Mikä tyvikohottaja
Luin aika vasta jostakin lehdestä jutun tyvikohottajan kokeilusta. Kokeilija yllättyi positiivisesti laitteen helppokäyttöisyydestä ja siitä miten tehokas se oli ja miten kampaus pysyi koholla nukkumisenkin jälkeen. Onko kukaan muu lukenut tätä juttua? Kun minä onneton en muista mistä lehdestä sen luin, en muista minkä niminen kohottaja oli, enkä edes sitä mikä kauppa sitä myy... Mutta sen myös muistan, että kohottaja oli kuin kreppirauta, jonka toisella sivulla kolot oli loivemmat.
Kommentit (5)
En ole tutustunut laitteeseen mut oon hypistellyt useasti sitä marketeissa. Tuo vois olla ihan kätevä.
Mutta onko niitä useamman eri laisia? Haluaisin tuon, jota kehuttiin helpoksi käyttää. Olen nimittäin tunpelo: en ole koskaan oppinut föönaamaan enkä harjakihartimellakaan saa mitään aikaan.
Minkä merkkinen? Ja onko helppo käyttää? Ja minkä pituisiin hiuksiin käytät?
Kokeilkaa Osiksen Dust it-puuteria hiusten tyveen, ettei enää tarvitse kärsiä lättähiuksista. Toimii!
Taitaa olla OBH Nordicalla semmonen.. Toimii kyllä, mutta ei päällimmäisiin hiuksiin.
En ole tutustunut laitteeseen mut oon hypistellyt useasti sitä marketeissa. Tuo vois olla ihan kätevä.