ap

Vierailija
5/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin työpaikallani on nähty Nutridiet pirtelöitä, joten suotta nolostelet :) Tsemppiä! Ja toisille tuollainen aloitus laihdutukselle vain sopii, vaikka tietenkin pidemmän päälle vain oikea ruokavalio+liikunta on tehokasta.

Vierailija
6/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokkana vaan sekoittelemaan ja ihmettelijöille pitkää nenää =) Itseäsi vartenhan sä laihdutat ja itse päätät millä keinoin. Se ei kuulu kellekään muulle. Tsemppiä laihdutukseen.

Vierailija
7/7 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vähän tarkemmin mitä 2 ja 3 vastasivat. Ei laihduttaminen ole noloa vaan ne pussit. Miksi et voi opetella syömään tavallista ruokaa oikein?