Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylään ilman sukkia

Vierailija
07.09.2012 |

Jos meette syyskuussa kaverille käymään/ kylään, niin pistättekö sukat jalkaan vai kehtaatteko mennä paljain varpain?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ajatellut että siinä olisi jotain paheksuttavaa.

Vierailija
22/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käy kylässä ilman sukkia ja ikinä ei ole meillä käynyt vieraita ilman sukkia! Tuttavani valitti, että heillä kävi kerran vieras ilman sukkia. Vieras sotki likaisilla jaloillaan vastapestyt lattiat täyteen jalanjälkiä!

Missä sä oikein elät? Ja voi vitsi kun tuttavalla kävi huono mäihä - onneks ei sulla :) noin 9 vierasta kymmenestä on tänä kesänä ollut meillä paljain jaloin. Ja juuri missään missä mä olen kyläillyt ei juuri kellään ole ollut sukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mullä on villasukat jalassa kesät-talvet. Kotona ja kylässä :)

Vierailija
24/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käy kylässä ilman sukkia ja ikinä ei ole meillä käynyt vieraita ilman sukkia! Tuttavani valitti, että heillä kävi kerran vieras ilman sukkia. Vieras sotki likaisilla jaloillaan vastapestyt lattiat täyteen jalanjälkiä!

Mökillä voi olla ilman sukkia. Kaupungissa otetaan kylään mukaan ohuet sukat, vaikka olisikin ulkona sandaaleissa.

Ehkä koko tässä kiistassa on kyse vain siitä, että toisilla on hienommat ja herkemmät lattiat kuin toisilla. Ainakaan omaan muovimattooni ei mitään havaittavia jälkiä ihmisjaloista jää. Kylään mennessäni toki pyyhin jalat kynnysmattoon tms., jos vaarana on että ovat sandaaleissa kadulla likaantuneet.

Sanokaa nyt jalkahysterikot, mikä niissä paljaissa jaloissa on niin kauheaa? Ettekö itsekään koskaan mene asunnossanne paljain jaloin?

Vierailija
25/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaat jalat ovat eroottisesti mielenkiintoiset. Tietenkin puhtaat ja muutenkin normaalit. :)

Vierailija
26/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä syyskuussa käytän jo sukkia kotonakin.Kesäaikaan otan kylään mennessä sukat mukaan, mut kotona oon paljain jaloin. Meillä saa kyläillä sukilla tai ilman.

Vierailija
27/30 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimittäin otan talvellakin sukat pois siinä missä kengätkin. Mä jotenkin ahdistun sukista.

tykkään. Jos mulla on sukat - yleensä ei ole talvellakaan - niin pois lähtevät kenkien kanssa. Paljain jaloin AINA sisällä. Jos olen ekaa kertaa jossain talviaikaan, niin muodon vuoksi kysyn luvan eli ilmoitan olevani paljain jaloin ellei se haittaa. Aina olen luvan saanuut :)

Vierailija
28/30 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan yli kaiken kun meille tullaan kylään paljain jaloin. Ja kyllä, paljaasta jalasta jää aina rasvainen jälki, vaikka olis puhdaskin. Ihon pinta on rasvainen aina.

Asiassa mua kuvottaa se, että ihmisten jaloissa on ties mitä sieniä ym..

Miksi on niin ylivoimaista laittaa vierailun ajaksi sukat jalkaan? Jos ahdistaa, niin laittaa sopivan kokoiset sukat jalkaan. Itsekin kylään mennessä laitan paremmat vaatteet päälle, enkä mene missän kotiverkkareissa tms. Se on kohteliasta kyläpaikkaa kohtaan.

Meillä ei ole hienoa, mutta inhottaa kun osa paljasjalkaisista vieraista istuu vielä jalat sohvalla, niin oksettaa. Pitää pestä sohva sen jälkeen.

Olkaa ystävällisiä ja kysykää kyläpaikkanne emännältä tai isännältä, että sopiiko tulla paljain jaloin.

Periaatteessa voisihan sitä itsekin mennä kylään paljaan p*een kanssa ja todeta, että ahistaa noi housut ja olen tottunut kotnakin aina olemaan ilman housuja, sehän on ihan luonnollista, että keväisin viskotaan housut nurkkaan ja patsastellaan menemään pakarat vilkkuen. Istun sitten jokaisen tuoleille ja sohville p* paljaana. Miettikääpä sitä?

Vierailija
29/30 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat vois kieltää lailla, niin tääkin kiista loppuis :)

Sukat vois kieltää lailla, niin tääkin kiista loppuis :)

määrää sukat pakollisiksi.

Vierailija
30/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.sukat.com :ista löytyy juuri sinulle sopivia sukkia arjesta juhlaan. Tilaa sukat kätevästi netistä postilaatikkoosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi