Oltiin tunti sit miehen kans saunassa, ja mies sanoi niin kuin ohimennen
että "Onpas neiti pulskistunut. Oisko jopa 5 kiloa kertynyt vararasvaa. Eikö olis hyvä hankkiutua noista eroon, ennen kuin kertyy lisää". Ja sitten hän oli niin kuin ei mitään pahaa olisi sanonut. Tiedän kyllä lihoneeni jopa 6 kiloa kesän aikana (olen 174 pitkä) ja olen pari viikkoa ollutkin jo aika niukalla laihiksella. Tarkotuksena oli laihduttaa ne kilot vähin äänin pois. En ole käynyt puntarissa, mutta nesteitä on kyl mielestäni kivasti jo lähtenyt. Nyt asia sai vaan hyvin negatiivisen käänteen, eikä huvita enään.
Kommentit (37)
Itsekkin harmittelen, etten heti sanonut et, "niin olenkin lihonut" jne. Menin vain sanattomaksi. Ja juu kyl miehellekkin on selvästi kiloja kesän aikana tullut vatsan seurulle.
Minulla oli kiltti mies ja ei sanonut vaikka paisuin. Uskon että jos olisi sanonut olisin ryhdistäytynyt ennen kuin oli 30 kg ylipainoa. Kuusi kiloa on vielä helppo pudottaa mutta kolmessakymmenessä on iso urakka.
No voihan asian tosiaan näinkin juu ajatella. Nyt vaan sapettaa vielä niin vietävästi.
Ja vielä se, että hän sanoi sen saunassa. Olis edes sanonut silloin kun mulla olis ollu vaatteet päällä.
Ole tyytyväinen että puuttui asiaan sinun parhaaksi se on
Minulla oli kiltti mies ja ei sanonut vaikka paisuin. Uskon että jos olisi sanonut olisin ryhdistäytynyt ennen kuin oli 30 kg ylipainoa.
Kyllä mäkin näen sen niin, että parempi kun sanoo, kuin se että aikansa katselisi paisuvaa vaimoa ja lopulta ottaisi eron kun ei enää kiinnosta katsella ylipainoista puolisoa.
että "Onpas neiti pulskistunut. Oisko jopa 5 kiloa kertynyt vararasvaa. Eikö olis hyvä hankkiutua noista eroon, ennen kuin kertyy lisää". Ja sitten hän oli niin kuin ei mitään pahaa olisi sanonut. Tiedän kyllä lihoneeni jopa 6 kiloa kesän aikana (olen 174 pitkä) ja olen pari viikkoa ollutkin jo aika niukalla laihiksella. Tarkotuksena oli laihduttaa ne kilot vähin äänin pois. En ole käynyt puntarissa, mutta nesteitä on kyl mielestäni kivasti jo lähtenyt. Nyt asia sai vaan hyvin negatiivisen käänteen, eikä huvita enään.
että hohhoijaa taas:)))))))
no musta toi kuulostaa tosi tökeröltä kommentilta varsinkin tuolla tavoin muotoiltuna. Olisin loukkaantunut ja samoin olis mullakin lähtenyt fiilikset laihdutuksesta. Mulle ei tulis mieleenkään huomautella miehelle muutamasta lisäkilosta.
Mun mielestä tyhmä mies. Jos kuvittelee elävänsä hyvää ja onnellista elämää tyytyväisen vaimon kanssa pitkäänkin, ei todellakaan huomauttele vaimolle tuolla lailla.
Parisuhteessa kaiken a ja o on olla toiselle kohtelias ja arvostaa toista. Asioista saa huomauttaa, mutta loukata ei.
Paino on jokaisen oma asia. Jokainen huolehtii siitä itse. Toisen apua voi pyytää, jos sitä tahtoo, vaikkapa siinä, että mitä syödään, et kokataan yhdessä terveellisempää ruokaa, tai voi pyytää lenkille mukaan tsemppaamaan.
Onnelliset parit kohtelevat toisiaan kunnioittavasti.
Näytä miehellesi tämä viesti.
pariskunnista, minusta tuossa ei ole mitään ongelmaa. Miksi ei voi kommentoida toisen ulkonäköä? Ei hän nyt sentään sanonut, että "vittu sä oot läski lehmä!" ;) Musta suht. kiltisti tuli mieheltä tuo suusta ja jos kerran jo laihduttelet, niin ilmeisesti olet asiasta ihan samaa mieltä?
Mä en totta puhuen tajua, että miksi ei saisi haluta puolisonsa näyttävän hyvältä? Onhan sitä nyt paljon mukavempi kattella päivät pitkät vuodesta toiseen. Kyllä mä voi mainita miehelle jos on tullut mahaa ja samoin voi mainita jos on laihtunut ja näyttää hyvältä. Samoin hän voi sanoa mulle sekä positiivista että negatiivista ulkonäöstäni. Jos oma mieheni sanoisi mulle noin, olisin kertonut, että juu - on tullut harmillisesti kiloja. Syöminen on niin mukavaa. Mutta oon jo pari viikkoa sitten alkanut laihdutteleen, joten eiköhän tämä tästä. :)
Mun mielestä tyhmä mies. Jos kuvittelee elävänsä hyvää ja onnellista elämää tyytyväisen vaimon kanssa pitkäänkin, ei todellakaan huomauttele vaimolle tuolla lailla. Parisuhteessa kaiken a ja o on olla toiselle kohtelias ja arvostaa toista. Asioista saa huomauttaa, mutta loukata ei. Paino on jokaisen oma asia. Jokainen huolehtii siitä itse. Toisen apua voi pyytää, jos sitä tahtoo, vaikkapa siinä, että mitä syödään, et kokataan yhdessä terveellisempää ruokaa, tai voi pyytää lenkille mukaan tsemppaamaan. Onnelliset parit kohtelevat toisiaan kunnioittavasti. Näytä miehellesi tämä viesti.
Sanoilla saa viillettyä kyl pahasti. Itse en tosiaan sanoisi mitään samanlaista. On mukavampiakin tapoja vähän vihjaista. Esimerkiksi et tekis asian käänteisesti, eli et toinen haluis sit miellyttää lisää.
ei sanallisesti vaan teoilla. Ole, kuin häntä ei olisi olemassa. Ei yhteisiä menoja, ei yhteisiä tekoja, ei seksiä. Vastaat kysymyksiin, olet kohtelias, mutta muuten kohtelet kuin vierasta. Et missään nimessä kiukuttele tai nalkuta vaan elät kuin miestä ei oikeastaan olisi olemassa.
Niille tekee ihmeen hyvää huomata, että heistä on tullut ilmaa.
Juu en mä ala sille nyyhkyttelemään. Ja jos vaikka vähän harmittelis sanomisiaan, niin en anna sille sitä iloa, et olisin inhottava, et sen harmitus vähenis. Mut kyllä se vaan on niin, et jotenkin se loukkaaminen aina näkyy, eli laitan vaik heikot safkat pari viikkoa, enkä tuo mitenkään ilmi et olis rangaistus sille
pariskunnista, minusta tuossa ei ole mitään ongelmaa. Miksi ei voi kommentoida toisen ulkonäköä? Ei hän nyt sentään sanonut, että "vittu sä oot läski lehmä!" ;) Musta suht. kiltisti tuli mieheltä tuo suusta ja jos kerran jo laihduttelet, niin ilmeisesti olet asiasta ihan samaa mieltä? Mä en totta puhuen tajua, että miksi ei saisi haluta puolisonsa näyttävän hyvältä? Onhan sitä nyt paljon mukavempi kattella päivät pitkät vuodesta toiseen. Kyllä mä voi mainita miehelle jos on tullut mahaa ja samoin voi mainita jos on laihtunut ja näyttää hyvältä. Samoin hän voi sanoa mulle sekä positiivista että negatiivista ulkonäöstäni. Jos oma mieheni sanoisi mulle noin, olisin kertonut, että juu - on tullut harmillisesti kiloja. Syöminen on niin mukavaa. Mutta oon jo pari viikkoa sitten alkanut laihdutteleen, joten eiköhän tämä tästä. :)
Asia ei olis ehkä jäänyt niin vit..maan, jos olisisin saanut sanotuksi, et "tiedän, ja laihdutankin jo". Ja kyllä sitä tietenkin haluaa olla puolison silmissä viehettävä, vaik syöminen on tosiaan kivaa :o
Olen kai jotenkin kiero, aina kun olen ollut laihiksella niin muistelen pahoja sanoja ja ajattelen että näytänpäs sille. Toimii minulla. Voit ajatella vielä vieväsi sen pidemmälle kun olet takaisin mitoissasi niin hiero sitä hoikkuutta miehen naamaan.
Minulla oli kiltti mies ja ei sanonut vaikka paisuin. Uskon että jos olisi sanonut olisin ryhdistäytynyt ennen kuin oli 30 kg ylipainoa.
Kuusi kiloa on vielä helppo pudottaa mutta kolmessakymmenessä on iso urakka.